20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sammlingsted i Bergen?  (Lest 19703 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Steven_Taylor

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Sammlingsted i Bergen?
« Svar #60 på: 24. Mars 2008, 21:59 »
Noen som vet om noen sender Tottenham - Newcastle på en pub i bergen? har lite erfaring med å gå på pub. Vil egentlig se den hjemme, men jeg har billetter til brann - fredrikstad(går klokken 20.00), noen som vet om noen pub'er sender kampern?

Mvh Aleksander

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 24. Mars 2008, 22:01 »
Er nok liten sjanse for å få sett denne kampen på noen som helst pub siden den krasjer med Liverpool - Everton.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 24. Mars 2008, 22:24 »
Er nok liten sjanse for å få sett denne kampen på noen som helst pub siden den krasjer med Liverpool - Everton.

Vet ikke hvordan det er i Bergen, men i Oslo har 99% av de ordentlige fotballpubene mulighet til å sende minst to kamper samtidig.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #63 på: 25. Mars 2008, 11:49 »
Canal + Sport Extra sender i hvert fall kampen, så regner med at de fleste fotballpubene viser den.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 25. Mars 2008, 12:34 »
De sender nok sikkert kampen på fotballpuben. Ser på scotsman sine sider at de har ført opp kampen der også. Både Newcastle og Tottenham sine fans har vel avtale med scotsman. Alle Newcastlesupportere får øl til 30 kroner der under kamp :)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #65 på: 26. Mars 2008, 18:17 »
Wembley Pub i Bodø har den og oppsatt kl 16.30- Blir stream på meg da!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 05. Mai 2008, 13:36 »
skal folk se kamp idag?
- carry on!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 05. Mai 2008, 19:21 »
Ja. Scotsman!

RHCP14

• Gjest
« Svar #68 på: 13. Mai 2008, 20:52 »
Om dere fra Bergen er ein snartur innom Trondheim, kom å se Newcastle på Three Lions. Fantastisk opplevelse :)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 13. Mai 2008, 21:15 »
Om dere fra Bergen er ein snartur innom Trondheim, kom å se Newcastle på Three Lions. Fantastisk opplevelse :)

Nja, mulig jeg har vært uheldig de to gangene jeg har vært på Three Lions, men stemningen på Belfry (Oslo) pleier å være bedre... Three Lions er dog en del større, og huser veldig mange folk på storkampene.

RHCP14

• Gjest
« Svar #70 på: 14. Mai 2008, 00:28 »
Mulig det er bedre når det gjelder Newcastle-fans og slikt, men som fotball-pub trur eg ikkje det er mange i Norge som kan måle seg med den. Fantastiske folk som jobber der. Du er kompiss frå dag 1.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 14. Mai 2008, 01:34 »
synst folk burde samles på british lion bar på ricks i bergen, er jo nesten aldri folk på kamper der og det har 2 storskjermer med masse plass, slipper unna scums og loserpool idioter også
- carry on!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 14. Mai 2008, 10:41 »
Synes Scotsman er bedre. Større skjerm, billigere drikke, de har mat og større plass. Er jo uansett ingen andre fans som er og ser Newcastle, og det er vel minst like mange slike på brittish. Er dessuten mektig lei av alt pisspreiket han kisen på british kommer med...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 14. Mai 2008, 17:04 »

Nja, mulig jeg har vært uheldig de to gangene jeg har vært på Three Lions, men stemningen på Belfry (Oslo) pleier å være bedre... Three Lions er dog en del større, og huser veldig mange folk på storkampene.
I forhold til stemning blant supporterne av de ulike klubbene kan det godt hende at Belfry er bedre, og det kan godt hende at det er lettere å være Newcastle-supporter der, men som RHCP14 sier, som fotball-pub er det nok ingenting som slår Three Lions. Personalet er nesten å regne for dine beste venner. Selv om eieren Dougie er ManU-fan, så er han en vanvittig trivelig, snill fyr, og du kan ikke unngå å sette din fot på puben når han er der, uten å måtte trekke på smilebåndet en god del ganger. Jeg kan ikke skjønne at det finnes noen bedre plass å komme for å se, eller diskutere fotball, enn Three Lions. Du slipper stort sett unna c+ også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon