20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Det er mulig å irritere seg over Glen Roeder også...  (Lest 10061 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

• Gjest
Det er mulig å irritere seg over Glen Roeder også...
« Svar #30 på: 14. Feb. 2006, 14:59 »
Tror så absolutt ikke Pattison er foran Luque i køen, det er vel heller det at en såpass ung spiller tjener mer på å bli med stallen "kun for å bli med" enn det Luque ville hatt. Synes det er flott at Roeder tar med talenter, og på denne måten gir de en så smooth overgang til A-lagsspill som mulig.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 14. Feb. 2006, 15:03 »
Sitat fra: "DanMan"
Tror så absolutt ikke Pattison er foran Luque i køen, det er vel heller det at en såpass ung spiller tjener mer på å bli med stallen "kun for å bli med" enn det Luque ville hatt. Synes det er flott at Roeder tar med talenter, og på denne måten gir de en så smooth overgang til A-lagsspill som mulig.

Hadde ikke vært noe som helst problem å hatt med Pattison i tillegg til Luque. Om man har med seg 17 eller 18 spillere har vel ikke allverden å si. Vi har hatt med langt flere spillere til bortekamper før. Men ønsker man å kjøre Luque ned i møkka, så ønsker man det.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

DanMan

• Gjest
« Svar #32 på: 14. Feb. 2006, 15:08 »
Men hvilket utbytte har Luque av å sitte på tribunen? Og hadde han villet det? Han dro hjem fra kampen mot Pompey av samme grunn.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #33 på: 14. Feb. 2006, 15:22 »
Alan Oliver er et svin av verste sort. Det er utrolig at han får holde på som han gjør.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 14. Feb. 2006, 15:33 »
Men hvilket utbytte har Luque av å sitte på tribunen? Og hadde han villet det? Han dro hjem fra kampen mot Pompey av samme grunn.

Det har litt med å få med seg hvordan laget spiller, i tillegg til å føle seg inkludert. Når spillere (Clark og Elliott) som ikke engang hadde fått plass på Sunderland er langt foran han i køen, og når man opplever daglig drittslengig fra journalister, som egentlig burde spilt på samme lag, så er det rett og slett håpløst.

Jeg har et ord og si. LATTERLIG
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 14. Feb. 2006, 15:34 »
Sitat fra: "Souey"
Alan Oliver er et svin av verste sort. Det er utrolig at han får holde på som han gjør.

Han er journalist, og gjør bare jobben sin. At han har sterke meninger, kan ikke vi si noe på. Han har rett til å ha sine meninger, og om de er i strid med våre meninger, så er det ikke stort vi kan gjøre med det. Bortsett fra å være uenige. Vi kan ikke gjøre som muslingene i midtøsten, og kaste stein på lokalene til Evening Chronicle og true Oliver på livet.
Han må få lov å mene det han mener, så får vi mene det vi mener.
Dessuten så følger han laget mye tettere enn oss, så vi skal ikke utelukke at han ser ting som vi ikke ser.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

• Gjest
« Svar #36 på: 14. Feb. 2006, 15:41 »
Hvordan kan du påstå at Clark og Elliott er foran Luque i køen? Sist jeg sjekket spilte ingen av de i samme posisjon.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #37 på: 14. Feb. 2006, 15:41 »
Sitat fra: "Joakim"
Han er journalist, og gjør bare jobben sin. At han har sterke meninger, kan ikke vi si noe på. Han har rett til å ha sine meninger, og om de er i strid med våre meninger, så er det ikke stort vi kan gjøre med det. Bortsett fra å være uenige. Vi kan ikke gjøre som muslingene i midtøsten, og kaste stein på lokalene til Evening Chronicle og true Oliver på livet.
Dessuten så følger han laget mye tettere enn oss, så vi skal ikke utelukke at han ser ting som vi ikke ser.

Han får ha sine meninger, men nå synes jeg dette begynner å ligne en heksejakt på Luque fra Olivers side. Oliver hadde lenge en lignende heksejakt på Robert, noe som førte til at Robert slo til Oliver i presserommet på SJP.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 14. Feb. 2006, 15:46 »
Jeg kan være enig i at han driver det vel langt. Men det får være en sak mellom Oliver og hans arbeidsigver. Det er meg rivende likegyldig.
Robert skal uansett ikke slå til en journalist fordi han føler seg urettferdig behandlet av vedkommende. Oliver har ALLTID hatt sterke meninger, og han er betalt for å ha det.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 14. Feb. 2006, 15:51 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Souey"

Han kan få lov til å ha sine meninger, men har han virkelig behov for å trykke på repeat knappen hver eneste dag han ikke har noen exclusive nyheter å komme med? Virker for meg som fyren har store personlige problemer.

De to siste dagene før han tok seg 14 dager fri slang  han dritt om spanjolen. Det første han gjorde etter at han kom tilbake på jobb var å fortsette drittslengingen. I mellomtiden hadde ikke Luque spilt et eneste minutt fotball.

En ting er sikkert. Vi vinner ikke noen store trofeer med slik lokaljournalistikk.  

Ginola, Guivarch, Babayaro, Bowyer, Dyer, Boumsong, Bellamy, Robert, Gullit, Dalglish, Souness og Bobby Robson er noen få av de Oliver har hengt ut kontinerlig mens de har vært i Newcastle.

Det latterlige er at han bruker enkelte av disse som et gode eksempler i ettertid.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 14. Feb. 2006, 15:53 »
Jeg vet! Jeg vet godt!
Men jeg gidder ikke bry meg om hva Oliver mener om Luque.
Han får si hva han vil om ham for min del.
Jeg håper bare Luque beviser at Oliver tar feil. Selv om det aldri kommer til å stoppe Oliver i å si hva han mener.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 14. Feb. 2006, 15:55 »
Hvordan kan du påstå at Clark og Elliott er foran Luque i køen? Sist jeg sjekket spilte ingen av de i samme posisjon.

Clark har spilt venstremidtbane denne sesongen. Det samme har faktisk Elliott. Men det jeg ville fram til er at Zogbia er et langt bedre alternativ på venstre back enn Elliott, om Baba skulle bli skadet eller utvist. Dermed hadde det vært plass til Luque på benken. Elliott kunne dermed blitt hjemme.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #42 på: 14. Feb. 2006, 16:18 »
Slik som jeg hugser det så var Zoogie som back ingen suksess, men det var ikke noe av taktikken til Souness!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 14. Feb. 2006, 16:20 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Slik som jeg hugser det så var Zoogie som back ingen suksess, men det var ikke noe av taktikken til Souness!

Nei og nei. Du har helt rett i begge deler. Men N'Zogbia som back var jo kun en nødløsning. Og det er Elliott også, hvilken nødløsning som er den beste skal ikke jeg bedømme. Men N'Zogiba er en spiller for fremtiden og med litt mer erfaring tror jeg han kan lære å gå inn og gjøre en go' jobb på back -men som nødløsning vel og merke.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 14. Feb. 2006, 16:29 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"

Mulig jeg husker feil, men spilte ikke Zogbia back i bortekampen mot Wigan i ligacupen da Baba måtte ut med skade etter førsteomgang? Mener han gjorde en bra kamp på backen. Han fikk vel også en kamp fra start som venstreback. Tror det var den påfølgende kampen. Der presterte han muligens ikke.