20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Milner til Villa??  (Lest 16509 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #15 på: 12. Feb. 2006, 19:54 »
Milner skal bli. Gutten har utvilsomt potensiale. Har sett han mykje  i villa i år. Har vært outstanding. Få spelarar i ligaen som har hatt like mykje innlegg som han.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #16 på: 12. Feb. 2006, 22:45 »
Milner må, som dei fleste allerede har påpeikt, beholdas i klubben.
Han har utvikla seg mykje i Aston Villa, og med ein ny manager på plass i Newcastle håpar eg han vert ein spelar som vert satsa på. Solano har framleis mykje å gje for Newcastle, men Milner er framtida på høgrevingen, det ville vera rett og slett tåpeleg å selga eit av dei største talenta i klubben no som han viser at han absolutt kan forsterka laget.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #17 på: 13. Feb. 2006, 11:25 »
Nei.

Aston Villa har ikke de nødvendige pengene for å kjøpe ut Milner. Dessuten kommer Milner til å bli en viktig spiller allerede neste sesong.
Carr har altfor få landskamper for England!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #18 på: 13. Feb. 2006, 12:12 »
Noen har iallfall stemt ja. Er det noen som virkelig mener det, eller er det noen her som vil ha det litt moro?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #19 på: 13. Feb. 2006, 13:45 »
ER vel bare en ting å si om han: Inkompetent type. Sikker en scouser eller noe som har sabotert avstemningen. Milner MÅ TILBAKE!

DanMan

• Gjest
Milner til Villa??
« Svar #20 på: 14. Feb. 2006, 14:05 »
Selvsagt skal Milner tilbake og beholdes! Ikke sant, Mack?  :lol:

Milner er ungt kvalitet, rett og slett.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #21 på: 16. Feb. 2006, 14:38 »
Bra vi er enige;)
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #22 på: 23. Feb. 2006, 21:45 »
Jeg stemte selvfølgelig "Nei", siden jeg ser for meg Milner som et stort talent for fremtiden.
Han har jo utvilsomt vært en av Villa's beste spillere hittil i sesongen.

Gleder meg veldig til han igjen etter lånet, skal bli morsomt å se hva han kan få til i nufc drakten ;)

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Milner til Villa??
« Svar #23 på: 26. Feb. 2006, 17:03 »
Ja, men det kan bli vanskelig å få plass på midtbanen uansett med den stallen NUFC har. Det er selvfølgelig ikke umulig med en plass, men jeg har mine tvil om han går foran Solano, Dyer, Parker, Emre og N'Zogbia i køen. Bowyer vil nok også prøve seg. Milner er uansett et stort talent som jeg håper klarer å utvikle seg videre. Forhåpentligvis i Newcastle.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #24 på: 26. Feb. 2006, 18:29 »
Milner kan jo og brukes som spiss. God og ha. En ekte engelsk kriger, med en anelse av fart og teknikk.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #25 på: 26. Feb. 2006, 20:21 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Milner kan jo og brukes som spiss. God og ha. En ekte engelsk kriger, med en anelse av fart og teknikk.

Mhm!
James Milner kan spille samtlige plasser fremover på banen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #26 på: 03. Mars 2006, 12:56 »
Er det bare meg som synes N'Zogbia og Milner er veldig like i spillestil?
Synes Milner absolutt burde beholdes.
Tenk en midtbane med N'Zogbia-Emre-Parker-Milner.
Den midtbanen må jo være den mest hardtarbeidende midtbanen i verden. I tillegg så har samtlige god teknikk, slik at den ikke ville fått den der kjedelige "Blackburn-hardtarbeidende-men-ærlige-spillere-stempelet".

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #27 på: 03. Mars 2006, 14:34 »
Sitat fra: "Tim Buch"
Den midtbanen må jo være den mest hardtarbeidende midtbanen i verden. I tillegg så har samtlige god teknikk, slik at den ikke ville fått den der kjedelige "Blackburn-hardtarbeidende-men-ærlige-spillere-stempelet".

En midtbane for fremtiden det der!
Men jeg synes forøvrig at Solano bør ta høyre midtbane(enn så lenge).

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #28 på: 04. Mars 2006, 22:57 »
Idag fikk Milner en 9'er på Skysports. Han skal visstnok ha vært Aston Villa's beste spiller. Jeg gleder meg til han kommer tilbake (for det må han). Det kan bli greit for Solano med en avlastning iblant!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Milner til Villa??
« Svar #29 på: 05. Mars 2006, 00:21 »
Sitat fra: "Tim Buch"

Syns du overdriver litt her. En midtbane bestående av disse spillerne vil bli overkjørt fysisk av feks Alonso-Gerrard-Sissoko eller Lampard-Makelele-Essien. Ingen av disse spillerne er hodesterke heller, og nå som Shearer snart legger opp begynner det virkelig å minke på spillere som kan klarere cornere med hodet.

Jeg synes ikke N'Zogbia og Milner er så alt for like i spillestilen. N'Zogbia er en lettbeint, teknisk, kjapp ving med en følsom venstrefot, mens Milner virket som en mer klossete type da han spilte for oss i fjor. Jeg klarte ærlig talt ikke å se hvilke kvaliteter han hadde. Nå har han imponert for Villa, så noe må det likevel bo i gutten.

Når det gjelder teknikken til Parker så vil jeg ikke påstå at den er noe særlig å skryte av :) Mottak som en flodhest og den eneste "finta" han kan er å vende med utsiden av foten (som viste seg å være effektiv i dag!). Men når det er sagt så innehar Scott Parker mange andre kvaliteter som de tekniske midtbanespillerne våre mangler, og takk gud for det!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!