20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilket politisk parti liker du best?  (Lest 208322 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hvilket politisk parti liker du best?
« Svar #1065 på: 14. Des. 2006, 19:16 »
Det siste har han jo rett i.
Toon, Toon,
Black and white army

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1066 på: 14. Des. 2006, 20:19 »
Sitat fra: "Mack"
Det siste har han jo rett i.

At alle Norges pakistanere planlegger revolusjon? Det tror jeg ikke. Jeg kjenner noen pakistanere ganske godt, og jeg er 100 prosent sikker på at ihvertfall 4-5 av dem ikke er med i noen hemmelig konspirasjon mot oss nordmenn. At dere tror noe sånt må da få folk til å tenke?

Du burde kanskje bli kjent med noen utlendinger selv Mack? De fleste er ikke så farlige som du tydeligvis tror.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #1067 på: 14. Des. 2006, 21:20 »
Men det er jo noen som er del. Skal vi bare overse disse og si at "hey, drit i dem, flesteparten er jo grei"? Så sitter vi der med køllen i hånda og dau kone?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1068 på: 14. Des. 2006, 21:33 »
Kanskje ikke alle. Men det sa heller ikke Sandberg. Veldig mange har sterke islamistiske holdninger og tanker. Og det inkluderer at islam skal få verdensherredømme. Noe annet er naivt å tro.
Toon, Toon,
Black and white army

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1069 på: 14. Des. 2006, 21:48 »
Sitat
Kanskje ikke alle. Men det sa heller ikke Sandberg. Veldig mange har sterke islamistiske holdninger og tanker. Og det inkluderer at islam skal få verdensherredømme. Noe annet er naivt å tro.

Jeg så i går en dokumentarfilm om Goebbels, og i en kommentar sa  han faktisk omtrent akkurat det samme om jødene som du sier her. Litt artig.

For hundrede gang: Sandberg sa at 30.000 pakistanere planlegger revolusjon i Norge. Vet du hvor mange pakistanere som bor i Norge, Mack?

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1070 på: 14. Des. 2006, 21:54 »
Nå står det ikke i Toraen at jødene skal forsøke på verdensherredømme. Om det er 30 000 pakistanere i Norge nå, er det vel 60 000 om 10 år. Jeg aner ikke hvor mange pakistanere det er her. Statistikken på det lyver uansett. Problemet er jo at veldig mange ikke ønsker å integrere seg overhodet. Les Hege Storhaugs bok "Men størst av alt er friheten".

Vårt fredelige velferdssamfunn preget av individuell frihet og sosialt samhold er under press. Landet står overfor massive utfordringer på grunn av dagens innvandrings- og integreringspolitikk. Innvandringen er ikke bærekraftig. Som i Europa ellers, utvikles det også i Norge enklaver eller parallellsamfunn med rene innvandrerbefolkninger. Disse domineres av store menneskerettslige og sosiale problemer, og mange kvinner og barn lider under uverdige forhold.

Vi lever i en dyster tid: Jentebarn og kvinner tildekkes. Jenter født i Norge kjønnslemlestes. Antall voldtekter øker og blir grovere. Henteekteskap, søskenbarnekteskap, familieavtalte ekteskap: Individet knuses i et kynisk spill om visum, statsborgerskap og penger. Ytringsfriheten trues av selvsensur, trusler og vold. Det jukses med innvandringsreglene. Islamismen brer om seg, også blant tredjegenerasjonsinnvandrere.

Jeg synes du skal våkne opp snart.
Toon, Toon,
Black and white army

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1071 på: 14. Des. 2006, 22:33 »
Hvis du synes vi lever i en dyster tid er det trist for deg. Men det er faktisk ikke så ille. Du må slutte å tro på skremselspropaganda fra partiet ditt og heller gå ut og møte vireligheten. Jeg er helt sikker på at de pakistanerne jeg kjenner ikke har selvmordsbombing, kjønnslemlesting og bestialske handlinger som sin kultur, tro det eller ei.

Det finnes norske lover mot slike ting. De gjelder både for etniske nordmenn og innvandrere.

Vi har etnisk norske nynazister dette landet. Ville du følt det var rettferdig om jødene så på alle oss nordmenn som antisemittister av den grunn?

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1072 på: 14. Des. 2006, 23:20 »
Ja, dette er dystert. Noe må gjøres. Det er jo slik det er. Og du antyder at jeg ikke kjenner noen pakistanere. Jeg kjenner veldig mange pakistanere, og de aller fleste jeg kjenner har ikke slike tanker. Hvorfor tror du at det er sånne vi kjenner?

Jeg var lærer på en skole på Lindeberg i Oslo høsten 2001. Den 12. september 2001 kom et vanvittig antall elever på skolen i festhumør. De hadde feiret hjemme og tok med seg god mat og kake på skolen for å feire videre. Vet du hva de feiret?

Lindeberg og Furuset er ghettoer. Hvor mange kjenner du fra Lindeberg og Furuset, Berntsen?

Det jeg skriver er ikke propaganda. Det er realiteter. Jeg skjærer ikke alle pakistanere under en kam. Men jeg snakker på et generelt grunnlag. Jeg synes du skal lese boka til Hege Storhaug.
Toon, Toon,
Black and white army

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1073 på: 15. Des. 2006, 15:48 »
Sitat fra: "Mack"
Ja, dette er dystert. Noe må gjøres. Det er jo slik det er. Og du antyder at jeg ikke kjenner noen pakistanere. Jeg kjenner veldig mange pakistanere, og de aller fleste jeg kjenner har ikke slike tanker. Hvorfor tror du at det er sånne vi kjenner?

Sandberg sa 30.000. Du sa at hans utsagn var riktig. 30.000 av 30.000 er alle. Det betyr at alle pakistanere du kjenner og alle jeg kjenner er med i en konspirasjon som planlegger opprør og revolusjon i Norge. En konspirasjon som er så hemmelig og godt skjult at det faktisk er umulig å bevise noe.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1074 på: 15. Des. 2006, 16:25 »
Sa han virkelig det, Bernsten? Greit nok, om du legger bevis på bordet.

Og jeg tror at vi alle er enige, egentlig. Det finnes ekstremistiske muslimer i Norge. Antallet har vi ingen oversikt over, men de finnes. Og vi er også enige i at alle norske muslimer ikke er ekstremister, er vi ikke? Så hva er det vi egentlig krangler om?

Vi er alle enige om at her må noe gjøres, er vi ikke det? Jo, selvfølgelig.

Da burde vel egentlig alle være enige i at vi burde stemme på det eneste partiet som VIL gjøre noe med problemet, nemlig Frp!

Så enkelt er det jo!

Er det ikke det, Bernsten? :)

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1075 på: 15. Des. 2006, 16:58 »
Syns det er naivt å tro at frp skal klare alt.
Norge kan ikke bli noe Cowboyland. Man har trossalt internasjonale forpliktelser og forventninger!
Jeg er sjeleglad så lenge Jensen og Co holder seg ute av regjeringskvartalet. Er det virkelig noen som ser for seg Sandberg som minister?

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1076 på: 15. Des. 2006, 17:17 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Sa han virkelig det, Bernsten? Greit nok, om du legger bevis på bordet.

Orker ikke finne frem noe bevis nei, men jeg er 100 prosent sikker på at han sa det, ja. Det er jeg helt sikker på at Mack husker også, så du får få han til å bekrefte det. Eventuelt finne det selv.

Sitat fra: "geordie-olav"

Vi er alle enige om at her må noe gjøres, er vi ikke det? Jo, selvfølgelig.

Da burde vel egentlig alle være enige i at vi burde stemme på det eneste partiet som VIL gjøre noe med problemet, nemlig Frp!

Så enkelt er det jo!

Er det ikke det, Bernsten? :)

Jo! Eller så kan vi starte etnisk rensing med en gang? Da blir vi jo kvitt problemet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1077 på: 15. Des. 2006, 17:36 »
Etnisk rensing, du liksom. Tror du må lære deg forskjell på en del ting.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1078 på: 15. Des. 2006, 17:57 »
Tror en del andre og må lære seg forskjell på reell politikk og det frp holder på med!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1079 på: 15. Des. 2006, 18:06 »
Hvorfor svarer du ikke på spørsmålene mine, Berntsen?
Toon, Toon,
Black and white army