20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Viana til Valencia  (Lest 2612 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Viana til Valencia
« Svar #1 på: 16. Feb. 2006, 15:29 »
Faen i helvete. Viana blir stor. Vi kommer til å angre.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

DanMan

• Gjest
Viana til Valencia
« Svar #2 på: 16. Feb. 2006, 15:29 »
Gledelig å lese at han ikke ender opp som en utgiftspost ved å komme tilbake, men tapet salgssum - kjøpesum er absolutt stort.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Viana til Valencia
« Svar #3 på: 16. Feb. 2006, 15:47 »
Ikke gode nyheter mener nå jeg!:(

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Viana til Valencia
« Svar #4 på: 16. Feb. 2006, 15:55 »
Ja kanskje blir Viana stor, men det hadde han aldri blitt i England og i hvertfall ikke Newcastle, det viste han de gangene han spillte selv om han har utviklet seg siden det nå. Er glad vi fikk no penger for han i hvertfall...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Viana til Valencia
« Svar #5 på: 16. Feb. 2006, 15:57 »
Er mye enig med Kesse idag:)

jeg har og hadde veldig stor tro på gutten...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Viana til Valencia
« Svar #6 på: 16. Feb. 2006, 16:07 »
Glimrende, endelig er han solgt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Viana til Valencia
« Svar #7 på: 16. Feb. 2006, 16:08 »
Viana måtte bare komme seg bort fra denne klubben. Jeg tror ikke han ville blitt god i Newcastle. Dessverre. Dessuten har han ikke gjort seg fortjent til å spille for denne klubben etter mye om og men i forbindelse med utlånet til Sporting.

Jeg tror dette er bra for Vianas karriere. Nå kan han konsentrere seg om å få karrieren tilbake på rett kjøl for en klubb med god mulighet til å vinne trofeer, og i en liga som nok passer han langt bedre enn den engelske. Grei deal for både klubb og spiller. Og at vi kom til å tape mye penger på denne gutten har vært klart lenge. At vi får over millionen er jeg fornøyd med.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Viana til Valencia
« Svar #8 på: 16. Feb. 2006, 21:30 »
:cry:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Viana til Valencia
« Svar #9 på: 17. Feb. 2006, 22:47 »
Har litt mixede følelser ang dette.. Viana kommer til å bli stor, veldig stor, det er jeg sikker på.. Han fikk bare aldri ut talentet sitt i Newcastle. Dette hadde knaskje snudd hadde vi fått en ny manager?
Når det er sagt er jo det siste Newcastle trenger enda en venstreving. Vi har allerede Zoggy som er meeer en god nok, i tilegg har vi en Luque på vei  i form. Og en evt Emre som også kan brukes der. Sånn sett så er det greit at Viana dro, hadde det vært snakk om en annen plass på banen hadde jeg vært mer skeptisk.

Forresten, alt for lav overgangspris!!!!!!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Viana til Valencia
« Svar #10 på: 19. Feb. 2006, 11:58 »
Viana kunne ha blitt stor i Newcastle-drakta. Et tap på £ 7M i rene overganspenger er fælt å lese, men samtidig så må man si seg fornøyd med å få penger for en som overhodet ikke har lykkes.

Han kunne fått flere sjanser, han kunne fått spille i sin rette posisjon og han kunne tatt bedre vare på sjansene sine. Viana i Newcastle er bare en trist historie. Likevel, midtbanen til Newcastle per dags dato er ganske sterk, så vi skal greie oss helt fint uten han i årene som kommer.

Så kan man stille seg spørsmålet om Luque blir en ny Viana?

Forresten, kan trådstarter eller en moderator forkorte linken?Man må jo kjøre karusell for å lese innleggene i denne tråden pga den lange linken i første innlegget.
Carr har altfor få landskamper for England!