20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luques lille avstikker  (Lest 13176 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Luques lille avstikker
« på: 04. Feb. 2006, 17:57 »
Mange sier at Luque har reist til spania pga sinne. Er han uproff, eller forstår du han?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Luques lille avstikker
« Svar #1 på: 04. Feb. 2006, 17:58 »
Reist til spania i sinne? Så Luque stakk fra St. James Park, satte seg på første fly, og har havnet i spania  i løpet av en fotballkamp? Jeg tviler...

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Luques lille avstikker
« Svar #2 på: 04. Feb. 2006, 18:00 »
Tror ikke han har komt seg til Spania enda!! Roter sikkert rundt ute på motorveien et sted!!

Håper det løser seg for Luque. Har utrolig lyst å se Luque få ut sitt potensiale i Newcastle drakta!

Men skulle han bli solgt i sommer så tror jeg vi får igjen det vi gav for han! Han har et stort navn i Spania!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Luques lille avstikker
« Svar #3 på: 04. Feb. 2006, 18:06 »
I Spania er han ihvertfall ikke!!! Og ja, jeg støtter han! Hvordan i alle dager de kan finne på å vrake han er for meg veldig tungt å forstå.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Noreng

• Gjest
Luques lille avstikker
« Svar #4 på: 04. Feb. 2006, 18:08 »
Sitat fra: "Lasse"
I Spania er han ihvertfall ikke!!! Og ja, jeg støtter han! Hvordan i alle dager de kan finne på å vrake han er for meg veldig tungt å forstå.
'

Har aldri sagt at han allerede  er i Spain, men at han reiser dit nu

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Luques lille avstikker
« Svar #5 på: 04. Feb. 2006, 18:11 »
Tror ikke han reiser til Spania. Er vel ingen som har sagt noe om det? Han stakk vel hjem og knulla dama si tenker jeg...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Luques lille avstikker
« Svar #6 på: 04. Feb. 2006, 18:19 »
Sitat fra: "Noreng"
Mange sier at Luque har reist til spania pga sinne.

Du har ikke sagt det, du har skrevet det.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Luques lille avstikker
« Svar #7 på: 04. Feb. 2006, 18:32 »
Jeg forstår at han er sint og skuffet. Men hvis dette er sant så syntes jeg det er maks uprofft og respekten min synker betraktlig.

Men jeg skal vente å se om det er hold i ryktene.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Luques lille avstikker
« Svar #8 på: 04. Feb. 2006, 18:36 »
Hmm, Pussig! Men vi må vente på fakta her før vi kommer med forhastede konklusjoner!
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Luques lille avstikker
« Svar #9 på: 04. Feb. 2006, 18:40 »
Jeg støtter svært sjeldent/aldri slike ting fra spillere. Men dette er første gang jeg støtter en spiller som finner på noe slikt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Luques lille avstikker
« Svar #10 på: 04. Feb. 2006, 18:43 »
Støtter også svært sjeldent slike ting. Og det gjør jeg heller ikke dette tilfellet! Hvis det viser seg å være sant... Dette er noe Robert kunne ha funnet på!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Luques lille avstikker
« Svar #11 på: 04. Feb. 2006, 18:46 »
Vil vite hva som har skjedd, men jeg støtter generelt ikke slike ting, og han skulle hatt en jævla god grunn for å gjøre noe slikt. Er det noe lignende som the shite Bellamy gjorde, kan han se til helvette å komme seg langt unna SJP.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Luques lille avstikker
« Svar #12 på: 04. Feb. 2006, 18:46 »
Sitat fra: "kesse"
Støtter også svært sjeldent slike ting. Og det gjør jeg heller ikke dette tilfellet! Hvis det viser seg å være sant... Dette er noe Robert kunne ha funnet på!!

Grunnen til at jeg gjør det er når spillere som ikke engang er tatt med i troppen dagen før får plass på benken. Det finnes heller ingen spisser eller flankespillere på benken. Det blir for dumt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Luques lille avstikker
« Svar #13 på: 04. Feb. 2006, 18:47 »
Sitat fra: "kesse"
Dette er noe Robert kunne ha funnet på!!

Robert hadde gjort det etter en kamp. Luque har ALDRI fått tilstrekkelig tillit.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Luques lille avstikker
« Svar #14 på: 04. Feb. 2006, 18:49 »
Det som irriterer meg er at Luque aldri får sjansen. Når man spiller fast på det spanske landslaget har man kvaliteter. Liten tvil om det. Rafa har også vært interessert i spilleren.

Når man i tillegg velger spillere som har influensa og vil bort fra klubben framfor spanjolen skjønner jeg han godt.