20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvor nå for Souness?  (Lest 4858 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Hvor nå for Souness?
« Svar #15 på: 05. Feb. 2006, 11:53 »
ROSENBORG

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvor nå for Souness?
« Svar #16 på: 05. Feb. 2006, 12:03 »
Sitat fra: "Mack"
Jeg synes Souness kan få jobb i Liverpool, jeg. Det er jo der han hører hjemme.

La oss håpe mannen aldri mer viser seg ikledd dress i manager stolen.
Om han må, kan han vere der med Ferguson eller Mourhino.
iverpool FC

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
Hvor nå for Souness?
« Svar #17 på: 05. Feb. 2006, 12:06 »
Han kan slutte å prøve som manager, for so å åpna ein pub, som so mange andre tidlegare fotballspelarar i øyriket... :) The Bitter skulle vera eit bra namn :P

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvor nå for Souness?
« Svar #18 på: 05. Feb. 2006, 12:08 »
Sitat fra: "Cutthroat"
Han kan slutte å prøve som manager, for so å åpna ein pub, som so mange andre tidlegare fotballspelarar i øyriket... :) The Bitter skulle vera eit bra namn :P

Kunne faktisk gått bra det.
iverpool FC

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Tja...
« Svar #19 på: 05. Feb. 2006, 12:21 »
Sitat fra: "journalisten"
Sitat fra: "chickenman"
Jobb får han sikkert, det er det som er så forbanna ubegripelig...

Ikke ubegripelig. Folk i Fotball-Europa bør ha noenlunde peiling på fotball. Souness har vunnet et par trofeer i klubber han har vært i tidligere og blir han ansatt er det sannsynligvis en grunn til det. Men han er vel ikke akkurat på Topp Ti Managere i Europa...

Tja... han vant vel noen trofeer med Rangers i Skottland og Galatasaray i Tyrkia på den tiden disse var suverene i sine respektive ligaer og nærmest kunne vunnet ligaen uten en manager, det var kanskje ikke så langt unna sannheten om hva som egentlig skjedde?

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Re: Tja...
« Svar #20 på: 05. Feb. 2006, 12:28 »
Sitat fra: "journalisten"
Jobb får han sikkert, det er det som er så forbanna ubegripelig...

Ikke ubegripelig. Folk i Fotball-Europa bør ha noenlunde peiling på fotball. Souness har vunnet et par trofeer i klubber han har vært i tidligere og blir han ansatt er det sannsynligvis en grunn til det. Men han er vel ikke akkurat på Topp Ti Managere i Europa...

Tja... han vant vel noen trofeer med Rangers i Skottland og Galatasaray i Tyrkia på den tiden disse var suverene i sine respektive ligaer og nærmest kunne vunnet ligaen uten en manager, det var kanskje ikke så langt unna sannheten om hva som egentlig skjedde?

Det var ikke "så" lett og vinne med Rangers og grunnen til det var Celtic.
Men det og vere topp-ti kunne tom jeg klart.
iverpool FC

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvor nå for Souness?
« Svar #21 på: 05. Feb. 2006, 15:26 »
Det var heller ikke så vanskelig å vinne med Rangers. Det av to grunner:

1. Celtic var på denne tiden nærmest konkurs, det var først utover på 90-tallet at denne situasjonen ordnet seg. Og, det finnes jo ingen andre lag i Skottland enn fra Glasgow.
2. Rangers hentet inn engelske landslagsspillere som Walters, Woods, Butcher m.fl. Souness fikk bruke astronomiske summer på spillere som uten problemer gjorde det godt i Skottland. Souness hadde tilnærmet handlefrihet når han var manager i Rangers.
Carr har altfor få landskamper for England!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Hvor nå for Souness?
« Svar #22 på: 05. Feb. 2006, 15:31 »
Takk rolfern. Du bekrefter det jeg *trodde*, nemlig at det var mye større forskjell på Rangers og Celtic da enn det er nå.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvor nå for Souness?
« Svar #23 på: 05. Feb. 2006, 15:34 »
Ok, mine kunnskaper innenfor skotsk fotball var/er ikke helt opptimale men det var nå "litt" bra og vinne ligaen. Kunne tenkt meg en tabell for og se hvor overlegent de vant.
iverpool FC