20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nå er det FAEN imeg nok dritt Malcolm Mcdonald  (Lest 7728 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

• Gjest
Re: Nå er det FAEN imeg nok dritt Malcolm Mcdonald
« Svar #30 på: 14. Feb. 2006, 13:40 »
Sitat fra: "Asbjørn"
The damage that has been done will take the new manager an age to put right.

Det er en av de verste påstandene jeg har hørt! Mr S har lagt grunnlaget for et storlag! Henter vi en kvalitetsmanager er det knapt noen grense for hvor langt vi kan nå! Allerede om et par år er jeg overbevist om at, dersom den nye manageren ikke foretar unødige utskiftninger, vi er blant Englands 4 beste lag.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Nå er det FAEN imeg nok dritt Malcolm Mcdonald
« Svar #31 på: 18. Feb. 2006, 13:13 »
En annen tone fra tullingen idag. Hørte jeg ages?

By Malcolm Macdonald, The Evening Chronicle

Let me say right away that the resurgence of Newcastle United has come at a perfect time for the FA Cup.

That's the one competition left where United can succeed and, since Glenn Roeder has taken over from Graeme Souness, the difference has been so startling and so instant.

I've been delighted. It's like getting back to the good old days.

What intrigues me now is how far the improvement can go because remember this is the same squad of players who looked lacking in passion and ideas under Souness.

Now, however, there are no square pegs in round holes and players have been given the freedom to do their own jobs as they know them.

United struggled against both Mansfield Town and Cheltenham in the previous rounds, despite it being League Two opposition, but without wishing to put pressure on the players at tea time today, I think Southampton will come up against a different side.

United did well to beat Portsmouth and even better to defeat Aston Villa at their place, so things are going in the right direction.

Shola Ameobi typifies the change at St James' Park. I used to rate him but, in the last few months, he frustrated me so much and seemed to have the cares of the world on his shoulders. Now, however, he's so different.

He's back in his rightful position, of course, not playing as a left winger, which was ludicrous, and Roeder has got him using his strength and power to full effect. Shola is a big lad and he terrified the Villa central defenders. That's what he needs to do.

The result is that he beautifully played in Shearer with a neat back-heel to break the club scoring record against Pompey and then took a smart Shearer lay-off facing goal to score inside the first couple of minutes at Villa.

Those are things Ameobi can do and should be doing - but perhaps he needed an arm round his shoulder and a little chat to get him up and steaming.

Right across the team the players have that much confidence now. Nobby Solano has gone back to playing wide when United have the ball and Charles N'Zogbia, a beautiful little player, is doing the left wing job extremely well.

He's out wide when the Newcastle central midfielders have the ball but when it's on United's right he tucks in and that's how he got both his goals picking up balls parried by the keeper. N'Zogbia is the last person defenders think about in that position. He lurks and it pays off.

I've even seen an improvement in Titus Bramble and, yes, Jean Alain Boumsong, although problems will always be there, of course.

United have a terrific opportunity to get on a roll with four home matches on the trot beginning today and, if they take advantage of it, goodness knows what will happen. Freddy Shepherd is right to take his time.

There's no hurry to appoint a new guy, things are going swimmingly.

This is the best job in the world because there are 50,000 passionate Geordies at every home match and the club hasn't won a thing for an eternity.

There isn't much to follow unlike whoever takes over from Sir Alex Ferguson at Manchester United.

The FA Cup produces a special magic, especially up here. So let's get at it and, you never know, something positive might come out of an extremely eventful season!
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

DanMan

• Gjest
« Svar #32 på: 21. Feb. 2006, 11:00 »
Det tok ikke mange dagene før han ble enig med oss der gitt.  :lol:

Som sagt. grunnlaget er der til å bli en av de aller største, alt avhenger av den neste manageren. Og jeg vil fortsatt ha Roeder så lenge han har lov til å sitte (var det 12 uker?), han gjør en glitrende jobb med A-laget, og har lenge gjort det samme med U-laget.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 26. Feb. 2006, 19:46 »
Roeder mener garantert Malcolm Mc K**k og Feta Oliver her.

?I?ve been a bit fed up with the negativity leading up to this game,? said Roeder. ?Apparently, because we haven?t got Alan playing, we haven?t got Michael playing and we haven?t got Kieron playing, the best we could hope for was probably a 0-0 draw. I told the players before the game that was absolute rubbish. I said I didn?t think they?d been shown the respect they deserved. Some of those players have been criticised, and it would be nice for those people doing the criticising to be big enough to say those players have played well today.?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 26. Feb. 2006, 20:47 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Roeder mener garantert Malcolm Mc K**k og Feta Oliver her.

?I?ve been a bit fed up with the negativity leading up to this game,? said Roeder. ?Apparently, because we haven?t got Alan playing, we haven?t got Michael playing and we haven?t got Kieron playing, the best we could hope for was probably a 0-0 draw. I told the players before the game that was absolute rubbish. I said I didn?t think they?d been shown the respect they deserved. Some of those players have been criticised, and it would be nice for those people doing the criticising to be big enough to say those players have played well today.?

Dette sa Kjøtthue til John Gibson igår:

I felt sorry watching Nobby Solano play against Charlton Athletic. He's such an intelligent footballer and so optimistic. Time and again he probed at the opposition and unleashed beautifully weighted passes, often with the outside of the boot.

However, time and again the move broke down because United possessed absolutely no cutting edge without Alan Shearer and Michael Owen.

Yet Nobby kept on doing it, kept the faith without any tangible reward.

Of course Solano isn't quick, probably slower, in the legs than when he was first here. His speed is in his mind. He sees it before everyone else.

Emre and Charles N'Zogbia are on the same wavelength, but many aren't.

I wondered where a goal would come from and it didn't, of course. The same applies today with the visit of Everton. Perhaps more so because of the way they play. Give absolutely nothing away and try to nick a solitary goal. Who is going to break that?

If Shola Ameobi is carrying his hip injury he ought to say because a huge percentage of fans are queueing up to bash him. Their patience has run thin.

However, if Shola was to be dropped who would the fans like to play instead? Albert Luque? See what I mean.

Everton are a prime example of the English game: they possess defenders who sniff out which players are offended by the physical treatment and then go out to suffocate them. From all we've seen Luque (pictured) is one of those.

He doesn't like the physical part of the English game and while we think of foreign players being like that, all are certainly not. Thierry Henry isn't, Gianfranco Zola most definitely wasn't.

I think tonight's game will be a dire affair. What possessed Sky TV to take a game live between two sides that don't score goals I don't know.

United must be as mean as Everton. Jean Alain Boumsong must do a man-to-man marking job on James Beattie who will try to intimidate United's defence and bully them. However, Beattie can be unsettled himself. He's a bit of a hothead and you can play on that.

Whether Boumsong is capable of doing a man-to-man job I don't know. He's built for it but has he got the discipline and the nous?

I know that the crowd are a bag of nerves when he's on the ball, fearing a costly mistake. That's the stage it has reached. You can actually hear the silence and then the "Ahhs" when it goes wrong.

I reckon one goal will settle it at St James' Park. The difficulty is that if it's going to go our way who is going to score?

Kjøtthue har tydeligvis ikke fått med seg hvilke spillere som har scoret i  kampene som Roeder har vært manager. Hørt om Zog og Solano McDonalds???

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #35 på: 26. Feb. 2006, 22:22 »
Asbjørn jeg skjønner ikke hva du mener er så usant med det han skriver. Viss du tenker litt etter så er det sant så godt som alt han sier. Det var nettopp Solano, Zog og Emre som var forskjellen i går. Ameobi holdt ikke mål.

Kampen mot Charlton var jo en stor nedtur. Vi styrte hele kampen, men hadde ingen på topp som kunne avgjøre den i vår favør? Er det noen som følte det annerledes?

Syns Roeder gjør en bra jobb og har en god måte å opptre på. Du hører ikke alt sytet som vi var så vant med under Souey.
Men det kan jo ikke stikkes under stolen at Newcastle uten Owen, Shearer og Dyer kan bli litt i tammeste laget?

Hadde det ikke vært for Solano, som Supermac skryter av i denne artikkelen, hadde vi nok ikke vunnet på lørdag. Tenk hvis han og blir skadet!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 27. Feb. 2006, 10:59 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Asbjørn jeg skjønner ikke hva du mener er så usant med det han skriver. Viss du tenker litt etter så er det sant så godt som alt han sier. Det var nettopp Solano, Zog og Emre som var forskjellen i går. Ameobi holdt ikke mål.

Kampen mot Charlton var jo en stor nedtur. Vi styrte hele kampen, men hadde ingen på topp som kunne avgjøre den i vår favør? Er det noen som følte det annerledes?

Syns Roeder gjør en bra jobb og har en god måte å opptre på. Du hører ikke alt sytet som vi var så vant med under Souey.
Men det kan jo ikke stikkes under stolen at Newcastle uten Owen, Shearer og Dyer kan bli litt i tammeste laget?

Hadde det ikke vært for Solano, som Supermac skryter av i denne artikkelen, hadde vi nok ikke vunnet på lørdag. Tenk hvis han og blir skadet!

MacBurger kunne ikke fatte hvordan Newcastle skulle klare å lage mål mot Everton. Han kritiserer Boumsong for 40. gang denne sesongen. TIl slutt tror spillerene at de er udugelige når de leser det samme faenskapet  hver eneste dag. Spiller vi på samme lag eller er de Sunderland supportere? Jeg vet jammen ikke.

At Roeder er forbannet på journalisten skjønner jeg godt. Makan til grøthue skal man lete lenge etter. For 3 uker siden skrev han at det ville ta Roeder "ages" før han fikk orden på Boumsong og resten av forsvaret. Ja MacBurger, Newcastle har sluppet inn 1 mål på siste 5.

Idioten burde dra dit han hører hjemme, og det er på Stadium Of Shite.

Om jeg tenker litt etter som du sier er 90% av det som står i denne artikkelen ren svada. Han slenger også dritt om Everton. Ja da snakker vi om et lag som ikke hadde tapt i 2006 før lørdagens kamp. Ja hvordan i huleste kunne Sky Sports velge en slik kamp MacBurger?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #37 på: 27. Feb. 2006, 11:06 »
Ok ser ut som du har et litt anspent forhold til negativiteten som visse journalister har en tendens til å vise. Kanskje det er et salgstriks!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 27. Feb. 2006, 11:12 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Ok ser ut som du har et litt anspent forhold til negativiteten som visse journalister har en tendens til å vise. Kanskje det er et salgstriks!

Kommer man med konstruktiv kritikk er det greit for min del, men når han trykker på repeat knappen bak øret hver jævla lørdag blir det rett og slett for dumt.

Jeg tror Luque og Boumsong skjønner at de er tragiske nå. Roeder håper at MacBurger er voksen nok til å skryte av enkelte spillere (som han har slengt dritt om) neste gang han skriver en artikkel, men jeg tviler sterkt.

At man skal ha lokalaviser som holder The Sun og News Of The World standard er skremmende.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #39 på: 27. Feb. 2006, 11:17 »
Litt typisk england ja- Får satse på en litt mer positiv tone på lørdag. Tipper Ameobi får gjennomgå for det!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Nå er det FAEN imeg nok dritt Malcolm Mcdonald
« Svar #40 på: 03. Mars 2006, 14:35 »
Roeder bekrefter at all den tåpelige kritikken har påvirket prestasjonene til Boumsong.

That is testament in particular to makeshift right-back Peter Ramage and stand-in centre-half Robbie Elliott but an up-turn in the fortunes of £8m signing Jean Alain Boumsong has also been significant.

Roeder admitted: "We need Jean Alain to be like that. He is an extremely proud man.

"I have got to know him now and my feeling is - he has never spoken about it - but he will have been hurt by some of the criticism he has had.

"I believe he is a fighter and I believe he will want to turn it around. He has shown in the last two games he has the ability to turn it around.

"We need him more than ever while Titus is out."