20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ping! Christian  (Lest 2539 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Ping! Christian
« på: 05. Feb. 2006, 15:03 »
Ser at du syns det er for mye "pisspreik" eller fjortis snakk her inne til tider. Jeg skjønner poenget ditt og kan være enig.
Men for mye posting: er det noen som irriterer deg foreslår jeg at man elegant hopper over å lese det de skriver, ikke verre enn det liksom... Jeg syns det er moro desto flere man er, og desto mere som skjer.
Uansett, dette med å spøke litt: det gjør jeg selv, samtidig som jeg også er dødlig seriøs svært ofte. Jeg mener en spøk kan være med å lette stemmningen noen ganger og bidra til at folk har det moro og liker seg her. Så lenge det ikke overtar helt for det seriøse og de som seriøst vil diskutere Newcastle (inkludert meg selv).
Og OPS: er ikke ute etter å starte noen krangel her, bare lufter meninger og vil gjerne høre andres... Spurte Christian her denne gangen ettersom jeg leste hva du mente på den Ryddesalg tråden, men alle som vil er velkommen til å delta her.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Ping! Christian
« Svar #1 på: 05. Feb. 2006, 15:24 »
Enig. Jeg liker ofte å spøke, men det må ikke ta over for det alvorlige. Men syntes heller ikke det har vært (hittil) noe problem her inne.

Men vi har en tråd om språk og sånt på "Tilbakemeldinger" forumet :wink:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ping! Christian
« Svar #2 på: 05. Feb. 2006, 15:32 »
Jeg synes ikke dette forumet bærer preg av "fjortis-oppførsel". Det finnes noen spor etter dette, men totalinntrykket er ganske bra. Man kan ikke forvente at hvert eneste innlegg skal ligne en doktorgrads-avhandling.

Totalt sett så vil jeg påstå at dette forumet holder høy kvalitet. Jeg har vært aktivt medlem i flere forum opp gjennom årene, og jeg er sikker i min sak når jeg sier at newutd.com sitt forum er blant de beste.
Carr har altfor få landskamper for England!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Ping! Christian
« Svar #3 på: 05. Feb. 2006, 19:10 »
Vil ikke at du skal ta dette som direkte kritikk fra meg, vil bare understreke at det ikke var meningen iallfall. Jeg prøver å danne meg et bilde av hva storparten her på forumet ønsker for å kunne te meg mest mulig deretter. Dette fjortis-språket med bare tegn liker ikke jeg heller. Men på en annen side: jeg tror ikke man kan lage for stramme regler og tøyler uten at det på et punkt vil gå utover kvaliteten. Sånn jeg opplever dette nå er det lite problemer med det som skjer iallfall....

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Ping! Christian
« Svar #4 på: 05. Feb. 2006, 20:59 »
Vi har stadig vekk denne diskusjonen. Det er bidra til å opplyse eventuelle nye brukere om hvordan vi ønsker å ha det på dette forumet. Det er også med på å bidra til at vi andre skjerper oss. Det er selvsagt ikke noe galt i å ha noen spøkefulle tråder. Og det er heller ikke noe galt i å komme med artig retorikk for å krydre innleggene. Det er bare fint. Intetsigende innlegg er det som er problemet. Navnet på denne tråden sier forresten lite om hva som er innholdet i tråden. Jeg lar det stå til skrekk og advarsel for alle sammen.
Toon, Toon,
Black and white army