20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Propagandaapparatet i gang igjen...  (Lest 4001 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Propagandaapparatet i gang igjen...
« på: 03. Feb. 2006, 23:34 »
Freddy Shepherd:

"Of course people want the job. It's one of the biggest in world football, so why shouldn't they?"

"We've already had a lot of top names applying for the job."

Dette føyer seg inn i rekken av:

"The supporters will be pleasantly surprised!" (Freddy Shepherd bygger opp enorme forventinger under transfervinduet. Fangst: Ronny Johnsen på free transfer)

Glemmes skal heller ikke uttalelsen som kom da Newcastle slet som verst på transferfronten sommeren for tre år siden: supporterne kom til å falle av stolene sine dersom de visste hvilke spillere som _egentlig_ ønsket seg til Newcastle, i følge Freddy Shepherd.

Kort sagt: hver bidige gang Freddy Shepherd legger ut om hvilken formidabel klubb Newcastle er - og hvor formidabel attraktiv den er for folk og fe - er det fordi man spinner rundt i sørpa.

Derfor er disse uttalelsene egentlig urovekkende.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1 på: 03. Feb. 2006, 23:50 »
Dette er vel ikke noe nytt når det gjelder Fatty! Mannen fremstår jo som en komplett idiot når han snakker til media :lol:
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Propagandaapparatet i gang igjen...
« Svar #2 på: 04. Feb. 2006, 11:00 »
Sitat fra: "Jarle"
Freddy Shepherd:

"Of course people want the job. It's one of the biggest in world football, so why shouldn't they?"

"We've already had a lot of top names applying for the job."

Dette føyer seg inn i rekken av:

"The supporters will be pleasantly surprised!" (Freddy Shepherd bygger opp enorme forventinger under transfervinduet. Fangst: Ronny Johnsen på free transfer)

Glemmes skal heller ikke uttalelsen som kom da Newcastle slet som verst på transferfronten sommeren for tre år siden: supporterne kom til å falle av stolene sine dersom de visste hvilke spillere som _egentlig_ ønsket seg til Newcastle, i følge Freddy Shepherd.

Kort sagt: hver bidige gang Freddy Shepherd legger ut om hvilken formidabel klubb Newcastle er - og hvor formidabel attraktiv den er for folk og fe - er det fordi man spinner rundt i sørpa.

Derfor er disse uttalelsene egentlig urovekkende.

Vet at man ikke kan stole på Fat Fred Jarle, men når det gjelder Ronny Johnsen ble han hentet etter at transfer vinduet var stengt, og like etter at Souness ble ansatt. Grunnen til at han kunne komme etter at transfervinduet var stengt var nettopp at han var klubbløs (med andre ord kan vi hente Steffen Iversen nå). Når transfervinduet åpner henter vi Boumsong, Faye og Babayaro. Altså Newcastle er den klubben som bruker mest penger.

Ellers så holdt han ord i sommer. Hadde aldri drømt om spillere som Emre, Parker og Owen før sommeren begynte. Disse kjøpene beviser også at budet på Rooney var reelt, noe mange mente ikke var fakta.

Slik Big Sam uttalte seg igår er ihvertfall han interessert. Det er jeg overbevist om.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 04. Feb. 2006, 11:12 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Vet at man ikke kan stole på Fat Fred Jarle, men når det gjelder Ronny Johnsen ble han hentet etter at transfer vinduet var stengt, og like etter at Souness ble ansatt. Grunnen til at han kunne komme etter at transfervinduet var stengt var nettopp at han var klubbløs (med andre ord kan vi hente Steffen Iversen nå). Når transfervinduet åpner henter vi Boumsong, Faye og Babayaro. Altså Newcastle er den klubben som bruker mest penger.

>> Ja, jeg kjenner godt til regelverket og vet omstendighetene rundt Johnsens overgang. Poenget er at Shepherd kun dager i forveien bygget opp noen enorme forventninger omkring spillerkjøp. Den aktuelle var selvsagt Wayne Rooney.

Freddy Shepherd er en tvers igjennom uprofesjonell styreformann slik han opptrer i media. Hvor mange andre styreformenner løper rundt til tabloidene og lover gull og grønne skoger på det viset? Spesielt galt blir det ettersom at ord sjelden blir til handling!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 04. Feb. 2006, 11:26 »

>> Ja, jeg kjenner godt til regelverket og vet omstendighetene rundt Johnsens overgang. Poenget er at Shepherd kun dager i forveien bygget opp noen enorme forventninger omkring spillerkjøp. Den aktuelle var selvsagt Wayne Rooney.

Freddy Shepherd er en tvers igjennom uprofesjonell styreformann slik han opptrer i media. Hvor mange andre styreformenner løper rundt til tabloidene og lover gull og grønne skoger på det viset? Spesielt galt blir det ettersom at ord sjelden blir til handling!

Wayne Rooney var mannen, og vi hadde fått han hadde ikke Man Utd forandret mening. De sa dager i forveien at det ikke var aktuellt å hente Wayne Rooney denne sommeren. Bobby  Robson gikk blant annet ut å sa at Man Utd ikke hadde penger til å hente Rooney, noe de tydeligvis hadde. Man Utd hadde planer om å vente et år slik at de kunne fått han på billigsalg pga at Rooney da ville bare hatt 1 år igjen av kontrakten.

Er enig at Shepherd snakker for mye. Til tider altfor mye, men at han lukker lommeboka er feil. Vi er den klubben som har brukt 3. mest i PL historie. Mer kan man ikke forvente.

Jeg velger å tro at det kommer en kvalitetsmanager. Faktisk er jeg ganske så sikker på det. Men om den kvalitetsmanageren klarer å være manager for en klubb som Newcastle er jeg mer usikker på. Jeg er enig med Quinn, å være manager for Newcastle er minst like ille som å være manager for England. Jeg blir kvalm av hvordan pressen opptrer. Skulle tro man spilte på samme lag, men det gjør man tydeligvis ikke,

Kan legge til at jeg er overlykkelig for at vi ikke betalte 300 millioner for Looney.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5 på: 04. Feb. 2006, 11:40 »
Vi skulle ha sparka Souness et par dager(eller mer) før transfervinduet ble stengt, nå sitter vi der med samme stall og jeg er HELT sikker på at Shearer kunne ha skaffet klubben noen gode spillere;)
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 04. Feb. 2006, 11:42 »
Både Steve Bruce, Paul Jewell og Sam Allardyce sier mellom linjene at de er mer enn interesserte i å gå til Newcastle. Sistnevnte tror jeg dog at avventer utfallet omkring England-jobben.

Jeg har også tro på at vi får en kvalitetsmanager nå. Shepherd antyder dessuten at Roeder/Shearer kan komme til å sitte ut sesongen. Jeg føler på meg at vår nye manager heter Svein-Gøran Eriksson...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 04. Feb. 2006, 11:49 »
Sitat fra: "Thommazz"
Vi skulle ha sparka Souness et par dager(eller mer) før transfervinduet ble stengt, nå sitter vi der med samme stall og jeg er HELT sikker på at Shearer kunne ha skaffet klubben noen gode spillere;)

Det hadde han sikkert klart, men hvor lurt hadde det vært å gi han penger(om de finnes) når han ikke skal ta over som permanent manager. Er det ikke greit å vente til den nye manageren kommer?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 04. Feb. 2006, 11:51 »
Både Steve Bruce, Paul Jewell og Sam Allardyce sier mellom linjene at de er mer enn interesserte i å gå til Newcastle. Sistnevnte tror jeg dog at avventer utfallet omkring England-jobben.

Jeg har også tro på at vi får en kvalitetsmanager nå. Shepherd antyder dessuten at Roeder/Shearer kan komme til å sitte ut sesongen. Jeg føler på meg at vår nye manager heter Svein-Gøran Eriksson...

Håper for all del at ikke følelesene dine får rett. Orker ikke den gamle playboyen som Newcastle manager. I gårsdagens Chronicle ble det skrevet at Svennis var uaktuell. Jeg har troen på at det enten blir O`Neill eller Sam.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 04. Feb. 2006, 12:16 »
Regner med at vi ender opp med Steve Bruce, altså noe av det samme vi har hatt i Souness. Vi må hente en trener som har kvalitet over seg..

Ottmar...
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 04. Feb. 2006, 12:17 »
Sitat fra: "Mushans"
Regner med at vi ender opp med Steve Bruce, altså noe av det samme vi har hatt i Souness. Vi må hente en trener som har kvalitet over seg..

Ottmar...

At Newcastle betaler ut Bruce som skrev en lojalitetskontrakt på 4 år ifjor har jeg liten tro på.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 04. Feb. 2006, 14:50 »
Interessant er det ihvertfall at de managerene som blankt nektet for litt over et år siden å ta over Newcastle er så mye mer positiv nå...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 04. Feb. 2006, 20:56 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Interessant er det ihvertfall at de managerene som blankt nektet for litt over et år siden å ta over Newcastle er så mye mer positiv nå...

Og jeg har allerede lansert min teori om hvorfor i en annen tråd.
Men joda, det er høyst interessant.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 04. Feb. 2006, 20:58 »
Sitat fra: "Joakim"

Mye av grunnen er soleklart spillerkjøpene til Souness. At alle plutselig er interessert nå er neppe tilfeldig. Vi er dårligere enn noen gang nå ifølge tabellen. Ikke er vi i Europa heller.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 04. Feb. 2006, 20:59 »
Sitat fra: "Joakim"

Mye av grunnen er soleklart spillerkjøpene til Souness.

Jess, og oppryddinga/stramminga av spillerstallen som jeg også har poengtert i den andre tråden.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida