20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luques lille avstikker  (Lest 13179 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Luques lille avstikker
« Svar #15 på: 04. Feb. 2006, 18:50 »
Jeg syntes hele greia høres veldig merklig ut. Vil høre hva som har skjedd før jeg dømmer noen...

Men uansett, jeg driter i om han hadde slitt benk i 20kamper til. Stikker du fra stadion før kampstart så kan han bli borte.

Men jeg tror egentlig det er noe vi ikke har fått vite i denne saken, så blir spennende å se hva som egentlig har skjedd!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Luques lille avstikker
« Svar #16 på: 04. Feb. 2006, 18:56 »
Albert Luque departed from St. James' Park when the teams were announced ahead of Saturday's game against Portsmouth.

Presumably he was either on the bench or not even in the 16 and he was seen leaving the ground shortly after 2pm.

Whatever you think of the Spaniard that's not great news with the transfer window not open again for another five or so months.

Hopefully, he can be brought back into the fold on Monday - banishing him to the Reserves or to train with the kids will lower his value by millions....

Nufc.com
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Luques lille avstikker
« Svar #17 på: 04. Feb. 2006, 19:02 »
Hmmm, ser ikke så bra ut det der. Er jo det man trodde, men jeg lurer på hvordan det går ann å unnlate han fra benken tilogmed! det er jo bare sykt... Får se hva mer som kommer. Lyst til å høre Luque sin version jeg!:)

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Luques lille avstikker
« Svar #18 på: 04. Feb. 2006, 19:56 »
Sitat fra: "kesse"
Støtter også svært sjeldent slike ting. Og det gjør jeg heller ikke dette tilfellet! Hvis det viser seg å være sant... Dette er noe Robert kunne ha funnet på!!

Robert har vel allerede funnet på det. Pompey måtte jo stille med 4 mann på benken etter at Robert trakk seg pga "skade" like før kampstart...

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Luques lille avstikker
« Svar #19 på: 04. Feb. 2006, 19:57 »
Dette skremmer meg! Jeg håper ikke dette kan ha en effekt på Luque sånn at han vil bli solgt til sommeren. Det er jo helt uprofsjonelt av staben til Newcastle å vrake Luque fra troppen i det hele tatt, men det gir ikke Luque retten til å stikke av. Men jeg forstår frustrasjonen hans, selv om han uttrykte sinne på feil måte. Lykke  til Luque! :?  :wink:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Luques lille avstikker
« Svar #20 på: 04. Feb. 2006, 20:39 »
Hmm. Jeg venter med å kommentere dette til jeg vet mer, men sånn generelt vil jeg bare si at det er særdeles merkelig at Luque ikke engang får plass på benken hvis han er frisk, og kampklar. Merkelige greier.

Jeg håper Roeder kan gi oss noen ord om denne vrakingen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Luques lille avstikker
« Svar #21 på: 04. Feb. 2006, 22:31 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg håper Roeder kan gi oss noen ord om denne vrakingen.

I bring words of the Roeder.

No Problem With Luque Says Roeder

By Paul Tully

GLENN Roeder revealed he gave striker Albert Luque permission to return home when the Spanish international was left out of the 16 to face Portsmouth at St. James' Park.

And the Newcastle caretaker-boss insisted there was "nothing sinister" in Luque not staying to watch his team-mates beat Portsmouth - and his strike partner Alan Shearer grab the club goalscoring record.

Roeder said: "I had a chat with Albert before the game, which is a private chat. But I would say that he is a very professional person and he asked me if he could return home.

"I haven't got a problem with that. There's nothing sinister in it. Some guys might make a headline of that, but trust me - there's nothing sinister in it whatever."

Roeder added: "I'm very positive about Albert Luque. I saw him play in Spain with Samuel Eto'o when Harry Redknapp sent me out there. But Albert hasn't had the best of starts and I don't think Albert could deny that, so I thought I wouldn't use him today.

"When he asked me to go home it made sense for him to. We live in a different world to when I played - he was very proper in the meeting we had and there was no problem whatsoever. Nobby Solano interpreted for him and I felt happier once he had asked me to go home that he did go home.

"I will see him on Monday, when we will have another talk - and then train with him."

NUFC.co.uk

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Luques lille avstikker
« Svar #22 på: 04. Feb. 2006, 23:23 »
Betryggende.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Luques lille avstikker
« Svar #23 på: 04. Feb. 2006, 23:35 »
Sitat fra: "Lasse"
Betryggende.

Helt klart.
Da kan vi puste lettet ut, og ingenting er mer gledelig enn det. For vi har vel ingen grunn til å tvile på det Roeder sier?

Håper Luque er tilbake i laget til neste kamp.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Luques lille avstikker
« Svar #24 på: 04. Feb. 2006, 23:40 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Lasse"
Betryggende.

For vi har vel ingen grunn til å tvile på det Roeder sier?

Det er dagens spørsmål :wink:  :roll:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Luques lille avstikker
« Svar #25 på: 05. Feb. 2006, 00:02 »
Betyr dette at Luque lengter hjem og kanskje vil bli solgt til Real eller Barca til sommeren eller?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Luques lille avstikker
« Svar #26 på: 05. Feb. 2006, 00:14 »
Sitat fra: "Kalifen"
Betyr dette at Luque lengter hjem og kanskje vil bli solgt til Real eller Barca til sommeren eller?

Det kan man saktens spørre om. Det kan jo bare hende at han, i stedet for å sitte på tribunen på SJP heller ville hjem og besøke familien en liten tur. Uten at det trenger å være det minste dramatikk i det.
Jeg velger ihvertfall å tro det beste om både Roeder og Luque.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Luques lille avstikker
« Svar #27 på: 05. Feb. 2006, 01:01 »
Glenn Roeder forsøker selvsagt bare å avdramatisere episoden slik at det ikke skal bli et utenomsportslig fokus på klubben nok en gang. Roeders "offisielle versjon" av hendelsen vil jeg kalle ytterst profesjonell faktisk.

I grove trekk tviler jeg forsåvidt ikke på at historien hans stemmer, men jeg vil tro at det er noe mer dramatisk. Tipper Luque ble forbannet da han fant seg selv på benken nok en gang; denne gang vraket til fordel for en halvskadd Shola Ameobi. At han opprinnelig var tiltenkt en plass på benken er jeg ikke i tvil om. Det er jo meningsløst at Lee Bowyer - som egentlig ikke var med i troppen pga. sykdom - plutselig befant seg på benken i 12. time.

Personlig forstår jeg Luque veldig godt. Jeg har sett kampen to ganger nå, og jeg er overbevist om at dette var en kamp som ville vært sydd for ham. Her kunne han definitvt fått sitt gjennombrudd i Newcastle-trøya. Newcastle spilte til tider strålende klikk-klakk fotball. I perioder gikk det på skinner. Slutt var det på de helvetes langballene fra midtforsvaret. Dersom Luque hadde spilt hadde han vært en MOTM-kandidat; jeg er hellig overbevist. Derfor jækla synd at han satt hjemme og sturet!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Luques lille avstikker
« Svar #28 på: 05. Feb. 2006, 02:28 »
Jajaja, la nå det være da. N'Zogbia gjorde uansett en strålende jobb, og scora jo også. Men joda, savnet av Luque var der.

Tror nok Luque ble en aldri så liten tanke skuffet ja. Og det var nok derfor han heller ville reise hjem for å samle tankene, enn å gjøre noe han ville angret på senere. Og det må man jo kalle fornuftig.

Uansett, jeg håper ogt tror at vi får se mer av Luque senere, og jeg tror vi får se en Luque som stadig blir bedre.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Luques lille avstikker
« Svar #29 på: 05. Feb. 2006, 02:32 »
En spiller som ikke har slått til grunnet dårlig taktikkiske disposisjoner hos Souness. Nå når spillet endelig er lagt til rette for Albert, blir han satt på benken.

Men ingen kan si att N`Zoggbia ikke gav svar på tilltale og spillte en flott match.
iverpool FC