20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Charlton  (Lest 36735 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #30 på: 22. Feb. 2006, 20:12 »
Dyer har en veldig stiv lyske, eller sliten eller hva vi skal si. Trenger hvile i allefall. Var stiv som en stokk i dagen etter cupkampen. Han ofret seg visst for å hjelpe Newcastle videre til kvartfinalen...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #31 på: 22. Feb. 2006, 20:13 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Dyer har en veldig stiv lyske, eller sliten eller hva vi skal si. Trenger hvile i allefall. Var stiv som en stokk i dagen etter cupkampen. Han ofret seg visst for å hjelpe Newcastle videre til kvartfinalen...

Talentløst å  la Dyer starte den kampen når man har en frisk Luque på benken. Dyer burde fått siste 30.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #32 på: 22. Feb. 2006, 20:14 »
Han skaffet oss nå en plass i kvartfinalen da...

Kommentatorne prater om forskjellen på å betale 2,5 mill for Darren Bent og 9,5 mill for Albert Luque med Robbie Williams i bakgrunnen på SJP nå...

Må på fotballtrening nå, men får sett den siste halvtimen. Får satse på den er verd å få med seg!

HOWAY THE LADS!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #33 på: 22. Feb. 2006, 20:16 »
Han skaffet oss nå en plass i kvartfinalen da...

Det hadde han fikset om han hadde fått siste 30 også. Hvem vet, kanskje Luque hadde scoret 3 mål om han hadde fått sjansen.

Ser ut som Luque blir frosset ut uansett hvor mange som er skadet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle - Charlton
« Svar #34 på: 22. Feb. 2006, 20:17 »
Dakar Luque :cry:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #35 på: 22. Feb. 2006, 20:18 »
Godt mulig det ja. Svaret på det får vi nok aldri. Apropos frosset ut. Er iskaldt på SJP i kveld. Like kaldt som den dagen kampen ble avlyst sist...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #36 på: 22. Feb. 2006, 20:19 »
Hvem i helvete skal spille spiss med Ameobi ikveld????

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #37 på: 22. Feb. 2006, 20:21 »
Han spiller der som en ensom svane, men med Emre i den rollen som Dyer hadde mot Soton...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #38 på: 22. Feb. 2006, 20:21 »
Han spiller der som en ensom svane, men med Emre i den rollen som Dyer hadde mot Soton...

Latterlig, ja jeg har ikke ord.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #39 på: 22. Feb. 2006, 20:29 »
Jeg blir helt sykt frustrert... Vet ikke Roeder hvem Albert Luque Martos er??

Glenn Roeder; hvis du ser denne mannen på treningsfeltet kan jeg informere deg om at han er en begavet herre som fortjener spilletid:

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #40 på: 22. Feb. 2006, 20:39 »
Hvis ikke Luque får spille i det hele tatt i dag, så begynner jeg å lure på om Mr.S egentlig har fått sparken, eller om det hele bare er ett spill for galleriet, slik at det egentlig eg S som styrer alt, mens Roeder står frem.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
Newcastle - Charlton
« Svar #41 på: 22. Feb. 2006, 20:41 »
Det var vel Souness som kjøpte Luque for å bruke ham. Dermed ville nok Luque startet i dag om Souness fortsatt hadde hatt makten.

Hadde Souness fortsatt vært i managerstolen ville vi ikke hatt den seiersrekken som vi har nå.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #42 på: 22. Feb. 2006, 20:44 »
Hyggelig å se en som er kapteinsbåndet verdig i spillergangen i Shearers fravær.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #43 på: 22. Feb. 2006, 20:46 »
går kampen på en av kanalene på PP live?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #44 på: 22. Feb. 2006, 20:47 »
Sitat fra: "plebbster"
Det var vel Souness som kjøpte Luque for å bruke ham. Dermed ville nok Luque startet i dag om Souness fortsatt hadde hatt makten.

Hadde Souness fortsatt vært i managerstolen ville vi ikke hatt den seiersrekken som vi har nå.

Han er vel den eneste personen jeg kommer på i farten som er dum nok til å gjøre noe slikt, så hvorfor ikke?