20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Milner til Villa??  (Lest 16498 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Milner til Villa??
« på: 11. Feb. 2006, 22:46 »
O'Leary vil gjerne beholde James Milner, noe som ikke er så rart.. Han har vært en av villas beste spillere denne sesongen og er fortsatt en ung gutt som er under utvikling..

Han er uleid til Villa ut sesongen og gjør det KJEMPE bra for Villa.. Det var bra han ikke spilte mot oss idag, for da hadde det nok ikke blitt så mye lettere. Han er bedre enn 60% av spillerne til Villa.

Kommer vi til å trenge han i fremtiden?
Eller bør vi selge han og ta penga og skaffe en annen spiller (vi får ikke så mye for han)??
En ny Solano, bare mer tilgjengelig?!

Jeg mener vi bør beholde han.. Han er et talent som bare blir bedre og bedre! Solano begynner også å trekke på åra, og da kunne Milner blitt en erstatter..
Hvis vi tenker noen år fremover, kan vi ha englands beste vinger og kanskje beste midbane..  
Milner på høyrekant  -   Emre i midten sammen med Parker  -  N'Zogbia på venstrekant.
Milner og N'Zogbia er gode nå og de er under 20 begge to.. De har en stoor fremtid og jeg kunne ALDRI ha tenkt tanken på å selge en av de to, men hva neste treneren til Magpies gjør vet ingen ennå.

Hva mener dere? Skal vi beholde han å satse på han? Om noen år kan han være verdt flere millioner..
Eller bør vi selge han før en liten sum med penger nå?
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #1 på: 11. Feb. 2006, 22:58 »
Det er verdt å vite at O'Leary ikke er interessert i å by det Milner faktisk koster, men at han er veldig keen på å beholde stortalentet.

For min del er saken grei. BEHOLD JAMES MILNER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Han er en kommende landslagsmann, og han vil bli en meget god spiller.
Han tilhører klubbens fremtid. Spiller like bra på høyre, som på venstre. Kan også figurere sentralt på midten eller som spiss.
Han er rask, har god teknikk, og innleggene blir stadig bedre. Han har vært Villas kanskje beste spiller i år, og det er ikke tilfeldig.
Vi gjør oss selv en bjørnetjeneste ved å selge Milner for en så lav sum som Villa kan tilby. Det vil bare slå tilbake på oss i fremtiden. Det må vi for Guds skyld IKKE finne på å gjøre.

BEHOLD JAMES MILNER!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #2 på: 11. Feb. 2006, 23:16 »
Milner skal og kommer til å bli.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #3 på: 11. Feb. 2006, 23:28 »
Sitat fra: "Joakim"
Det er verdt å vite at O'Leary ikke er interessert i å by det Milner faktisk koster, men at han er veldig keen på å beholde stortalentet.

For min del er saken grei. BEHOLD JAMES MILNER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Han er en kommende landslagsmann, og han vil bli en meget god spiller.
Han tilhører klubbens fremtid. Spiller like bra på høyre, som på venstre. Kan også figurere sentralt på midten eller som spiss.
Han er rask, har god teknikk, og innleggene blir stadig bedre. Han har vært Villas kanskje beste spiller i år, og det er ikke tilfeldig.
Vi gjør oss selv en bjørnetjeneste ved å selge Milner for en så lav sum som Villa kan tilby. Det vil bare slå tilbake på oss i fremtiden. Det må vi for Guds skyld IKKE finne på å gjøre.

BEHOLD JAMES MILNER!

Som jeg skulle sagt det selv;)
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #4 på: 12. Feb. 2006, 13:46 »
Gledelig svar på voten!
James Milner skal beholdes. Deilig innsats, enormt brukervennlig, kan brukes overalt fremme på banen, blir stadig bedre og kommer til å bli en klassespiller!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #5 på: 12. Feb. 2006, 13:51 »
Må gjøre alt vi kan for å beholde Milner!

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #6 på: 12. Feb. 2006, 15:46 »
han kan bli den nye beckham, så hvis vi skal selge han så burde vi vente i 2-3 år. Da kan vi få en wright-phillips pris for han!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #7 på: 12. Feb. 2006, 15:49 »
Milner er en kongespiller. Vi kommer til å angre dyrt hvis han blir solgt!
Who else...... Alan Shearer

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Milner til Villa??
« Svar #8 på: 12. Feb. 2006, 17:44 »
Selvsagt skal vi ikke selge. Selger Owen før Milner og Zoggie.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Milner til Villa??
« Svar #9 på: 12. Feb. 2006, 19:07 »
Milner må for all del IKKE dra til Villa. Milner måtte til Villa for at vi skulle få Solano, så Milner kommer nok tilbake til NUFC etter sesongen. Det både håper og tror jeg.

Han har spilt bra for Villa i år og er en mann for fremtiden.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Milner til Villa??
« Svar #10 på: 12. Feb. 2006, 19:10 »
James Milner har et enormt talent, som vi nødig kan kaste bort på billigsalg. Jeg sammenliknet ham med Wayne Rooney da begge var 17 år. Selv om Milner ikke er like god, så er han nok undervurdert. Vi MÅ beholde James Milner!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #11 på: 12. Feb. 2006, 19:17 »
Er dette første tråden\diskusjonen vi har, der alle er enige?

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #12 på: 12. Feb. 2006, 19:21 »
Det ser ikke verre ut! Jeg er i alle fall enig.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Milner til Villa??
« Svar #13 på: 12. Feb. 2006, 19:21 »
Tja, var en tråd jeg laget for 2 år siden. "Hvem er vår beste forsvarer?" Alle var enige om Woodgate da. Eneste tråden jeg kan huske :)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Milner til Villa??
« Svar #14 på: 12. Feb. 2006, 19:23 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Tja, var en tråd jeg laget for 2 år siden. "Hvem er vår beste forsvarer?" Alle var enige om Woodgate da. Eneste tråden jeg kan huske :)

Ah... det var før min tid. Ser ut til at denne om Milner er første i min tid her på forumet da. Jeg kan jo starte en om hvem som er vår beste keeper og se om jeg klarer å følge opp.... ;)