20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle  (Lest 54132 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #30 på: 09. Feb. 2006, 18:27 »
Nei, alt fra seier mot Villa er Skandale.

Given
ramage bramble boum nzogbia
Solano emre parker Luque
         Dyer
         Shearer
ax

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Aston Villa - Newcastle
« Svar #31 på: 09. Feb. 2006, 20:08 »
Har som vanlig tro på seier, også borte mot Villa. Også positivt at vi på skadefronten begynner å se lyset i enden av tunellen, med Dyer og Moore som de siste friskmeldte.

Villa er veldig ustabile, og kan variere fra det glimrende til det begredelige (noe som er tilfellet for de fleste lagene, bortsett fra Sunderland). Men fortsetter Newcastle spillet som de viste mot Portsmouth, kan seier være innen rekkevidde absolutt.

Jeg tipper en sylfrekk 1-0 seier til skjærene  8)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #32 på: 09. Feb. 2006, 23:20 »
Sitat fra: "NUFCern"
Har som vanlig tro på seier, også borte mot Villa. Også positivt at vi på skadefronten begynner å se lyset i enden av tunellen, med Dyer og Moore som de siste friskmeldte.

Villa er veldig ustabile, og kan variere fra det glimrende til det begredelige (noe som er tilfellet for de fleste lagene, bortsett fra Sunderland). Men fortsetter Newcastle spillet som de viste mot Portsmouth, kan seier være innen rekkevidde absolutt.

Jeg tipper en sylfrekk 1-0 seier til skjærene  8)

Er Moore friskmeldt nå?
(noe jeg ikke har fått med meg, men det var vel ingen som ble overraska nå?  :lol: )

DanMan

• Gjest
Aston Villa - Newcastle
« Svar #33 på: 10. Feb. 2006, 11:45 »
Moore spilte, kryss i taket og bank på tre, 45 minutter av gårsdagens reservelagskamp, og kom seg visstnok fint i gjennom! Det er et mirakel! Jeg hadde nesten mistet troa på at jeg skulle leve lenge nok til å få se Moore spille fotball i ei Newcastle-trøye.  :lol:

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #34 på: 10. Feb. 2006, 12:36 »
I tillegg til James Milner Berger, Bouma, Laursen og Gavin McCann har ikke Djemba Djemba dukket opp etter afrika mesterskapet. Dermed får unggutten Craig Gardner sin debut fra start imorgen. Gardner skrev under en ny treårskontrakt forrige uke. Et talent som fansen har stor tro på.

Midtbane fireren til Villa vil mest sannsynlig se slik ut.

Gareth Barry, Craig Gardner ,Lee Hendrie og Steven Davis.

Baros trente for første gang igår etter å ha vært ute med en hamstringskade. Tsjekkeren kom seg gjennom treningen uten problemer ifølge DOL. Om han får starte er usikkert siden Moore noterte seg for 3 scoringer sist helg mot Boro. Kevin Phillips kom også på scoringslisten.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #35 på: 10. Feb. 2006, 13:35 »
Sitat fra: "DanMan"
Moore spilte, kryss i taket og bank på tre, 45 minutter av gårsdagens reservelagskamp, og kom seg visstnok fint i gjennom! Det er et mirakel! Jeg hadde nesten mistet troa på at jeg skulle leve lenge nok til å få se Moore spille fotball i ei Newcastle-trøye.  :lol:

Hva skjer? Moore? En a-lagsspiller. I en RESERVELAGSkamp?????????????????????? Gud bedre!

Det finnes en gud!!! Halleluja!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #36 på: 10. Feb. 2006, 13:36 »
Satser på storspill i morra, med luque inn i andre som ving! Lykke til folkens!
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #37 på: 10. Feb. 2006, 13:49 »
Samme lag og samme reserver som sist. Med andre ord ikke noen plass til Albert denne gang heller.

NO change ? that's the message from Newcastle United caretaker manager Glenn Roeder as he prepares his squad for tomorrow's trip to Aston Villa.

Roeder is keeping faith with the same team which won against Portsmouth at St James's Park last weekend ? and the substitutes also remain the same.
That means that midfielder Kieron Dyer will again start on the bench.
Striker Albert Luque may travel to the midlands, but only if Shola Ameobi's hip injury worsens before the official party sets off this afternoon.
Roeder confirmed: "If Shola is fit I don't think there is any need to take Albert and we will have the same team and substitutes who did so well for us against Portsmouth."
On Dyer, Roeder added: "After his spell as a substitute against Portsmouth. Kieron played the full game in a 60-minute match against the reserves and juniors on Tuesday.
"While he was tired the next day he really is flying.
"But we have to gradually build him up and I don't really believe that Kieron himself thinks he should start tomorrow."
Roeder's temporary spell in the United hot seat couldn't have started any better with that vital win last week.
But he warned: "Last Saturday everyone was on a high because the whole crowd was behind them ? but now we have got to do it away from home."
If the Magpies are to register a win tomorrow, they will have to do something not yet done all season ? to score an away Premiership goal without Michael Owen in the team.
No fewer than 10 of their 13 away league games have seen Newcastle fail to find the net, but Roeder said: "The way we are setting our stall out I believe we have a chance of putting this right tomorrow.
"With the players we have and the ability they have, this has to be a psychological problem.
"We are going to Villa looking to play in a positive manner because I don't believe we're the sort of team who can sit back!"
One man with an added incentive to do well is winger Nobby Solano, who returns to Villa for the first time since coming back to Newcastle for a second spell in August.
Roeder added:" I always knew Nobby was a gifted footballer.
"But until I watched him in training this week I did not realise how clever he is and what an excellent football brain he has."
Team: Given, Ramage, Babayaro, Bramble, Boumsong, Solano, Parker, Emre, N'Zogbia, Ameobi, Shearer. Subs: Harper, Elliott, Clark, Dyer, Bowyer.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #38 på: 10. Feb. 2006, 14:01 »
Hva faen???????????????????????????????????????????

Ikke benken nå heller?

Hva med en aldri så liten begrunnelse, Roeder?
Jeg ser ikke hva Lee Bowyer og Lee Clark gjør på benken fremfor Luque. Hvorfor har vi ikke en ving på benken, sånn bortsett fra Dyer?
Dette er jo galskap.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #39 på: 10. Feb. 2006, 14:04 »
Sitat fra: "Joakim"
Hva faen???????????????????????????????????????????

Ikke benken nå heller?

Hva med en aldri så liten begrunnelse, Roeder?
Jeg ser ikke hva Lee Bowyer og Lee Clark gjør på benken fremfor Luque. Hvorfor har vi ikke en ving på benken, sånn bortsett fra Dyer?
Dette er jo galskap.

Ja det er rett og slett trist. Fatter ikke hva vi skal med tre sentrale midtbanespillere på benken, for Dyer er jo best sentral. Hva om en av spissene blir skadet? Etter hva jeg kan lese gidder ikke Roeder å ta med Luque siden Ameobi har holdt seg frisk siden kampen mot Pompey. Betyr det at Luque hadde startet om Ameobi hadde vært skadet? Skjønner ingenting jeg.

djmattis

• Gjest
Aston Villa - Newcastle
« Svar #40 på: 10. Feb. 2006, 14:42 »
vet noen om kampen vises et sted i oslo eller?

Noreng

• Gjest
Aston Villa - Newcastle
« Svar #41 på: 10. Feb. 2006, 14:46 »
-------Given--------
-Ramage-Bramble-Bou-Baba-
-Solano-Emre-Parker-NZogbia-
----------Shearer--Ameobi
eller:

--------Given------
-Ramage-Bramble-Bou-Baba-
-------------Parker---------
-Solano----------------NZogbia-
---------------Emre-----------
---------Shearer----Luque-----

Hvem er best?

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #42 på: 10. Feb. 2006, 16:34 »
Vises den på tv??
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #43 på: 10. Feb. 2006, 16:45 »
Tror ikke det nei...

Hørte et et times langt intervju med Shearer på radio Newcastle i går og da sa Shearer at han synes N`Zogbia var klubbens beste venstrekant for tiden...

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #44 på: 10. Feb. 2006, 17:17 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Tror ikke det nei...

Hørte et et times langt intervju med Shearer på radio Newcastle i går og da sa Shearer at han synes N`Zogbia var klubbens beste venstrekant for tiden...

han er det, for luque spiller ræva...håper at luque klarer seg og får gjennombrudd. Bare se på morientes, han trengte bare litt tid i liverpool