20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Emre til Milan?  (Lest 6238 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Emre til Milan?
« Svar #15 på: 15. Feb. 2006, 15:20 »
Sitat fra: "Rolfern"
Sitat fra: "Asbjørn"
Channel4 slår til idag igjen. Utrolig at de kan linke spillere til Newcastle før en ny manager er på plass. Tipper Newcastle.no skriver om denne nyheten også.

http://www.channel4.com/sport/football_italia/feb15e.html

Hehe. Er du synsk? :D

http://www.newcastle.no/nyheter/trans.htm

Newcastle.no sine nyheter er herlig lange. Tar flere timer å lese gjennom de siste nyhetene.

Hvilken avis var det denne "nyhetsjournalisten" hadde jobbet i?

Hehehehe trenger ikke være synsk for å skjønne hvordan Newcastle.no opptrer :-)

Bare finn de mest usannsynlige nyhetene på newsnow.co.uk, og du skjønner hva newcastle.no kommer til  skrive den nærmeste timen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Emre til Milan?
« Svar #16 på: 15. Feb. 2006, 18:25 »
Joda. Det tror jeg også du.
Nå nei, jeg synes nyhetene på newcastle.no har vært god i det siste, og jeg er nå inne og sjekker der hver dag, for nyheter.

Det må være lov å skrive om spillere vi linkes til, selv om det kanskje ikke er av de mest realistiske transfermålene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Emre til Milan?
« Svar #17 på: 15. Feb. 2006, 18:34 »
Sjekker der ofte selv jeg. Syntes også det er greit at de legger ut rykter.. Men det som irriterer meg er at de alltid unnlater å nevne kilder.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Emre til Milan?
« Svar #18 på: 15. Feb. 2006, 19:32 »
Sitat fra: "Joakim"
Det må være lov å skrive om spillere vi linkes til, selv om det kanskje ikke er av de mest realistiske transfermålene.

Det gjør selvsagt ingenting om man nevner rykter, mulige linker, reellle linker og aktuelle overganger og så videre. Men det er litt viktig å presentere saker som det det er. Å presentere en nyhet som at Emre skal forlate oss nå, er ikke god journalistikk. Men å presentere dette som et rykte er noe annet.
Toon, Toon,
Black and white army

Noreng

• Gjest
Emre til Milan?
« Svar #19 på: 16. Feb. 2006, 17:45 »
Håper ikke dette skjer. Jeg vil ikke miste Emre. Blir også overasket hvis Emre vil dra NÅ, når ting begynner å løsne

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Emre til Milan?
« Svar #20 på: 16. Feb. 2006, 23:14 »
nei faen. kan ikke miste emre, vår beste spiller ved siden av given, owen og parker!
lt;3 Newcastle <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Emre til Milan?
« Svar #21 på: 17. Feb. 2006, 09:30 »
Sitat fra: "Doffi"
nei faen. kan ikke miste emre, vår beste spiller ved siden av given, owen og parker!

Jeg er stygt redd for at det kommer til å skje. At vi mister både Luque, Emre og Owen.
Men det er selvsagt lov å håpe det ikke skjer. Men da bør den nye manageren snart være klar.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
lt;3 Newcastle <3

folesvert

• Gjest
Emre til Milan?
« Svar #23 på: 04. April 2006, 11:32 »
Emre's agent insists the player has no plans to leave Newcastle United.

The Turkish midfielder raised doubts about his own future by revealing he was not certain of staying at St James' Park. Italian giants Milan have also been credited with an interest in the skilful midfielder, but Emre's representative Ahmet Bulut is adamant the player will stay at Newcastle.

"It's not true that Emre will leave. He is 100 percent certain to stay," Bulut told the Sunday Sun. "I am not talking to any clubs about Emre. He has a five-year contract at Newcastle. He is staying there."

Magpies caretaker boss Glenn Roeder also moved to rubbish reports of a bust-up between himself and Emre. "The story that myself and Emre have had a bust-up is absolute rubbish," said Roeder. "The truth is that Emre had to make a quick return to Turkey on Tuesday afternoon.

"Wednesday was our day off and he returned to England very early on Thursday morning to be back for our training session. "At the end of the session, I gave him the opportunity after the main practice had finished to go home a little earlier and get some sleep.

"He agreed with me and so he left the training ground probably half-an-hour earlier than the rest of the squad. "It annoys me when people do not take the trouble to find out the true story and simply print this type of rubbish."

... da satser vi på at vi har Emre neste sesong også da!!! Han gjør seg godt på midtbanen sammen med Solano, Parker, Zoggie, Dyer og etterhvert Luque. Vi har litt av en midtbane egentlig ... skorter mer i andre lagdeler.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Emre til Milan?
« Svar #24 på: 05. April 2006, 17:56 »
Pluss Milner forhåpentligvis.