20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem vinner tippeligaen 2006?  (Lest 5083 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Hvem vinner tippeligaen 2006?
« på: 09. Feb. 2006, 01:20 »
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 09. Feb. 2006, 01:45 »
RBK kommer nådeløst tilbake, tror jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #2 på: 09. Feb. 2006, 08:56 »
Jeg tror nok Vålerenga denne gangen vil vinne serien med litt større margin enn forrige sesong.
Toon, Toon,
Black and white army

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #3 på: 09. Feb. 2006, 10:09 »
SK Brann, selvsagt. Hvem ellers?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #4 på: 09. Feb. 2006, 10:14 »
Ingen skal i hvert fall komme her og si at vi Brannsupportere ikke er optimister! :lol:
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #5 på: 09. Feb. 2006, 10:34 »
Hehe.. Det er ikke optimistisk, det er realistisk. :wink:

Og de apene fra Trondheim/Urugay ikke kan spille for Brann, fordi begge to på mystisk vis fikk en "psykisk knekk", og kan da ikke spille for Brann. Sikkert like greit. Makan til usportslighet.

Men vi har heldigvis fått Monkam og Zavrl. Disse to tror jeg vil bli veldig gode i rødt, spesielt sistnevnte.

Og takk Gud for at ekle Iversen ikke kom til Brann likevel.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
« Svar #6 på: 09. Feb. 2006, 13:14 »
Vi bergensere er alltid optimister. Jeg tror vi har noe på gang i år bare Martin Andresen holder seg skadefri. Når valget står mellom Eguren og Norges beste midtbanespiller er ikke valget særlig vanskelig.

Jeg håper at Lago kan tilføre det ellers trøtte forsvaret vårt noe. Ser ikke for meg at Bjarnason tar et år til. Ragnvald Soma - Lago kan fort bli en slager i årets tippeliga.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 09. Feb. 2006, 15:59 »
Lago kan neppe tilføre Brann-forsvaret noe særlig når han sitter hjemme i Trondheim og sturer.
Merkelig sak.
Adresseavisen har mer om dette

Selvsagt vinner Rosenborg Tippeligaen. Ingen kan noensinne få meg til å si noe annet. Så lenge Rosenborg er i Tippeligaen, så vil jeg ALLTID si at de vinner.

Men dette sier jeg ikke bare som RBK-supporter. Rosenborg vil slå fryktelig hardt tilbake. Per Messias Høgmo jobber med å få RBK til å bli best på absolutt alle områder (bortsett fra innkjøp...). Og resultatene i treningskampene i vinter har vært oppløftende. Et tap på straffekonk mot Brøndby, som følge av at vi byttet hele laget i andre omgang. I første omgang kjørte vi fullstendig over dem. Vi vant nylig mot FCK, og vi har uavgjort mot Djurgården, og seier mot Bodø/Glimt. I dag spiller/spilte RBK mot Lokomotiv Moskva i generalprøven foran onsdagens UEFA-cupkamp mot Zenit (bedre kjent som laget til den "uovervinnelige" Panzer-Hagen, som hele Noirge tror er så jævla mye bedre enn han er). Vi sliter litt med skade på Per-Ciljan Skjelbred og Thorstein Helstad, og Daniel Braaten går rundt og sliter med lysken. Noe han forøvrig har gjort lenge.
Vi har fått inn en skikkelig vingtype, som vi ikke har sett snurten av siden en herr Sørensen dro for å tjene penger i utlandet. Penger han tjente ved ikke å spille fotball (idiot). Nå er den samme idioten i idiotklubben Vålerengen. Snakk om å be om å få Judas-stempel på sine tidligere hjemmebaner. Håper Bastionen vet å sette ham på plass, liksom Kjernen kommer til å gjøre når han vender tilbake her.

Jeg tror RBK vinner Tippeligaen 2006. Og jeg er ganske sikker på at Vålerengen og Lillestrøm følger deretter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

• Gjest
« Svar #8 på: 09. Feb. 2006, 16:02 »
Jeg har alltid vært skeptisk til å motta disse sutrekoppene. Jeg er glad de blir sendt hjem til der de hører hjemme.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 09. Feb. 2006, 16:08 »
Tror Lillestrøm kan bli utrolig sterke i år om de unngår skader på sentrale spillere! Og med Occean på topp er de garantert mål!!

Rosenborg? MOOOHAHAAA!! Kanskje topp 5 om Lars Skoglund slutter å lage bråk og drikke seg drittings på brakka!!

Vålerenga?? Spy spy!! Er hat klubb nummer en i Norge.. Ikke fordi at de er gode,men fordi hele klubben er råtten!!

Så det må nok bli Brann i år også som vinner serien :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 09. Feb. 2006, 17:22 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Rosenborg? MOOOHAHAAA!! Kanskje topp 5 om Lars Skoglund slutter å lage bråk og drikke seg drittings på brakka!!

Lars Skoglund? Hvem i all verden er det? Og hvorfor i all verden skulle han drikke seg dritings på Brakka?

Sist jeg kan huske det var noen Skoglund på RBK-brakka, var rundt den tiden Åge Hareide ble ansatt som trener etter Nils Arne Eggen. Han het Knut til fornavn, men døde dessverre så altfor tidlig våren 2004. Ellers vet jeg ikke om mange som drikker seg dritings på Brakka. Noen som ikke har fått med seg at Rune Bratseth har kontor der?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #11 på: 09. Feb. 2006, 17:26 »
Tviler på at Brann vinner. Blir nok Rosenborg eller Vålerenga.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 09. Feb. 2006, 19:33 »
Tror Viking er litt outsidere når det gjelder gullkampen, men de har en sterk første ellver og kan fort overraske mange. De har hentet Abelsson fra Malmø og Ødegaard fra RBK, så får de stokholm etter halvspilt sessong. + at de har mange goe talanter som kan blomstre denne sessongen. Jeg håper på det beste og ''HEIA VIKING'' :D

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #13 på: 09. Feb. 2006, 20:27 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Tror Lillestrøm kan bli utrolig sterke i år om de unngår skader på sentrale spillere! Og med Occean på topp er de garantert mål!!

Tror faktisk du er inne på noe der. Lillestrøm kan fort bli et lag som overrasker positivt. Litt synd egentlig, for jeg har så mange pip-pip-venner som er morsomme å mobbe.
Toon, Toon,
Black and white army

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 09. Feb. 2006, 21:14 »
Sitat fra: "Joakim"

Lars Skoglund? Hvem i all verden er det? Og hvorfor i all verden skulle han drikke seg dritings på Brakka?

Vet ikke hvem det er jeg.. Aldri hørt navnet før, men jeg er sikker på at han drikker på brakka!!
Så lenge Frode Johnsen er i start 11`eren kan vi andre slappe av!! Håper dere setter Helstad på benken!!