20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nå er det FAEN imeg nok dritt Malcolm Mcdonald  (Lest 7744 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Nå er det FAEN imeg nok dritt Malcolm Mcdonald
« Svar #15 på: 04. Feb. 2006, 14:41 »
Tror ikke han hadde blitt så lenge i Iran i disse dager ;)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 04. Feb. 2006, 14:43 »
Har lest en del artikler fra Mac selv. Er MYE idiotisk som står der til tider.. Minner om noe som The Sun eller News of the world kunne ha trykket.

Denne artikkelen er inne på noen poeng. Men jeg er 100% enig med det Asbjørn mener, har alltid syntes det har vært tåpelig å kritisere Luque og Boumsong! Og når en av de som EGENTLIG skulle vært en av Newcastle sine "støtte personer" med tanke på hvilken betydning han har hatt for klubben og den respekten han har blant Geordiene, så syntes jeg han rett og slett driter seg ut og ødelegger for klubben. Det er en grunn til at Newcastle muligens er den vanskeligste klubben i England å slå gjennom både som manager og spiller! Det er pga et sinnsykt press fra fansen, som ofte media er skyld i! Tenk om Mac heller hadde prøvd å forsvare og vise sympati for Luque og Boum? HVA er det som mangler i Newcastle om dagen? SELVTILLIT!!!!! Får man det av lesing som dette?? NEEEIII!!!!!!

Det er mine meniger da!:) respekterer hva dere andre mener også..!:)

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #17 på: 04. Feb. 2006, 14:51 »
Mac har sin faste spalte hver lørdag. Slik som det fungerer er det vel egentlig ikke supermac som skriver men en fra Chronicle som har en samtale med Supermac og skriver det som kommer ut av samtalen.
In an interview with JOHN GIBSON.

Er enig i det aller meste som blir sagt. Han er heller ikke den første som kritiserer Boumsong og Luque. Spør du meg så fortjener de kritikk. For de spiller på langt nær den fotballen vi skal forvente av så dyre fotballspillere.
Lurer egentlig på hva dere som er så kritiske til supermac forventer av Boumsong og Luque som tilsammen koster 17 millioner pund. Det aller meste de har vist på banen til Nufc reflekterer iallefall ikke den prisen som er betalt, kanskje free transfer???

Men men får håpe de reiser seg nå når vi er kvitt Souness!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 04. Feb. 2006, 14:56 »
Jeg har sett på "Supermac" som en ganske patetisk person ganske lenge. Har jo spydd ut negativitet i flere år nå, både under Sir Bobby og Souness sin tid.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 04. Feb. 2006, 14:56 »
Hvilke av Newcastle sine spillere har vært verdt de pengene vi har gitt for de denne sesongen? Given, Parker og Ramage?? Ingen andre etter min mening...

Så hvis det er kun med tanke på penger vi har gitt fordi kunne vi ha slaktet hele laget i stedet for 2 enkelt spillere.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #20 på: 04. Feb. 2006, 15:01 »
De er nok de beste eksemplene på penger som har blitt brukt feil, iallefall slik situasjonen er i dag"!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 04. Feb. 2006, 15:04 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Mac har sin faste spalte hver lørdag. Slik som det fungerer er det vel egentlig ikke supermac som skriver men en fra Chronicle som har en samtale med Supermac og skriver det som kommer ut av samtalen.
In an interview with JOHN GIBSON.

Er enig i det aller meste som blir sagt. Han er heller ikke den første som kritiserer Boumsong og Luque. Spør du meg så fortjener de kritikk. For de spiller på langt nær den fotballen vi skal forvente av så dyre fotballspillere.
Lurer egentlig på hva dere som er så kritiske til supermac forventer av Boumsong og Luque som tilsammen koster 17 millioner pund. Det aller meste de har vist på banen til Nufc reflekterer iallefall ikke den prisen som er betalt, kanskje free transfer???

Men men får håpe de reiser seg nå når vi er kvitt Souness!

Mener du Boumsong spilte godt eller svakt sist sesong?

Jeg forventer at de skal levere. Boumsong vet jeg hva står for, etter hva han viste sist sesong. Luque har ikke engang startet et to sifret antall kamper i en helt ny liga. Ja la oss kappe handa av spanjolen, og deretter selge han til halv pris til Real Madrid. Det samme burde Wenger gjort med Pires, Van Piersie og Henry etter at de ikke presterte de første månedene i Arsenal drakta.

Man skulle tro at det var spilleren sin feil at en klubb punger ut titalls millioner i overgangsum. Om man kommer på free transfer, koster £1 eller £20 millioner spiller for meg liten rolle. De er alle forskjellige individer. Noen trenger 1  uke andre trenger en hel sesong, mens andre aldri klarer å takle PL. Jeg er bare dritt lei den negative journalistikken oppe i Newcastle. Det var uten tvil Alan Oliver & Co som gjorde at Bobby Robson også fikk sparken. I ettertid bruker de han som et godt eksempel på hvordan man skal være manager for klubben. Jeg blir kvalm.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 04. Feb. 2006, 15:07 »
Hva med Owen som har spilt 7kamper?

Solano som har spilt minst like dårlig som Luque og Boum?

Emre som har startet bra men har vært dårlig i det siste?

Babayaro som er skadet i annenhver uke?

Det blir så lett å legge skylda på enkelt spillere som underpresterer, men problemet er jo at hele føkkings laget underpresterer!! Luque er nok en spiller akkurat som Solano som må bli spilt god! Det nytter ikke med dagens Newcastle lag.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 04. Feb. 2006, 15:08 »
Sitat fra: "kesse"
Hvilke av Newcastle sine spillere har vært verdt de pengene vi har gitt for de denne sesongen? Given, Parker og Ramage?? Ingen andre etter min mening...

Så hvis det er kun med tanke på penger vi har gitt fordi kunne vi ha slaktet hele laget i stedet for 2 enkelt spillere.

Er det en som ikke har levert varene så er det Shearer, når man tenker på at han har over 1million kroner i ukeslønn. Slakter man han? Nei det tørr man rett og slett ikke. Snakk om feige og patetiske personer.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 04. Feb. 2006, 15:10 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Er det en som ikke har levert varene så er det Shearer, når man tenker på at han har over 1million kroner i ukeslønn. Slakter man han? Nei det tørr man rett og slett ikke. Snakk om feige og patetiske personer.

Enig, er derfor jeg ikke nevnet ham i min trio som jeg mener har stått fram denne sesongen!:)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 04. Feb. 2006, 15:15 »

Helt enig. Når en først skal snakke om feig kan en jo nevne Alan Oliver også, rævslikker nummer en som konsekvent velger å unnlate å kritisere sine yndlinger. Elendig.
Forøvrig, hvor har Oliver blitt av den siste uka, har ikke sett så mye av han...?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #26 på: 04. Feb. 2006, 16:16 »
Det er jo litt i det at nye og dyre spillere skal styrke laget og ikke svekke det! Dere har deres syns, og media har sitt syn. Man kan være uenig eller enig. Men propagandaen din Asbjørn får ikke meg til å endre mening om at jeg stort sett er enig med Supermac!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 04. Feb. 2006, 18:19 »
Boumsong spilte feilfritt idag. Hørte vi ages Malcolm?

Du er rett og slett latterlig.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 04. Feb. 2006, 18:23 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Helt enig. Når en først skal snakke om feig kan en jo nevne Alan Oliver også, rævslikker nummer en som konsekvent velger å unnlate å kritisere sine yndlinger. Elendig.
Forøvrig, hvor har Oliver blitt av den siste uka, har ikke sett så mye av han...?

Har tenkt det samme selv. Han har muligens blitt sykemeldt pga depressivitet. Et eller annet må plage fyren. Det er det liten tvil om.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Nå er det FAEN imeg nok dritt Malcolm Mcdonald
« Svar #29 på: 12. Feb. 2006, 13:23 »
Denne artikkelen blir mer og mer latterlig. Var det ages du sa Donald Duck?