20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: McBride  (Lest 3449 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
McBride
« på: 04. Feb. 2006, 19:02 »
En spiller Newcastle burde tenke på å hente til sommeren?

Med 10 mål er han oppe på nivå med f.eks. Rooney, og foran Cole, Mido og Camara for eksempel. Spillere som har fått langt mer oppmerksomhet. En meget god avslutter, spesielt i lufta.

Vil koste maks £2 millioner. I tillegg vet vi at han fikser PL.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
McBride
« Svar #1 på: 04. Feb. 2006, 19:15 »
McBride , nei spar meg ...........................................

shearer mot mcbride. det klinger ikke.

vil ha en stjerne spiss. gjerne Kuyt!
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
McBride
« Svar #2 på: 04. Feb. 2006, 19:21 »
Sitat fra: "Doffi"
McBride , nei spar meg ...........................................

shearer mot mcbride. det klinger ikke.

vil ha en stjerne spiss. gjerne Kuyt!

Hvem har sagt at McBride skal erstatte Shearer? Uansett så er det mulig det ikke klinger, men McBride har scoret dobbelt så mange mål som Shearer denne sesongen.

Jeg gir faen i navnet på spilleren så lenge de leverer varene.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
McBride
« Svar #3 på: 04. Feb. 2006, 19:34 »
Ingen tvil om at Mcbride er en god spiller. Men jeg tror ikke han har kvalitetene som kan gjøre oss til en topp klubb igjen. Tror heller ikke han er en perfekt match med Owen. Er ikke han litt liten og puslette? Men har god fart, akkurat som Owen?

Kunne tenkt meg Owen og Carew på topp jeg!:) hehe... Tror Carew kunne gjort det bra i PL. Stor og sterk samt god teknikk.. Mye lik Ameobi i spiller stilen bortsett fra at han skorer mål i tillegg! Bra oppspills punkt som kan holde på ballen, akkurat det samme som Shearer. Hvis det ikke blir Carew så vil jeg hvertfall ha en som er samme type som han...

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
McBride
« Svar #4 på: 04. Feb. 2006, 19:53 »
Hadde Mcbride vært 25 år så kunne jeg gjerne ha sett han i Newcastle drakta, men nå er vel han 34 år og blir 35 i sommer mener jeg!!

Ikke enig med deg her Asbjørn :P

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
McBride
« Svar #5 på: 04. Feb. 2006, 19:58 »
Sannelig har du rett Beckheim! Trodde ikke han var så gammel!! Nei, da er det hvertfall bare å glemme det! :)

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
McBride
« Svar #6 på: 04. Feb. 2006, 20:02 »
Mannen er to år yngre enn Alan Shearer, McBride er født i 1972, er vel like høy som Shearer og er god på hodet han og, ikkje like kjapp og liten som Owen nei
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
McBride
« Svar #7 på: 04. Feb. 2006, 20:10 »
Hmmmmm, vet at han er født i 72, men snakker ikke om en erstatter for Alan Shearer. Mer som en type som har samme rolle som Robbie Fowler vil ha i LFC de to neste sesongene.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
McBride
« Svar #8 på: 04. Feb. 2006, 20:23 »
Men å betale rundt 2millioner pund for en 35åring!?!??! Noe som ikke høres bra ut med det...

Bruk heller 2 millioner pund på en ung og lovende spiller.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
McBride
« Svar #9 på: 04. Feb. 2006, 20:47 »
Sitat fra: "kesse"
Men å betale rundt 2millioner pund for en 35åring!?!??! Noe som ikke høres bra ut med det...

Hmmmmmmm når man er født i 72 så er man vel ikke 35 år, og selvom jeg skriver maks £2millioner pund så betyr det vel ikke at han koster så mye. Ellers så gir jeg blanke i om han er 40 eller 60 år bare han scorer mål i motsetning til Ameobi.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
McBride
« Svar #10 på: 04. Feb. 2006, 21:24 »
nei, men 34 er ikke så mye bedre. Kanskje vi skal hente Sheringham ? Han skorer mer enn Ameobi han også..

Men jeg tror nok ikke det blir aktuelt å hente han uansett.. Er nok kun du som syntes det er smart Asbjørn. Men jeg er enig i at vi kunne trengt en sånn "Fowler i liverpool" type spiller.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
McBride
« Svar #11 på: 04. Feb. 2006, 21:26 »
nei, men 34 er ikke så mye bedre. Kanskje vi skal hente Sheringham ? Han skorer mer enn Ameobi han også..

Men jeg tror nok ikke det blir aktuelt å hente han uansett.. Er nok kun du som syntes det er smart Asbjørn. Men jeg er enig i at vi kunne trengt en sånn "Fowler i liverpool" type spiller.

Å ha en slik spiller som McBride som 4. valg på spissplass synes jeg faktisk er smart. En rutinert og god spiller som leverer varene gang på gang. Man Utd hentet vel Sheringham når han bare var 1 år yngre med stor suksess.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
McBride
« Svar #12 på: 04. Feb. 2006, 21:29 »
Mcbride skorte i dag da!:)

Ja, det stemmer nok det. Men det jeg reagerte mest på var det med maks 2millioner pund.! Det er mye penger... På free så hadde jeg tatt i mot han! Men ville ikke betalt noe for han.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
McBride
« Svar #13 på: 04. Feb. 2006, 21:38 »
Mcbride skorte i dag da!:)

Ja, det stemmer nok det. Men det jeg reagerte mest på var det med maks 2millioner pund.! Det er mye penger... På free så hadde jeg tatt i mot han! Men ville ikke betalt noe for han.

Kan være enig med deg her. Mulig jeg burde skrevet maks £1 million istedet.

Bolton hentet Gary Speed som 34 åring for £500.000 og han har vært en meget viktig brikke under Big Sam.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
McBride
« Svar #14 på: 05. Feb. 2006, 00:01 »

Helt enig!
Ricardo Vaz Te hadde vært noe! Ikke erstatteren til Shearer ,men en god spiller jeg har tro på.