20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva med...  (Lest 23925 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Hva med...
« på: 18. Feb. 2006, 11:23 »
Marcus Rosenberg?

Jeg er veldig kåt på denne svenske Ajaxspilleren. Han er ikke en errsatater til Shearer, men en fin spiller og ha i spiss stallen uansset! Hva synes dere?

plebbster

• Gjest
Hva med...
« Svar #1 på: 18. Feb. 2006, 11:37 »
Jeg har sett ham en del ganger på Ajax denne sesongen. Han virker som " den nye Zlatan ". Det eneste som skiller dem er at Marcus ikke er like tjukk i hue. Han hadde vært en bra signering, men han går nok til en større klubb enn oss.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #2 på: 18. Feb. 2006, 13:07 »
For det første er eg ikkje kåt på Marcus Rosenberg og for det andre så er han ikkje Shearers *errsatater*. :lol:

Neida, har sett lite av han. Kan liksom ikkje utale meg noko særleg om speleren og han egenskapar.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Noreng

• Gjest
Hva med...
« Svar #3 på: 18. Feb. 2006, 14:29 »
Sitat fra: "Hans Emil"
For det første er eg ikkje kåt på Marcus Rosenberg og for det andre så er han ikkje Shearers *errsatater*. :lol:

Alle kan gjøre feil:P

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #4 på: 18. Feb. 2006, 16:24 »
Jeg liker også rosenberg godt. han ville blitt en kjempe reserve. Når vi er inne på ajax vil jeg si at jeg er veldig kåt på Wesley Snejder. Kunne han vert noe? fortsatt veldig ung.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Noreng

• Gjest
Hva med...
« Svar #5 på: 18. Feb. 2006, 16:48 »
Sitat fra: "annern"
Jeg liker også rosenberg godt. han ville blitt en kjempe reserve. Når vi er inne på ajax vil jeg si at jeg er veldig kåt på Wesley Snejder. Kunne han vert noe? fortsatt veldig ung.

Er ikke han syyykt dyr?

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #6 på: 18. Feb. 2006, 17:46 »
Vel, han ser riktignok ut som en kjekk fyr men jeg blir ikke akkuratt kåt av mitt eget kjønn.

Derimot er spilleren Rosenberg definitivt spennende. Har et godt øye for mål, noe som er mangelvare på Newcastle når Owen liker best å være hos fysioterapeuten. Nå har jeg bare sett Rosenberg i aksjon for Ajax i CL, noen som har sett noe mer av han det siste halvåret og som har en fyldig vurdering av hans spill?
Carr har altfor få landskamper for England!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #7 på: 18. Feb. 2006, 23:25 »
Rosiscky??
Hva i all verden skal vi med han? Vi har Emre og Dyer, og kanskje noen talentfulle unggutter på reservelaget. Hva skal vi da med en spiller som bare har et begrenset antall år igjen på fotballbanen?

Rosenberg. Hmm. Kom ikke han fra Malmö eller Djurgården for kort tid siden? Mener at han spilte mot RBK i Royal League. Men det kan hende jeg fantaserer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #8 på: 18. Feb. 2006, 23:29 »
Du har helt rett Joakim. Har aldri sett ham spille utenom en kamp i Royal League, men kan aldri tenke meg at han er god nok for Newcastle...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #9 på: 18. Feb. 2006, 23:34 »
Rosenberg er fantastisk!!

Han ble kjøpt fra Malmø for uhorvelig mange millioner... Men det er null sjans for at vi får han.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #10 på: 19. Feb. 2006, 11:14 »
David Rozehnal og Rafael Van der vaart er to spillere jeg er ''kåte'' på at newcastle skal hente :wink:

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #11 på: 19. Feb. 2006, 16:06 »
skjønner at det ikke er enkelt å være vår yr:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #12 på: 19. Feb. 2006, 17:26 »
Sitat fra: "Erlend Simonsen"
skjønner at det ikke er enkelt å være vår yr:P

:lol:

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #13 på: 19. Feb. 2006, 22:13 »
Tar denne på ny:

SPISSER:
Danny Haynes og David Nugent er store talenter som jeg gjerne ville sett i Newcastle.

Av litt "større" spillere ville jeg gjerne hatt Darren Bent, Jermain Defoe eller Jason Roberts.

MIDTBANEN:
Milner tilbake fra lån.
Jerome Thomas har jeg veldig sansen for, men ikke akkurat en spiller vi trenger.

FORSVARET:
Bridge eller Baines på venstrebacken.
Woodgate midtforsvar.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #14 på: 19. Feb. 2006, 22:22 »
braathen og skjelbred