20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvor vil du helst reise?  (Lest 16815 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvor vil du helst reise?
« Svar #30 på: 24. Feb. 2006, 13:50 »
Jeg har ikke behov for å se solbrune toppløse jenter i 20-årene. De er uoppnåelige uansett.
Jeg gidder ihvertfall ikke kaste bort tusenvis av kroner på sånt tullball.
For meg må det skje noe. Det må være noe annet enn bare å ligge bal å se tomt ut i lufta på en hvilken som helst strand i et hvilket som helst sydenland.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hvor vil du helst reise?
« Svar #31 på: 24. Feb. 2006, 14:57 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg har ikke behov for å se solbrune toppløse jenter i 20-årene.

Jeg synes det er veldig koselig med sånne.
Toon, Toon,
Black and white army

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvor vil du helst reise?
« Svar #32 på: 24. Feb. 2006, 15:45 »
Jeg og. Det er mitt paradis. Dessuten er ikke jenter uoppnåelige lenger når de er i syden. Det er det som er så spesielt. De forandrer seg HELT fra hvordan de er når de er hjemme i kalde kjedelige Norge

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hvor vil du helst reise?
« Svar #33 på: 24. Feb. 2006, 16:11 »
Sitat fra: "aDDis"
Jeg og. Det er mitt paradis. Dessuten er ikke jenter uoppnåelige lenger når de er i syden. Det er det som er så spesielt. De forandrer seg HELT fra hvordan de er når de er hjemme i kalde kjedelige Norge

Skulle akkurat til å nevne dette.
Selv har jeg ikke opplevd Syden i "voksen" alder, men har jo såklart belest meg litt om temaet, så det er definitivt noe jeg skal prøve :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Hvor vil du helst reise?
« Svar #34 på: 24. Feb. 2006, 16:31 »
Hvem vil vel ikke se skamdeilige, svenske blondiner toppløs mens de smører hverandre inn i olje? Untatt Joakim da :lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvor vil du helst reise?
« Svar #35 på: 24. Feb. 2006, 16:32 »
Skulle ikke klagd dersom dette skjedde under min tilstedeverelse.
Skulle ABSOLUT ikke klagd viss det var pga min tilstedeverelse. :lol:
iverpool FC

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Hvor vil du helst reise?
« Svar #36 på: 24. Feb. 2006, 20:06 »
Jeg foretrekker personlig en reise til et sted firtt for masseturisme. Å reise til nye land og oppleve nye kulturer må da være drømmen! Mye bedre enn sydenkulturen med alkohol og diverse. Det mener i hvert fall jeg. Håper på en interrail om noen få år. Det er da i hvert fall en begynnelse...
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

plebbster

• Gjest
Hvor vil du helst reise?
« Svar #37 på: 24. Feb. 2006, 23:06 »
Du er kanskje ikke typen til å drikke deg full hver helg, Journalisten, men det er faktisk ganske gøy en gang i blant. Det er mye morsommere enn å dra på oppdagelsesreise til en sølvgruve i Portugal.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvor vil du helst reise?
« Svar #38 på: 24. Feb. 2006, 23:21 »
Alkohol, festing, faenskap, roting, ikke tenke på konsekvenser osv...
Det er livet, men jeg er enig med Joakkim i att dette er ting du kan gjøre i norge også, selv om jeg uten tvil foretrekker en tur til Syden.
iverpool FC

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Hvor vil du helst reise?
« Svar #39 på: 24. Feb. 2006, 23:50 »
Men i Norger er det så ubeskrivelig dyrt og gjøre disse tingene. Og hele kroppen reagerer og opplever tin annerledes når man er i andre land og kulterer og koser seg...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvor vil du helst reise?
« Svar #40 på: 24. Feb. 2006, 23:57 »
Men så vil jo de tusen kronenene du bruker på selve turen gjevne det ut, og itilegg gi ett solid underskudd.

Man bruker ikke penger på å drikke seg så drita att du ikke husker din egen sydne tur. Skal du til utlandet, bør det vere for å slappe av.
iverpool FC

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Hvor vil du helst reise?
« Svar #41 på: 25. Feb. 2006, 00:00 »
Det kommer helt an på hvor gammel man er, hvem man reiser med, og hvorfor man reiser.

Reiser man med familie, så gjør man så klart ikke det. Men jeg skal til syden i sommer med noen kompiser. Da er det jo hovedsakelig for å feste!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvor vil du helst reise?
« Svar #42 på: 25. Feb. 2006, 00:03 »
Sitat fra: "Lasse"
Det kommer helt an på hvor gammel man er, hvem man reiser med, og hvorfor man reiser.

Reiser man med familie, så gjør man så klart ikke det. Men jeg skal til syden i sommer med noen kompiser. Da er det jo hovedsakelig for å feste!

Personlig reiste jeg med familie i 2004. Og en annen familie, og vi bestemte oss jo for å finne frem våre barnslige sider å kibbe konjakken til min stefar å kose oss i byn. Siste gang vi reiser med dem, selv om min mor aldri fikk vite det. Flaks, for det kunne den gang fått konsekvenser.
iverpool FC

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Hvor vil du helst reise?
« Svar #43 på: 25. Feb. 2006, 10:38 »
Vel eg har lyst til å reise kor som helst.....i og at med eg aldri har vøre utanfor Noregs grenser :lol:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Hvor vil du helst reise?
« Svar #44 på: 25. Feb. 2006, 12:51 »
Da bør du komme deg ut snart og oppdage ting! Mye bedre å reise på oppdagelsesreise til en sølvgruve i Portugal (som pleb nevnte) enn å reise på en tåpelig heisatur til syden...
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!