20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Crazy veddemål.  (Lest 2772 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Crazy veddemål.
« på: 05. Feb. 2006, 23:46 »
Satt på bussen og sente ein sms til ein Liverpool kamerat.
Eg vedda på at Newcastle tok fleire poeng enn Liverpool i resten av sesongen. Han kom opp med at taparen skal gå med motstandar drakta ein heil dag og visa seg offentligt med drakta på. Eg aksepterte  :roll:

Kan ikkje heilt sjå for meg tanken på å ta på meg den røde drakten :(  med vistnok Fowler bakpå. Heller det enn Gerrard jaffal.

Men ka dåkke trur,  :?:
Har litt trua eg men Nufc kommer nok til å satse på Fa Cupen og Liverpool kjemper om 2 plassen så det blir hardt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Crazy veddemål.
« Svar #1 på: 06. Feb. 2006, 01:15 »
Du får rekne FA cup kampar som 3 poeng og, ved seier...  

er jo sjølvsagt mulig, men eg tvilar sterkt... :)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Crazy veddemål.
« Svar #2 på: 06. Feb. 2006, 01:49 »
Prøvte og få Fa Cupen til å telja men han nekta. Pinglå.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Crazy veddemål.
« Svar #3 på: 13. Feb. 2006, 23:08 »
Hehe.

Spennende veddemål, men jeg er nok redd at du taper det veddemålet. Newcastle kommer til å plukke jevnt med poeng fremover(nå som den onde  trollmannen er borte), men Liverpool plukker nok enda flere.
Carr har altfor få landskamper for England!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Crazy veddemål.
« Svar #4 på: 13. Feb. 2006, 23:27 »
Jau, men ialfall så blir Kampene ekstra spennende framover. Og Foreløpigt ligger Newcastle best an  :). Liverpool tapa jo for Charlton? 0-2. Men Liverpool er ferdige med både United og Chelsea. Arsenal kampen teller ikkje for den er utsatt. Så Liverpool har nok best odds.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Crazy veddemål.
« Svar #5 på: 16. Feb. 2006, 19:21 »
jeg tror du vinner :D  liverpool taper mot manchester i helgen, så klarer de ikke å takle det, og mister mange poeng i kampene som er igjenn :wink:

min positive teori. for alt vi vet kan newcastle vinne 90 prosent av de resterende kampene, vi har sinnsykt gode spillere. det er bare det å få dem til å spille gost sammen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Crazy veddemål.
« Svar #6 på: 16. Feb. 2006, 21:25 »
Sitat fra: "annern"
jeg tror du vinner :D  liverpool taper mot manchester i helgen, så klarer de ikke å takle det, og mister mange poeng i kampene som er igjenn :wink:

min positive teori. for alt vi vet kan newcastle vinne 90 prosent av de resterende kampene, vi har sinnsykt gode spillere. det er bare det å få dem til å spille gost sammen.

Får håpe du har rett :)