20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva med...  (Lest 23895 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #120 på: 17. Mai 2006, 12:55 »
Hva med Djimi Traore?  Han har bevist at han holder høy PL standar og er bare 25 år. Han blir sikkert ikke så dyr heller i og med at Pool vil selge han. God forsvarer som kan spille både defensiv midtbane, midtstopper og høyre back.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #121 på: 17. Mai 2006, 14:03 »
Nei takk. Bør kjøpe noe bedre enn det!

pane

• Gjest
Hva med...
« Svar #122 på: 17. Mai 2006, 17:23 »
på ingen måde. er knapt nok god for PL og i hvertfall ikke god nok om vi skal ha ambisjoner om å bli ett topplag igjen!

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #123 på: 17. Mai 2006, 23:05 »
Sitat
Førre   
Skrevet: Mai 17 11:55    Tittel:    
Hva med Djimi Traore? Han har bevist at han holder høy PL standar og er bare 25 år. Han blir sikkert ikke så dyr heller i og med at Pool vil selge han. God forsvarer som kan spille både defensiv midtbane, midtstopper og høyre back.

Han er knapt nok brukende som stallfyll

Agurksaft

• Gjest
Hva med...
« Svar #124 på: 18. Mai 2006, 00:38 »
"Men synd at Roeder kommer til å kvitte seg med Luque i sommer uten at han har gitt han en real sjanse. Faktisk så synd at jeg får litt vondt i meg, for vi kunne fått MYE glede av Luque!"

No får vel Loque ein real sjanse så å sei kvar dag på trening, er han god der så vil det og belønnast med førstelag spel, så enkelt er det.
Er han fabelaktig så kan ein kvar idiot skjønne at han bør spela fast for Newcastle eller vertfall vera på benken.
Er han ikkje på benken ein gong så har nok det med innsats\kvaliteten på treningane å gjera.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #125 på: 18. Mai 2006, 01:41 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Zoogie er et mye større talent enn det Jenas noen gang har vært. Vi har krevd £50 for Jenas og Zoogie skal ikke selges uansett pris. Blir han solgt da er det virkelig noe galt i Newcastle!

Har vi krevd 500 millioner for Jenas? Kødder du?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #126 på: 18. Mai 2006, 08:49 »
Var vel kanskje for Dyer og Jenas skulle aldri selges i følge Shephard!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #127 på: 19. Mai 2006, 23:10 »
Sitat fra: "Mack"
Jeg hadde solgt han tvert! Zoggy er en god spiller, men han er ikke verdt £15 mill.

Patetisk, patetisk, patetisk!
At du sier noe slikt vitner jo egentlig om dårlige fotballkunnskaper.

At det går an å si noe slikt!? Selvfølgelig er han verdt det. Et av Europas største talenter.

Å du hadde sett for deg hvem som en erstatter? Jeg blir så oppgitt av mange folk.

plebbster

• Gjest
Hva med...
« Svar #128 på: 20. Mai 2006, 00:13 »
£15 millioner er mer enn vi kan forlange for Zoggy. Selvfølgelig hadde vi solgt et stort talent for den prisen der!
Det hadde selv Chelskij gjort.

Det går veldig fint an å få en deilig erstatter for 15 millioner pund. Hvis vi fikk Owen for 17, så bør vi ihvertfall kunne sikre oss Beckham for 15!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #129 på: 20. Mai 2006, 00:14 »
Sitat fra: "17Parker"
Sitat fra: "Mack"
Jeg hadde solgt han tvert! Zoggy er en god spiller, men han er ikke verdt £15 mill.

Patetisk, patetisk, patetisk!
At du sier noe slikt vitner jo egentlig om dårlige fotballkunnskaper.

At det går an å si noe slikt!? Selvfølgelig er han verdt det. Et av Europas største talenter.

Å du hadde sett for deg hvem som en erstatter? Jeg blir så oppgitt av mange folk.

Luque. Pattison ...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #130 på: 20. Mai 2006, 12:28 »
Vi kunne nesten fått to gode erstattere til Zoggy for 15£!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #131 på: 20. Mai 2006, 13:07 »
Sitat fra: "plebbster"
£15 millioner er mer enn vi kan forlange for Zoggy. Selvfølgelig hadde vi solgt et stort talent for den prisen der!
Det hadde selv Chelskij gjort.

Det går veldig fint an å få en deilig erstatter for 15 millioner pund. Hvis vi fikk Owen for 17, så bør vi ihvertfall kunne sikre oss Beckham for 15!

Beckham e vel sje den beste erstatteren...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

• Gjest
Hva med...
« Svar #132 på: 20. Mai 2006, 13:13 »
Vi kunne kjøpt han som en invistering. Vi får nok mer penger igjen i draktsalg enn hva vi betalte for ham. Sånn sett er han en veldig god erstatter, men jeg ville nok brukt penga på en annen. Poenget er at £15 mill for Zoggy er i overkant mye.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #133 på: 20. Mai 2006, 13:14 »
Beckham er ingen god erstatter nei. Han er høyre midtbane, mens Zoggy er venstre. Dessuten tviler jeg på at Becks vil dra til Newcastle. Han er heller ingen populær spiller blant fansen. Glem Beckham.

Charles er en spiller vi må BEHOLDE! Han er kanskje den fremste representanten for vår klubbs fremtid. Et av Europas største talent, uten tvil, og kommer til å briliere på venstrekanten i mange år framover om vi ikke selger han. Liker ikke tanken på at fjorårets største overraskelse forsvinner allerede i år. £15 millioner er veldig mye penger, og jeg tror heller ikke noen er villige til å legge så mye på bordet, selv ikke for Zoggy. Fortsetter han utviklingen vil han definitivt bli en av Premier Leagues beste kantspillere, og med i landslagsdiskusjonen etterhvert.
Å selge Charles N'Zogbia nå? Aldri verden.