20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilket politisk parti liker du best?  (Lest 208645 ganger)

0 medlemmer og 10 gjester leser dette emnet.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Hvilket politisk parti liker du best?
« Svar #30 på: 08. Feb. 2006, 21:42 »
Sitat fra: "plebbster"
Lasse?  | Faens muslimer  sier:
vi gav over EN MILLIARD til folk som ikke klarte å løpe vekk fra en bølge
Lasse?  | Faens muslimer  sier:
men det er jo FRP for å fjerne!

Jeg håper ikke Lasse er godt nok orientert på dette området.

Hvis Lasse har sagt dette, synes jeg synd på ham. Dette er det verste jeg noensinne har hørt. Nærmere 300.000 personer omkom i tsunamien og flere titalls av dem var nordmenn. Tenk etter, Lasse, om det kanskje til og med er noen her på dette forumet som har mistet sine kjære. Tenk før du snakker (eller i dette tilfellet skriver). Hvis dette ikke er sant at du har sagt(noe jeg virkelig håper) må du si det snarest.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

plebbster

• Gjest
« Svar #31 på: 08. Feb. 2006, 21:48 »
Han har sagt dette, men jeg la det ikke ut for at folk skal håne Lasse. Han var nok frustrert over at jeg hadde uttalt ting om Frp han ikke likte, men jeg er enig i at i dette tilfelle burde du tenkt deg om før du skrev. Stem høyre!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 08. Feb. 2006, 21:50 »
Stem AP.
iverpool FC

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 08. Feb. 2006, 21:55 »
Sitat fra: "plebbster"
Han har sagt dette, men jeg la det ikke ut for at folk skal håne Lasse. Han var nok frustrert over at jeg hadde uttalt ting om Frp han ikke likte, men jeg er enig i at i dette tilfelle burde du tenkt deg om før du skrev. Stem høyre!

Høyrefolk virker i hvert fall en anelse smartere enn Demokrater og Frp-ere.

STEM ARBEIDERPARTIET!

Solidaritet og fellesskap i et inkluderende, engasjerende, harmonisk og positivt samfunn!

Hvis noen er interessert i et medlemskap i AUF skal jeg gladelig være behjelpelig med både informasjon og innmelding.
Tore Eikeland,

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #34 på: 08. Feb. 2006, 22:13 »
Det jeg skrev til Plebbster, var selvsagt kødd. Jeg var selv med og støtte flomofrene i Asia, og har nær familie som var der nede. Heldigvis kom de alle tre uskadet fra det, men det var VELDIG nære på.

Det jeg og Plebbster hadde, var en usaklig diskusjon om alt mulig dritt, i så fall var det det fra min side.

Jeg er selvsagt ikke så dum og sier noe sånt i en seriøs situasjon. Såpass kjenner de fleste av meg her.

Og jeg er heller ikke så dum og sier at Demokratene ville styrt landet på en fornuftig måte. Men, jeg mener at Stortinget hadde hatt godt av innspill med Vidar Kleppes friske meninger om enkelte ting. Det mener jeg fast.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 08. Feb. 2006, 22:16 »
Sitat fra: "Lasse"
Det jeg skrev til Plebbster, var selvsagt kødd. Jeg var selv med og støtte flomofrene i Asia, og har nær familie som var der nede. Heldigvis kom de alle tre uskadet fra det, men det var VELDIG nære på.

Det jeg og Plebbster hadde, var en usaklig diskusjon om alt mulig dritt, i så fall var det det fra min side.

Jeg er selvsagt ikke så dum og sier noe sånt i en seriøs situasjon. Såpass kjenner de fleste av meg her.

Det var da enda godt å høre. Resten av ditt innlegg om Demokratene føler jeg at jeg ikke trenger å kommentere ytterligere.
Tore Eikeland,

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 08. Feb. 2006, 22:19 »

Og jeg er heller ikke så dum og sier at Demokratene ville styrt landet på en fornuftig måte. Men, jeg mener at Stortinget hadde hatt godt av innspill med Vidar Kleppes friske meninger om enkelte ting. Det mener jeg fast.

Vidar Kleppes friske meninger? Håper du mener innenfor en STERK begrensing da. En strengere utenlandspolitikk er jeg fullt for. Annført av Vidar Kleppe derimot.

Takker bare "gud" for att KRF ikke vant valget jeg.
iverpool FC

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 08. Feb. 2006, 22:23 »
Det sier jeg også.

Og ja, jeg mener godeste Vidar har mange fine meninger! Han er en realist!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 08. Feb. 2006, 22:29 »
Det sier jeg også.
Og ja, jeg mener godeste Vidar har mange fine meninger! Han er en realist!

Unnskyld meg, men en er ikke realist(isk) når en tror at en kan klare å avskaffe u-hjelpen og sametinget. I partiprogrammet omtaler de først flyktninger og asylsøkere som utlendiger, men etter hvert blir de bare generalisert omgjort til "muslimer".

En mann som Vidar Kleppe prøver så godt han kan og komme med mest mulig populistiske utspill. Men vi ser jo av meningsmålingene at få lar seg lure :wink:
Tore Eikeland,

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 08. Feb. 2006, 22:31 »
Man kan si mye om KrF, men de er langt, langt bedre enn Frp. De har i det minste en politikk, de har et verdigrunnlag og de vet hva de står for. Frp skal bare tekkes massene. De har de enkle løsningene, de har svar på alt. Problemet er bare at svarene ikke stemmer overens med virkeligheten, og at FRPs løsninger stort sett er altfor enkle.

Jeg synes heller folk bør stemme på DPP, fremfor FRP. Stemmer du på DPP, så kan du være sikker på at du får gjennomslag for dine meninger. Det er ikke sikkert Carl Ivar gidder å høre på deg hele tiden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 08. Feb. 2006, 22:36 »
Sitat fra: "journalisten"

Unnskyld meg, men en er ikke realist(isk) når en tror at en kan klare å avskaffe u-hjelpen og sametinget. I partiprogrammet omtaler de først flyktninger og asylsøkere som utlendiger, men etter hvert blir de bare generalisert omgjort til "muslimer".

En mann som Vidar Kleppe prøver så godt han kan og komme med mest mulig populistiske utspill. Men vi ser jo av meningsmålingene at få lar seg lure :wink:

Du er unnskyldt, ikke din feil at du er som du er.

Men jeg sa at han er en realist. Og det er han. Han har sett hva Norge er i ferd med å bli. Et land hvor vi tar i mot alt mulig pakk (sier ikke at alle er det), som kan komme til landet og drepe og voldta, og fortsatt bli her mens de får sosialstøtte!!!

Jeg støtter heller ikke han i ALT. Men mange gode meninger har han. Uten tvil.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 08. Feb. 2006, 22:37 »
Sitat fra: "Joakim"
Man kan si mye om KrF, men de er langt, langt bedre enn Frp. De har i det minste en politikk, de har et verdigrunnlag og de vet hva de står for. Frp skal bare tekkes massene. De har de enkle løsningene, de har svar på alt. Problemet er bare at svarene ikke stemmer overens med virkeligheten, og at FRPs løsninger stort sett er altfor enkle.

Og dette baserer du på? De har jo ikke akkurat fått sjangsen til å vise seg.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 08. Feb. 2006, 22:41 »
Sitat fra: "Joakim"

Og dette baserer du på? De har jo ikke akkurat fått sjangsen til å vise seg.

Jeg kan tenke meg at han baserer det på utspill fra politikere og partiprogram. Stemmer personlig heller KrF enn Frp og demokratene. Og jeg er ateist, så det sier noe!
Tore Eikeland,

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 08. Feb. 2006, 22:50 »
Sorry, men det sier mer om deg enn politikk.

Autist sa du? :lol:

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 08. Feb. 2006, 22:57 »
Han sa ateist som jeg tror har noe med de å ikke vere kristen.
Det var ihvertfall boe sånt han hintet til.
iverpool FC