20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sammlingsted i Bergen?  (Lest 19800 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Sammlingsted i Bergen?
« Svar #30 på: 08. Mars 2006, 22:46 »
Oh yeah. Ta heller med deg mammaen din og bli med oss på pub!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sammlingsted i Bergen?
« Svar #31 på: 08. Mars 2006, 22:51 »
Blir ikke 18 før om 184 dager...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Sammlingsted i Bergen?
« Svar #32 på: 08. Mars 2006, 22:52 »
Ingen som sjekker det midt på søndag. Kom og bli med! Så lenge du ikke drikker deg drita og raver rundt så går alt bra! Vi skal passe på deg!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Sammlingsted i Bergen?
« Svar #33 på: 08. Mars 2006, 22:58 »
Det hadde jo vært litt kult. Mange som pleier og komme?

Kan desverre ikke komme på nå på lørdag, ettersom jeg skal  (sitat) Så lenge du drikker deg drita og raver rundt (sitat slutt).
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Sammlingsted i Bergen?
« Svar #34 på: 08. Mars 2006, 23:14 »
Er jo på søndag!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Sammlingsted i Bergen?
« Svar #35 på: 08. Mars 2006, 23:17 »
Jeg tørker herved av esset fra leggen min, og skal prøve komme. Hvor er det?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Sammlingsted i Bergen?
« Svar #36 på: 08. Mars 2006, 23:25 »
Scotsman, like ved torgallmenningen. Regner med å gå ned før to, du kan nå meg på 41274143 så du må bare ringe meg om du ikke finner fram! Søk på scotsman bergen gule sider og vis kart!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Sammlingsted i Bergen?
« Svar #37 på: 08. Mars 2006, 23:30 »
Vet hvor det er. Men er ikke sikkert jeg kommer meg inn til da. Skal muligens på kalas på hytten til en kompis i Eikedalen lørdag kveld.

Men det ser ut til at jeg ikke gidder det. Er det mange som pleier og komme?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Sammlingsted i Bergen?
« Svar #38 på: 08. Mars 2006, 23:41 »
Varierer litt. Har prøvd å samle litt folk. Blir nok over ti i allefall!
Det som er litt typisk er at folk ikke liker de samme pubene. Jeg liker meg veldig bra på Scotsmann, andre liker seg bedre andre plasser. Jeg liker meg ikke så godt på fotballpuben, vil nesten si det er den mest harry puben i bergen, mens andre trives veldig bra der. Er en smakssak det der pub greiene, er vel derfor det er litt vanskelig å samle alle på en plass. Som regel pluss og minus med alle plasser, som øl type, pris osv.

Personlig betaler jeg gladelig 10 kroner mer for ølen om jeg får engelsk kommentator og slipper å se på de mest slitne damene i Bergen!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Sammlingsted i Bergen?
« Svar #39 på: 08. Mars 2006, 23:50 »
Jeg kommer nok aller mest sannsylig skal du se :wink:

Men mamma er i syden så hun kommer nok ikke.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Sammlingsted i Bergen?
« Svar #40 på: 09. Mars 2006, 01:48 »
Det høres bra ut med scotsman, forresten, hva er msn-addressene deres? slik at vi kanskje kan avtale og fikse og trikse via msn  8)
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Sammlingsted i Bergen?
« Svar #41 på: 09. Mars 2006, 07:52 »
singstaen@hotmail.com

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Sammlingsted i Bergen?
« Svar #42 på: 09. Mars 2006, 14:34 »
Hvis det var meg du også mente, så er min zuper_lazze@hotmail.com

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sammlingsted i Bergen?
« Svar #43 på: 09. Mars 2006, 22:13 »
andrebs10@hotmail.com

Jeg og Åsmund ser ofte kamp sammen. Kjenner også en annen Newcastlefan her i Bergen, men han reiser hjem i helga...

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sammlingsted i Bergen?
« Svar #44 på: 11. Mars 2006, 15:54 »
Er det snakk om Scotsman i morgen? Jeg sitter naglet med 9 Sherarer skrevet i gull på ryggen;) hehe.. Gleder meg som en unge til kampen! Spesielt siden jeg endelig får vise de forbannede Liverpool og Scums kompisene mine at Newcastle har snudd trenden.. Så får vi håpe det blir seier! Regner med det blir flere å se i Newcastle drakt??