20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle  (Lest 54037 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Aston Villa - Newcastle
« på: 06. Feb. 2006, 17:20 »
Denne kampen er veldig vanskelig å spå. Det er masse glød, optimistme og forhåpninger i Newcastle etter at Graeme Souness måtte ta sin hatt og gå. Hjemme på Villa Stadium er Aston Villa en hard nøtt å knekke. Men det råder ingen tvil over at Newcastle vil kjempe hardt for å få med seg alle tre poengene.

Mange spillere har kommet tilbake fra skade, og vi vil trolig stille opp med en sterk stall. Hjemme mot Portsmouth hadde vi full kontroll og vant 2-0, uten at det egentlig var noe tvil om hvor de tre poengene skulle havne hen.

Men Aston Villa ser sterke ut. De gruste Middlesbrought med hele 4-0, og vil neppe la Newcastle slippe billig unna. Forrige gang vi møtte Aston Villa ble det jo tap, hele 3-0 på St. James Park, og tre røde kort til oss etter at Bowyer og Dyer hadde en heftig slåsskamp. Forrige møte før der igjen, tapte vi 4-2, men det begynner å bli en god stund siden.

Nok en gang har jeg benyttet meg av utregnelsesmetoden min, for å finne ut hva sjansene er for at vi kan ta med oss alle tre poengene hjem til Nord.
Her er "oddsen" min:

Hjemme: 40%
Poengdeling: 40%
Borte: 20%

Altså liten sannsynlighet for at vi vinner denne. Dessverre...

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #1 på: 06. Feb. 2006, 17:56 »
Villa er i god form for tiden, men en gang må deres form også slutte. De knuste riktignok et Boro lag i full krise, men dette Villa laget skal slåes med dette laget:

.................Given.................

...Ramage...Boum...Bramble.....Baba..

..Solano.......Parker......Emre.....N'Zogbia

................Shearer.........Luque........

Benk: Harper, Elliott, Bowyer, Dyer og Ameobi

Kan forøvrig legge til at James Milner ikke har lov å spille denne kampen eftersom han er på lån fra nettopp Newcastle. Men Aaron Hughes spiller nok. Det skal også bli spennende å se hvordan Nobby blir tatt i mot av Villa fansen. Han var jo deres soleklart beste spiller forrige sesong, men forlot dem plutselig like før vinduet stengte i august i fjor.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Aston Villa - Newcastle
« Svar #2 på: 06. Feb. 2006, 18:13 »
WOW, jeg gleder meg til TO kamper på rad...

Det er lenge siden det! :lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #3 på: 06. Feb. 2006, 19:00 »
Forrige kamp mot Villa endte med 1-1 på St. James Park. Tror det er større enn 20% sjanse for seier... Villa sin 4-0 seier var mot et meget svakt Borolag, så man trenger ikke legge all verdens i det, selv om det selvsagt var et sterkt resultat...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #4 på: 06. Feb. 2006, 19:12 »
Har Villa bygd ny stadio?! Sist jeg sjekket var det Villa Park men det er mulig det er noe jeg ikke har fått med meg?
Forresten også riktig som SS sier at sist møte endte 1-1  :wink:

Stormoen

• Supersub
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #5 på: 06. Feb. 2006, 19:29 »
Det er vel Villa Park ja. Føler på meg at det vil bli uavgjort. 1-1 virker sannsynlig. Men håper selvfølgelig på seier. Føler det ser slik ut:
Hjemme: 35%
Uavgjort: 40%
Borte: 25 %

Men dette er bare spekulasjoner.

Min første post her :D

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Aston Villa - Newcastle
« Svar #6 på: 06. Feb. 2006, 20:04 »
Selv om det er bortekamp, har jeg stor tro på at vi skal vinne denne. Villa vant 4-0 på bortebane på lørdag, men er ustabile og kan fort gå på et tap på hjemmebane. Og det håper jeg skjer, med et Newcastle som forhåpentligvis er på vei mot storformen!

Herlig denne gløden som er rundt Newcastle nå etter at Souness forlot klubben og med rekorden til Kong Shearer i tillegg... mhm...  :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #7 på: 06. Feb. 2006, 23:37 »
Denne kampen bør vi så absolutt vinne, hvis vi skal ha håp om å redde stumpene av en allerede ødelagt sesong. Også viktig i kampen for å unngå nedrykk. En seier her vil få oss på 32 poeng, og da er det bare et par seire til, så er vi reddet.

Jeg mener vi bør gi gi laget som startet mot Portsmouth fornyet tillitt. Men vi bør gi Luque en omgang på venstrekanten. Med mindre Zoggie skulle spille så til de grader godt at det ikke er mulig å ta han av banen. Men han bør få minst en halvtime. Dyer bør også få en liten halvtime.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #8 på: 06. Feb. 2006, 23:43 »
Sitat fra: "Joakim"

Jeg mener vi bør gi gi laget som startet mot Portsmouth fornyet tillitt. Men vi bør gi Luque en omgang på venstrekanten. Med mindre Zoggie skulle spille så til de grader godt at det ikke er mulig å ta han av banen. Men han bør få minst en halvtime. Dyer bør også få en liten halvtime.

Dyer inn i andre, også Luque, kan ikke si meg mer enig! :D
Who else...... Alan Shearer

Noreng

• Gjest
Aston Villa - Newcastle
« Svar #9 på: 07. Feb. 2006, 14:30 »
--------Given------
-Ramage-Bou-Bramble-Babayaro-
-Solano-Emre-Parker-N`Zogbia-
------Luque/Shearer-Ameobi----------

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #10 på: 07. Feb. 2006, 14:40 »
går denne kampen på tv? det står ikkje det på newutd..men lillebroren min sa det..
Drit,fant ut at de sender den i reprise,ikkje direktesendt
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #11 på: 07. Feb. 2006, 14:43 »
Den går i reprise på Canal plus klokka ti over åtte på kvelden.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #12 på: 07. Feb. 2006, 16:18 »
Etter bortekampen mot Villa, sendes 5 av de 6 neste Newcastle kampene på TV. Er vi riktig heldige settes også Newcastle - Bolton opp som tippekamp Lørdag 4. mars klokken 16:00. Skjer dette blir det altså seks på rad. Vil legge til at det er svært sannsynlig at Newcastle - Bolton blir en av to kamper, når man ser hvilke kamper som går 16:00 den lørdagen.

Aston Villa - Portsmouth ( kl 16.00)
Middlesbrough - Birmingham ( kl 16.00)
Newcastle - Bolton ( kl 16.00)
West Ham - Everton ( kl 16.00)
Fulham - Arsenal ( kl 16.00)

Sjekk linken "kamper" på forsiden for info om kanaler, dato og klokkeslett.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle
« Svar #13 på: 07. Feb. 2006, 16:24 »
Får inderlig håpe me vinner :!:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Aston Villa - Newcastle
« Svar #14 på: 07. Feb. 2006, 20:28 »
Om ingen har nevnt det er Mike Riley dommer. Han har dømt Newcastle to ganger denne sesongen. I bortekampen mot Blackburn hvor vi vant 3-0 og i FA cup kampen mot Cheltenham.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."