20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: RADIOLINKS/STREAMINGLINKS  (Lest 130238 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
RADIOLINKS/STREAMINGLINKS
« Svar #210 på: 24. Aug. 2006, 20:31 »
er det noe sending før kampen begynner? noen som har en radiostream hvis det andre ikke funker?
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 24. Aug. 2006, 20:36 »
Sitat fra: "NUFC"
er det noe sending før kampen begynner? noen som har en radiostream hvis det andre ikke funker?

tipper at iallfall den gode gamle radiolinken funker. Selv kommer jeg til å prøve en av linkene til en ppstream her.

Radio: http://a924.l609521693.c6095.g.lm.akamaistream.net/D/924/6095/319274370/reflector:21693

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 24. Aug. 2006, 20:37 »
Er det den kanalen hvor de viser en kinesisk kamp nå? Isåfall rekker man ikke Newcastle om man skal se hele den. Har gått 82 min nå.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #213 på: 24. Aug. 2006, 20:42 »
Kunne noen postet radio- el. video link te kampen ikveld (hvis det finnes) Har ikke så god peiling på sånt dessverre.. Har et prog. som heter PPLive, men vet ikke åssen det funker.. Kunne noen hjulpet meg please?
Ja heia gutta!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #214 på: 24. Aug. 2006, 20:42 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Er det den kanalen hvor de viser en kinesisk kamp nå? Isåfall rekker man ikke Newcastle om man skal se hele den. Har gått 82 min nå.

Vil tru det er ca 5 min delay på kampen. Vanleg det.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #215 på: 24. Aug. 2006, 20:42 »
Ok...takk Gjøvik! :D  Er det sånn kødd foran tv bildet på guangdong hos dere også!?
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 24. Aug. 2006, 20:43 »

2 alternativer her. Håper iallfall en av de funker. Takk til Hans Emil for link til side.
Ellers var det også en kanal på http://www.tvmix.net.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #217 på: 24. Aug. 2006, 20:43 »
Noen som får det til og gidder å forklare det for meg?

Gikk inn på livesoccer linken og gjor som det sto der, men får ikke noe opp
Newcastlesupporter siden 1992

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 24. Aug. 2006, 20:45 »
Sitat fra: "chickenman"

2 alternativer her. Håper iallfall en av de funker. Takk til Hans Emil for link til side.
Ellers var det også en kanal på http://www.tvmix.net.

hm... prøvde alle de 3 alternativene nå, uten at noen funket. Kan det være fordi kampen ikke er igang ennå?! Eller fordi jeg oppgraderte pplive (tror jeg, ikke helt stødig i kinesisk). Kan det ha vært dumt?

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #219 på: 24. Aug. 2006, 20:49 »
Prøvd alle jeg og nå, og det virker ikke, fa..
Newcastlesupporter siden 1992

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 24. Aug. 2006, 20:49 »
Sitat fra: "vannvakten"
Noen som får det til og gidder å forklare det for meg?

Gikk inn på livesoccer linken og gjor som det sto der, men får ikke noe opp

Er bare å gjøre som det står der tror jeg, men jeg får ikke noe til å funke heller... Radio inntil videre, bedre enn ingenting iallfall.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #221 på: 24. Aug. 2006, 20:52 »
har fått opp bilde, men det er sånn kødd foran tv-bilde!!!!!! hva gjør jeg!!! ser nesten ikke en dritt!
Arne Scheie:

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #222 på: 24. Aug. 2006, 20:53 »
Haha, jeg har ikke fått opp noe annet bilde enn av en fugl som tydeligvis er ekstremt glad i PPStream engang...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Ferdinand10

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #223 på: 24. Aug. 2006, 20:55 »
Noen som er hypp på å forklare meg fra scratch av hva man må gjøre for å kunne se kampen? Har aldri gjort dette før og aner ikke hva dere snakker om :shock:

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #224 på: 24. Aug. 2006, 20:55 »
http://livefooty.doctor-serv.com/thu24.8/Newcastele_Ventspils.html

Denne fungerar veldig fint her, sjølv om eg ikkje får full skjerm. Stabilt, ingen hakking, og god bildekvalitet.