20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
og har gang på gang sagt at han vil tilbake til London
Det har ikke jeg sett noe til, og i den lille uttalelsen der han, i mine øyne, kritiserte Sounss, så sa han ingenting om at han var ivrig på å vende tilbake til London. Han benektet det faktisk, såvidt jeg husker i farta.
Hvordan vet du nøyaktig hva Bowyer tjener?Bowyer er ikke stallfyll, for svarte. Han er et MEGET VIKTIG MEDLEM AV TROPPEN!!! Det har jeg argumentert for tusen ganger allerede, og gidder derfor ikke gjøre det igjen. Bowyer har ferdigheter vi MÅ verdsette. Jeg mener han er den beste mulige backup for Parker, per dags dato.
Men kesse, Dyer, Solano, Emre, Zoggie og Luque er alle OFFENSIVE, lettbeinte, tekniske spillere. Parker er den eneste av de du nevner som kan brukes som kan pålegges defensive arbeidsoppgaver. Vi trenger en som kan steppe inn for Parker, og jeg ser heller at det blir Lee Bowyer, enn Aldo Duscher.Lee Bowyer har ekstreme ferdigheter, som er gull verdt både defensivt og offensivt.Faye er de fleste enige i at skal bort (bortsett fra meg selv), og da må vi ha Bowyer der, med mindre vi vil ha en sør-amerikaner som forventer å spille regelmessig førstelagsfotball, og som fort kan skape dårlig stemning og klage sin nød dersom dette ikke er tilfelle.