20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Milner til Villa??  (Lest 16456 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #45 på: 28. April 2006, 19:38 »
Hodeløst å selge Milner som er et av de største vingtalentene til england.
Vi må beholde han, og jeg både håper og forventer at vår neste manager bestemmer seg for å beholde han !
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #46 på: 28. April 2006, 23:43 »
Skulle faen ikke forundre meg om nettopp den nye manageren er David Oleary, er så jævlig typisk. Fat Fred bruker altfor lang tid på å ansette manager hvis de store navnene melder seg på rekke og rad, som han sier.

Men på en annen side skjønner jeg feiten godt jeg, hadde brukt jævlig lang tid shæl azz hadde managerplassen stått mellom Oleary og George Graham.. Hvem suger minst?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #47 på: 29. April 2006, 00:17 »
Snakk norsk, Romance.

Forøvrig synes jeg David O'Leary er en dyktig manager. Og han er mye, mye bedre enn George Graham, som har gjort mye mindre med sine klubber, enn O'Leary har gjort med sine. Ihvertfall i mine øyne.
Og ansetter vi O'Leary kan vi ihvertfall være ganske sikre på at Milner blir.

Hva angår Milner, så har jeg ingen problemer med å være så "slem" å automatisk plassere Nobby på benken, til fordel for unggutten. Milner har ferdigheter på et helt, helt annet nivå enn Nobby. Han vil være mye mer delaktig i vårt offensive spill enn Solano er. Det som først og fremst gjør Solano god er høyrebeinet og spilleforståelsen.

Det som gjør Milner god, er ferdighetene, arbeidsmoralen og spilleforståelsen, som stadig blir bedre. Milner vil fort kunne gjøre Nobby overflødig. Og Nobby har uansett bare én sesong igjen på toppnivå. Og internasjonalt er jeg redd han vil falle gjennom på grunn av manglende hurtighet, i den alderen han er nå.

Men jeg er redd vi må anse Milner som en tapt sak. Det virker mer og mer tydelig at han trives så godt i Birmingham, og at han neppe vil være noe førstevalg i Newcastle, skal vi tolke Roeder rett.Det er dessverre noe vi bare må akseptere i og med at vi bytter manager i tide og utide. For å si det enkelt, for Milners fremtid, hadde det vært klart bedre å IKKE sparket Bobby. Bare det faktum at Souness greide å ofre Milner for Solano sier sitt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #48 på: 29. April 2006, 00:59 »
Sitat fra: "Joakim"
Forøvrig synes jeg David O'Leary er en dyktig manager. Og han er mye, mye bedre enn George Graham, som har gjort mye mindre med sine klubber, enn O'Leary har gjort med sine. Ihvertfall i mine øyne.
Og ansetter vi O'Leary kan vi ihvertfall være ganske sikre på at Milner blir.

Her var det mye tull. Hva vet du om George Graham egentlig? Han holdt Millwall i toppdivisjonen en årekke på 80-tallet, ble manager for Arsenal senere og vant ligaen en rekke ganger, samt både FA og ligacupen + en cupvinnercup. Å si at Graham har gjort mindre for sine klubber enn O'Leary er historieløst. Etter det jeg vet så har vel ikke O'Leary vunnet noe som helst som manager, til tross for de ufattelige summene med penger han brukte i Leeds og nå med Villa.

Forøvrig ønsker jeg ikke noen av dem som manager i Newcastle. Graham er en god manager, men altfor defensivt orientert. O'Leary er totalt udugelig.

DanMan

• Gjest
Milner til Villa??
« Svar #49 på: 03. Mai 2006, 09:37 »
Bare det faktum at Souness greide å ofre Milner for Solano sier sitt.

Snedig, kan ikke huske å ha lest noen store opprør mot at Souness "ofret" Milner for å få tilbake Solano. Planen til Souness var jo helt klinke klar: Milner skulle tilbake etter årets sesong!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #50 på: 03. Mai 2006, 17:34 »
Vel, uansett. Han kunne da ha lånt ut mange andre enn Milner. Jeg vet at O'Leary gjerne ville ha Milner. Men hvis avtalen med Solano hadde stått og falt på om de hadde fått Milner eller ikke, så hadde jeg heller beholdt Milner og droppet Solano.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Milner til Villa??
« Svar #51 på: 03. Mai 2006, 20:22 »
Det Souness gjorde var å låne bort Milner et år, for å få Solano. Dette var en genistrek. Vi lånte bort en spiller som ikke har innfridd, og fikk en av verdens beste høyrevinger. Det må jo være tidenes deal?
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #52 på: 03. Mai 2006, 22:34 »
Sitat fra: "Mack"
Det Souness gjorde var å låne bort Milner et år, for å få Solano. Dette var en genistrek. Vi lånte bort en spiller som ikke har innfridd, og fikk en av verdens beste høyrevinger. Det må jo være tidenes deal?

Nei. Fordi Solano ikke har vært i nærheten av å holde samme nivå som før Bobby solgte ham, selv på sitt beste, og fordi Milner har et langt større register å spille på, og fordi Milner var i ferd med å blomstre da han ble lånt ut.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #53 på: 04. Mai 2006, 11:57 »
Hvorfor blomstret han ikke i Villa da? Han gjorde det greit i starten på sesongen. Men har ikke imponert etter jul.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #54 på: 04. Mai 2006, 12:34 »
Hvorfor blomstret han ikke i Villa da? Han gjorde det greit i starten på sesongen. Men har ikke imponert etter jul.

Det får være dine ord. Jeg skal innrømme at jeg ikke har sett for mange av Villas kamper. Men såvidt jeg har skjønt har Milner vært meget god for Villa hele sesongen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #55 på: 04. Mai 2006, 18:31 »

Ja, det var en genistrek. Men Fat Fred eller en ny manager kan ødelegge dette. Solano har som sagt under Roeder vært lagets beste utespiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Milner til Villa??
« Svar #56 på: 04. Mai 2006, 18:39 »
Jeg syntes at Solano har vært blant våre beste i år. Fortsatt veldig kreativ. Holder nok noen år til.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #57 på: 04. Mai 2006, 21:49 »

Det får være dine ord. Jeg skal innrømme at jeg ikke har sett for mange av Villas kamper. Men såvidt jeg har skjønt har Milner vært meget god for Villa hele sesongen.

Jeg har sett en del av Villas kamper, og jeg synes Milner har tapt seg, om mulig, denne sesongen. Kanske han ikke er god nok for Premier League? Solano derimot, har vært en av våre beste og viktigste spillere. Å låne ut denne som kanskje ikke egner seg, mot et kjøp av en så viktig spiller, betrakter jeg som en genistrek.
Toon, Toon,
Black and white army

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #58 på: 04. Mai 2006, 21:58 »
Nuvel, nå er jeg jo ganske så uenig i din karakteristikk av Milner, for jeg anser Milner som en av de aller beste spillerne i Villa, og i flere kamper har han vært dominerende i Villas angrepsspill. Men han er ikke bedre enn Solano enda!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

DanMan

• Gjest
Milner til Villa??
« Svar #59 på: 05. Mai 2006, 09:41 »

Helt riktig! Newcastle er ikke plassen å være for en ung spiller som "alle" tror på, men som ikke leverer. Å spille fast i "roligere" omgivelser i Aston Villa har trolig gjort Milner mye bedre enn det hadde vært for ham å spille delvis i Newcastle.