20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Charlton  (Lest 36862 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

olekey

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #75 på: 22. Feb. 2006, 21:31 »
noen som har funnet en stream for å se kampen? jeg leter og leter men finner ikke noe... :(
url=http://www.userbars.com/][/url]

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #76 på: 22. Feb. 2006, 21:31 »
"Lee Bowyer har fått en smell. Hinker utpå banen"

Hvordan går det med han? Er vi så heldige å får se Luque?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #77 på: 22. Feb. 2006, 21:31 »
Sitat fra: "annern"
Håper på luque etter pausen!

Får håpe han kommer inn i andre omgang. Men men, kanskje ikkje Luque er "fit" nok.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #78 på: 22. Feb. 2006, 21:34 »
"Bowyer prøver et frisk brassespark inne i boksen, men Newcastle-spilleren treffer ikke skikkelig."

Fader, Bowyer er på beina!

olekey

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #79 på: 22. Feb. 2006, 21:37 »
hører at publikum allerede går illsinte fra setene sine før pause!  :?  ikke bra...
url=http://www.userbars.com/][/url]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #80 på: 22. Feb. 2006, 21:37 »
0-0 pause.

Lukter målløst lang vei om det ikke blir gjort noen offensive bytter snarest. Spiller like kjedelig som Liverpool for øyeblikket.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #81 på: 22. Feb. 2006, 21:38 »
Så dere pasningen Elliott hadde rett før pause som gikk til innkast? Han står faktisk helt alene og treffer så feil som det går ann.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle - Charlton
« Svar #82 på: 22. Feb. 2006, 21:42 »
Boumsong er jo faen mer usikker enn en Lada. Helsiken, han må se til å skjerpe seg. Bare flaks at det ikke har blitt til noe mer alvorlig!

Parker og Emre er vel de som skiller seg ut. De løper og kjemper begge to. Parker har fått gult kort allerede, og slik det ser ut til kommer Emre også til å få det slik som kjeften hans går...

Dette kan gå veien. Få utpå Luque, og få en opp sammen med Ameobi som fyller ut det utallige manglene hans. Han spiller ikke særlig bra. Han er mye innvolvert, det er greit. Men han klarer jo ikke gjøre noe fornuftig. Eller, han putter jo først når han er offside.

Men dette kan gå. Vi spiller best, vi må bare få litt mer guts og vilje.

Og hvem klager på trøkken på tribunen? Jeg syntes den er bra i forhold til hvordan vi spiller...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle - Charlton
« Svar #83 på: 22. Feb. 2006, 21:42 »
Og må bare nevne corneren til Emre. Gåttesides, hadde den gått inn hadde jeg gått herfra til Newcastle med hele gjengen fra slankekrigen på ryggen!!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #84 på: 22. Feb. 2006, 21:56 »
Vi får håpe på Luque etter pause... Virker som vi trenger litt ny offensiv giv i laget, noe jeg tror Luque er den rette mann for...! Lykke til!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #85 på: 22. Feb. 2006, 21:56 »
ameobi klare å rote d t igjen
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #86 på: 22. Feb. 2006, 21:58 »
noen bytter?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #87 på: 22. Feb. 2006, 22:00 »
nei. ikke enda. amøbi må erstattes me luque snarest.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #88 på: 22. Feb. 2006, 22:02 »
Kom igjen! Vi trenger ein skåring! Kun 3 poeng er godt nok.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #89 på: 22. Feb. 2006, 22:02 »
Bramble ut med hamstring.