20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Det er mulig å irritere seg over Glen Roeder også...  (Lest 10054 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Det er mulig å irritere seg over Glen Roeder også...
« Svar #45 på: 14. Feb. 2006, 16:39 »
Wigan kampen var jo katastrofe av dimensjoner

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 14. Feb. 2006, 16:44 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Wigan kampen var jo katastrofe av dimensjoner

Nå snakker jeg om innsatsen og prestasjonen til Zogbia på venstreback i den kampen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #47 på: 14. Feb. 2006, 17:33 »
Charles N'Zogbia - 4
First thing first: Charles is not a left back. He knows it, we all know it, and surely after Everton on Sunday, you'd think Graeme Souness must have known it, but it seems not. As a result we looked horribly weak down the left hand side, with Wigan full back Teale (Sky?s Man of the Match) a constant threat down their right, and being allowed to put some dangerous crosses into the area. Going forward, Charles did whip in some decent crosses, but was awfully wasteful in the 2nd half, and was a defensive liability, understandably given he was ridiculously played there at all.

DanMan

• Gjest
« Svar #48 på: 16. Feb. 2006, 15:22 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Men det jeg ville fram til er at Zogbia er et langt bedre alternativ på venstre back enn Elliott, om Baba skulle bli skadet eller utvist. Dermed hadde det vært plass til Luque på benken. Elliott kunne dermed blitt hjemme.

Jeg kunne vært villig til å si meg enig, men vi må ta i betraktning at Elliott ER venstreback, og at N'Zogbia har minimalt med erfaring der, og vis-à-vis Elliott har han knapt erfaring i det hele tatt. I tillegg hadde et slikt taktisk bytte du forespeiler medført Luque i en venstre midtbane-rolle med store defensive tak, noe jeg ikke mener Luque er god nok til per nå.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 17. Feb. 2006, 21:43 »
Skøytetrener Peter Muller skulle vært Newcastle manager slik at han fikk satt Oliver & Co skikkelig på plass, slik som han gjorde med den norske pressen idag:-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 18. Feb. 2006, 22:27 »
Har Alan Oliver begynt å jobbe for Reuters? KIlde VG

Trolig står heller ikke nyhetsbyrået Reuters høyt i kurs etter kveldens pressekonferanse.

Byråets journalist henvendte seg til Bystøl i plenum og lurte på hvordan Bystøl, som han mente var kjent som en partykonge, skulle feire medaljen.

- Jeg skal spise middag med laget og så legge meg, svarte Bystøl.

Det var tydeligvis ikke svaret journalisten ønsket seg, og fulgte opp med følgende spørsmål:

- Så du har ikke tenkt å hoppe ut i elven eller i en havn?

Stillheten som fulgte var noe trykkende. Bystøl forholdt seg taus før ordstyreren grep inn. Resten av seansen dreide seg utelukkende om det sportslige.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 18. Feb. 2006, 22:59 »
Dette er iallefall ikke en kommentar vi kan irritere oss over fra Roeder (om Shearer, FA Cup mot Soton):

"He was there in the dug-out, and I think he enjoyed that. Rather than being an injured player watching the game he stood there as if `I'm going to be a manager one day'."

Nydelig! Denne mannen vet hvordan man skal takle media, samt gi positive boost til spillere!
Who else...... Alan Shearer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 18. Feb. 2006, 23:06 »
Roeder har vært veldig flink til å bare bruke positive ord om sine spillere i media. Og han har vært veldig flink til å sette fokus på de riktige tingene. Også hva angår Luque har han vært positiv.
Roeder har allerede slått den gamle caretakerrekorden til gangs, og det er veldig bra. Jeg har ingen hast med å få inn en ny manager, selv om jeg mer enn gjerne vil ha en avklaring kjappest mulig.

Det så også for meg ut som at Shearer trivdes i dress og slips på sidelinja. Selv om det var veldig uvant å se ham uten treningsdrakt på. Men Kongen tok seg absolutt brukbart ut.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #53 på: 20. Feb. 2006, 13:09 »
Jeg må si meg litt skuffa over måten Roeder har behandla Luque på, han burde allefall ta han med i troppen noe han ikke gjorde mot Villa. Det er bare en måte og få match trening på og det er nemlig og spille kamper. Jeg har fortsatt troen på Luque, men jeg vet ikke om Roeder er rette mannen til å "coache" slike spillere, han hadde jo ikke direkte hell med Di Canio.

Men jeg synest Roeder har gjort en go jobb med Newcastle så langt, og håper vinner rekka fortsetter. Ser dog ut som vi er et stykke i fra å holde ut i 90 minuter, ble rimelig engstelig mot Southampton før keepern deres ble utvist. Må skjerpe litt om vi skal gjøre det bra i Premier League.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 20. Feb. 2006, 13:27 »
Jeg håper at grunnen til at Luque har vært utelatt fra troppen og vært hjemme og trent, er at han har vært i generelt dårlig form og dårlig trent. Og da synes jeg det er riktig av Roeder å la han være hjemme og trene. Hvis Luque begynner å vise seg frem på trening, er det også naturlig å la ham få prøve seg i kamper.
Ser ingen grunn til at Luque skal behandles på en annen måte enn de andre. Uten prestasjoner på trening, får du heller ikke muligheten til å prestere i kamp. Så enkelt er det.

Jeg håper og tror at Roeder har gode grunner til å ha tatt de valgene han har gjort. Luque fikk 20 min mot Southampton. Håper på en halvtime i neste kamp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #55 på: 20. Feb. 2006, 13:41 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg håper at grunnen til at Luque har vært utelatt fra troppen og vært hjemme og trent, er at han har vært i generelt dårlig form og dårlig trent. Og da synes jeg det er riktig av Roeder å la han være hjemme og trene. Hvis Luque begynner å vise seg frem på trening, er det også naturlig å la ham få prøve seg i kamper.
Ser ingen grunn til at Luque skal behandles på en annen måte enn de andre. Uten prestasjoner på trening, får du heller ikke muligheten til å prestere i kamp. Så enkelt er det.

Jeg håper og tror at Roeder har gode grunner til å ha tatt de valgene han har gjort. Luque fikk 20 min mot Southampton. Håper på en halvtime i neste kamp.

Men som Luque sa i intervjuet så hadde han ikke hørt noe om hvorfor han ikke fikk spille den kampen... og det er jo dårlig komunikasjon../
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

DanMan

• Gjest
« Svar #56 på: 21. Feb. 2006, 11:03 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Skøytetrener Peter Muller skulle vært Newcastle manager slik at han fikk satt Oliver & Co skikkelig på plass, slik som han gjorde med den norske pressen idag:-)

:lol: Ja! Åge Hareide, ta deg en bolle.