20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Milner til Villa??  (Lest 16487 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

folesvert

• Gjest
Milner til Villa??
« Svar #60 på: 05. Mai 2006, 14:17 »
Dette sier Milner selv:

"Milner express his joy at how things have gone at Villa this season, indicating that he would favour a stay in the Midlands".

... ser vi han forsvinne?

DanMan

• Gjest
Milner til Villa??
« Svar #61 på: 05. Mai 2006, 14:21 »
Ser ikke at Milner sier et ord jeg...

Selvsagt er han storfornøyd med å spille førstelagsfotball igjen. Noe annet ville overrasket veldig. Men at det skulle indikere at han vil bli er foreløpig bare spekulasjoner.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #62 på: 05. Mai 2006, 16:05 »
James Milner has hinted he would like to make his loan move from Newcastle to Aston Villa, who entertain Sunderland, permanent.

He said: “There will be a lot of ifs and maybes along the way, but it’s up to the clubs first - and then me. Things have to be sorted out at Newcastle and then my future will be sorted out afterwards.

“But I have enjoyed my time at Villa. I like working with the coaches at Villa and the fact there are a lot of younger players in the first team."

Kilde: www.premierleague.com

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Milner til Villa??
« Svar #63 på: 05. Mai 2006, 17:34 »
Jeg forstår Milner. Hvem ville slite på benken i en klubb, når man får fast spilletid i en annen?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #64 på: 05. Mai 2006, 18:13 »
Jepp. Poenget er at han er mer enn god nok for en tilnærmet "fast" plass også på høyrevingen i Newcastle. Solano synger dessverre på siste verset, N'Zogbia SKAL spille venstre, og jeg blir sjokkert om ikke Luque forsvinner. Emre og Ameobi skal aldri i verden spille ving. Og minst av alt sistnevnte.
Derfor er saken grei. James Milner er vårt beste alternativ på høyreving. Men på grunn av at Solano har en mye større status hos klubbens supportere og sjefen sjøl, så forsvinner Milner. Og han kommer til å storspille i Villa, og om få år er han i en langt større klubb enn vår.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #65 på: 05. Mai 2006, 18:15 »
Nolberto Solano er jo ti ganger bedre enn James Milner. Hvordan kan du tro noe annet, Joakim?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #66 på: 05. Mai 2006, 18:20 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Nolberto Solano er jo ti ganger bedre enn James Milner. Hvordan kan du tro noe annet, Joakim?

Nei. Han er ikke det.
Solano er ikke lenger en gud. Han er ikke lenger overmenneskelig. Han blir stadig tregere, har ikke verdens beste teknikk, og han lever først of fremst på et fantastisk blikk for spillet, og en skuddfot av en helt annen verden.
Milner er kjapp, teknisk god, god til å frispille medspillere, god til å posisjonere seg. Kan utfordre kjappe backer, og vi vil med Milner, ikke lenger være så avhengig av at Carr kommer opp og dobler.
Solano er avhengig av hurtige spillere i bevegelse rundt seg. Den bevegelsen eksisterte ikke før Roeder overtok.

Nobby Solano er en fantastisk fotballspiller, men han synger dessverre på siste verset. Han dominerer ikke i like stor grad som før, og har lettere for å forsvinne.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #67 på: 05. Mai 2006, 18:21 »
Sitat fra: "Joakim"
J Solano synger dessverre på siste verset,

For noe tullball. Hva er det som tilsier at Solano synger på siste verset? Han er fortsatt bare 31 år, og har vært blant våre aller beste spillere etter nyttår. Bare se på hvor mange poeng Solano skaffer oss mtp alle frisparkene han scorer på, alle cornerne som treffer perfekt osv.

Mange argumenterer med at Solano mangler fart, ok greit det. Men fart er da ikke alt. Solano kompenserer den manglende farten sin med rutine, solid spilleforståelse osv. Dessuten er han ikke helt snegle heller.

Å hente tilbake Solano var det lureste Souness gjorde i sin tid som manager.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #68 på: 05. Mai 2006, 18:22 »
Solano er fortsatt teknisk god. Det kan du ikke ta fra ham. Og Milner har dessverre altfor dårlig spilleforståelse og er ofte altfor anonym under kampene. Klasseforskjellene mellom Milner og Solano er store.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #69 på: 05. Mai 2006, 18:40 »
Dessverre. Men forskjellene viskes ut. Solano blir bare dårligere, dessverre. Milner blir bare bedre. Fotballforståelsen til Milner er god nok til at han kan hamle opp med Solano. Hovedpoenget mitt er at vi må satse på HURTIGHET på høyrekanten, og Milner vil umulig ta skade av å spille mer eller mindre fast på høyrevingen. Også kan han lære så mye som mulig fra Solano, mens han ennå er her.
Solano har kun en sesong igjen på toppnivå. Milner har ti.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Milner til Villa??
« Svar #70 på: 05. Mai 2006, 18:46 »
Sitat fra: "Joakim"
Dessverre. Men forskjellene viskes ut. Solano blir bare dårligere, dessverre. Milner blir bare bedre. Fotballforståelsen til Milner er god nok til at han kan hamle opp med Solano. Hovedpoenget mitt er at vi må satse på HURTIGHET på høyrekanten, og Milner vil umulig ta skade av å spille mer eller mindre fast på høyrevingen. Også kan han lære så mye som mulig fra Solano, mens han ennå er her.
Solano har kun en sesong igjen på toppnivå. Milner har ti.

Vi MÅ ikke ha hurtighet på høyrekanten. Vi har feks. hurtighet på venstre ved Zoggy. Men selvsagt, hurtighet er jo ett pluss...

Milner vil selvsagt ikke ta skade av å være fast på laget, det er vel alle enige om. Clue i saken er hva som er best for KLUBBEN, ikke Milner (og dine meninger).

Solano kan ha mer enn en sesong igjen. Han kan ha 2, kanskje 3 med det nivået han holder nå! Men misforstå meg rett. Jeg vil ha Milner tilbake. Milner er ett talent  vi helt klart bør ha i stallen. Likevel MÅ vi tenke på hva som er best for klubben. Om det er Milner eller Solan på venstrekanten, vet vi rett og slett ikke før vi har begge to i stallen.

Derfor mener jeg at vi skal hente Milner tilbake, utvikle han som spiller, og se hva vi gjør videre. For han har fortsatt mye utvikling igjen, men han er på den rette stien!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #71 på: 05. Mai 2006, 18:52 »
TRE???????????????
Solano har vist flere ganger i år at han ikke er i nærheten av å holde et godt nok nivå. Og det var klart og tydelig mot Birmingham at han ikke kan gjøre nytte for seg i kamper med milevis av bakrom. Han er også mer ustabil enn før, og er enten meget god, eller svært svak.
Jeg har sett klare tegn i år, på at Solano ikke er god nok hvis vi skal ute i europa. Da må vi nok høyst sannsynlig ha mer fart på høyrekanten også.
Og skal Milner bli god, så må vi matche ham nå. Og det er på tide at også Newcastle kan gjøre unge spillere gode. Milner kommer til å bli knallgod. La ham bli knallgod i Newcastle.

Milner er uten tvil fremtiden, Solano er uten tvil fortiden.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #72 på: 05. Mai 2006, 18:54 »
Solano er nåtiden også. Jeg sier at Solano er bedre enn Milner for øyeblikket, Joakim. Så klart burde vi prøve å beholde Milner, for jeg ser på ham som erstatteren til Solano, når den tiden kommer.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Milner til Villa??
« Svar #73 på: 05. Mai 2006, 18:58 »
TRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja.

Solano har vært en av årets beste spillere, riktig? Solano har vært en av de beste spillerene i den enorme oppturen vi har hatt no, am I right?

Vi har kanskje vært det beste laget i PL etter at Roeder kom til roret. Og når Nobby er blandt de beste på ett av PL's beste lag, ja da holder han mål!

Det er korrekt at Milner er fremtiden, det skjønner alle. Men klubbens beste må taes hensyn til, og Milner må vartes opp på riktig måte.

I kampen mot B'ham kunne det tyde på at både Patty og Zoggie var på vei mot 50-årene, men vi vet jo at det ikke er tilfelle. Kampen mot b'ham var dårlig, og er ikke representivt av hva Solano kan.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #74 på: 07. Mai 2006, 14:23 »
Man kan ikke påstå at solano ikke er god nok for newcastle. Det er jo latterlig. Selvfølgelig har han spilt mange dårlige kamper i år.. men det jar han gjot sammen med resten av laget. Solano er natiden som nevnt tidligere. Hvis vi kan beholde milner, og i tilleg gi ham spilletid ville dette vert det beste. men ikke til fordel for solano.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /