20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Milner til Villa??  (Lest 16504 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #30 på: 05. Mars 2006, 00:36 »
Parker er ikkje den mest tekniske speleren vi har, men fy faen kor effektive dei vendingane hans er.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #31 på: 05. Mars 2006, 02:21 »
litt milner stats sålangt i sesongen

Ant. kamper:        26 (fra start 24, som innbytter 2)  
Tid spilt:              2124 minutter
Poeng VG-børsen: 6,65 poeng (36. plass)  
Ant. gule kort:      2 (135. plass)  
Ant. røde kort:      Ingen  
Ant. mål: 1           (124. plass)  
Ant. selvmål:        Ingen  
Ant. assist:           6 (4. plass)  

Selv om jeg tror solano har en stund igjenn, tror jeg han blir en minst like god erstatter
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #32 på: 08. Mars 2006, 09:23 »
Det er friskt å ha to konkurrenter på plassene. Så lenge det ikke blir surmuling. Da vil spillerne også prestere bedre. Også så kan de bytte litt på å spille, så blir det litt variasjon i laget....
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Noreng

• Gjest
Milner til Villa??
« Svar #33 på: 03. April 2006, 14:31 »
Sitat fra: "annern"
litt milner stats sålangt i sesongen

Ant. kamper:        26 (fra start 24, som innbytter 2)  
Tid spilt:              2124 minutter
Poeng VG-børsen: 6,65 poeng (36. plass)  
Ant. gule kort:      2 (135. plass)  
Ant. røde kort:      Ingen  
Ant. mål: 1           (124. plass)  
Ant. selvmål:        Ingen  
Ant. assist:           6 (4. plass)  

Selv om jeg tror solano har en stund igjenn, tror jeg han blir en minst like god erstatter

God stats dette da:D

Milner i svart og hvit!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #34 på: 03. April 2006, 15:06 »
Jeg kommer aldri til å tilgi Shepherd hvis han selger Milner!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #35 på: 03. April 2006, 23:20 »
Cheapard/ Retard gjør så mye uforståelig uansett. Hadde ikke forundret meg i det hele tatt om han solgte unna talentene våre :evil:
Who else...... Alan Shearer

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #36 på: 26. April 2006, 21:40 »
Jeg vet ikke om denne er aktuell igjenn? ser jo det at newcastle har funnet en pris på 3£ på hertingen... hvis den nye manageren er enig da... hehe kan ikke tro det, men når man ser hvem som sitter på toppen så kan man jo spørre seg hva som foregår i toppen av haue på Freddy
Han kom, ble mett og dett var dett....

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #37 på: 27. April 2006, 23:16 »
3mill£ er alt for lite for Milner, faen det er det jeg eter til frokost jo!! Helt på trynet hvis dette blir realiteten..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

DanMan

• Gjest
Milner til Villa??
« Svar #38 på: 28. April 2006, 11:02 »
Det vil være en latterlig stor tabbe av klubben dersom Milner blir solgt for £3mill! Det må for all del ikke skje! Men vi er i en sårbar periode, uten en offisielt ansatt heltidsmanager som kan snakke med spillere om deres fremtid i klubben vår, og dette ser det ut til at Aston Villa med David O'Leary i spissen forsøker å utnytte. Tvilsomme businesssmetoder, spør du meg..

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #39 på: 28. April 2006, 13:17 »
Problemet er nok at Milner heller vil spille for Villa enn å sitte på benken hos oss, og dermed vil bort!

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #40 på: 28. April 2006, 13:56 »
Rett å slett horibelt om dette blit virkelighet. Å selge en spiller med det potensiale som Milner har. Tenk på Zoggi å milner på hver sin kant. Så nettop på statistikk med spillere å Assist i PL. Zoggi å Milner var blant de beste.

Zoggy: 6stk
Milner: 7stk

Kan seriøst ikke være så dumme å gjøre den tabben ijenn. Vi solgte Solano å hentet ham hjem ijen, se hvordan han blomstrer! Da kan ikke selveste gulerot hode Freddy gjøre dette! For uslige 3£mill.!!
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #41 på: 28. April 2006, 15:52 »
Problemet her er at Milner vil vekk og han ønsker å spillle under DOL.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #42 på: 28. April 2006, 16:51 »
Sitat fra: "Christian"
Milner har talent, han er ung, han er engelsk, og han spelar på ein pos. der me har ein gamling frå før av. Kva meir kan me ønske oss? Er så lei av alle tabbane klubben gjere. Milner BØR spele fast for Newcastle neste sesong. For har sett han i Villa, spelar mykje bedre enn Solano. Men typisk Fat Fred å selge han :(

Milner spilt mye bedre enn Solano? For noe tull. Solano har vært Newcastles beste spiller etter nyttår.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #43 på: 28. April 2006, 17:00 »
Sitat fra: "Christian"
Eg meinar det, har du sett Milner spelt for Villa eller? Han har imponert meg meir enn Solano. Men kvar sin meining. Eg vil heller saste på Milner enn gamle Solano.

Milner har vært bra ja, men jeg vil ikke at klubben skal gjøre den samme tabben igjen mtp Solano. Robson trodde at Amrbose kunne erstatte han sånn helt uten videre. Det kunne han ikke. Dessuten så er vel ikke Solano noe særlig gammel heller, er fortsatt bare 31 og det er ingen alder for en fotballspiller i 2006. I en så stor fotballklubb må man tåle knallhard konkurranse om alle plasser. Det får Milner også finne seg i om han vender tilbake. Dersom han ikke takler litt konkurranse kan han gjerne bli i Villa en sesong til.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #44 på: 28. April 2006, 18:22 »
Nei, vi skal ikke bare sette ut Solano for å satse på Milner. Dette fordi Solano i sitt rette element under Roeder har vært lagets kanskje beste utespiller spør du meg, og mannen oser fortsatt eleganse og kreativitet av. Men sesongen er lang, og Milner spiller over hele banen fremme, så han vil få nok av spilletid neste sesong. Og jeg har stor tro på at han kan komme til å bli en enormt god spiller for oss, så lenge vi satser på ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida