20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Påsketur (Wigan hjemme, S*****land borte)  (Lest 8652 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leffy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Påsketur (Wigan hjemme, S*****land borte)
« på: 02. Feb. 2006, 21:44 »
Endelig skal det bli min tur å besøke mine drømmers by, Newcastle. Og siden det er kamp både på påskeaften (lørdag) og 2 påskedag (mandag) er det mulig å få med seg hele to kamper ! Og ikke hvilken som helst, andrekamp. Hatoppgjøret S'land - Newcastle på Stadium og shite... Så mitt spørsmål er til dere gutter og jenter. Hvem ofrer den dølle, Norske påska til fordel for noen dager med fart og spenning i vårt kjære Newcastle ?!?

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1 på: 03. Feb. 2006, 09:35 »
Eg skal sjå Newcastle - Wigan saman med ein kompis, reiser nedover på torsdagen trur eg. Skal overnatte på Jesmond Park Hotel.

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 03. Feb. 2006, 18:06 »
tror dere dere får billetter til bortekampen da.....

skal på samme turen, men stå heldigvis foran dere i køen  siden jeg har sesong-kort....  :D

nesten hele newutd forumet skal jo bo der den kvelden....    inkl. meg....
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 03. Feb. 2006, 21:53 »
Trur ikkje eg får billettar til kampen mot dumpekandidat nummer 1, men det hadde vore moro å sjå Newcastle vinne på Stadium of Shite :P
Får klare meg med TV...

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 03. Feb. 2006, 22:11 »
sikkert bra stemning på puber i Newcastle under kampen jah....
Howay the lads!

Beate Jenssen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5 på: 18. Feb. 2006, 21:34 »
Jeg skal på Wigan kampen, og prøver også å få billett til S'land, men uansett kult å være på pub i  N'castle å se den. Bor sannsynligvis på Jesmond Park Hotel, hvis jeg får rom...

Beate Jenssen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6 på: 21. Feb. 2006, 20:27 »
Da er overnatting på Jesmond Park i boks (see you there, lads!), og i dag fikk jeg mail om at Wigan-billettene er sikret, samt at jeg har en svært stor sjans for å få billetter til bortekampen mot Mackems. Gjett hvem som er gira!!!

Hvor får dere billetter fra?

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 21. Feb. 2006, 21:39 »
Får billettar gjennom Newutd, sjølvsagt holdt eg på å seie:)

Skal bu på Jesmond Park Hotel, eg og ein kamerat, men kan dessverre ikkje bli  lengre enn til søndagen, om eg ikkje får fiksa ein del ting på førehånd...so det ser ikkje ut som om eg får med meg Newcastle - Mackems mens eg er i byen; litt synd, for eg trur stemninga kjem til å vera enorm!  :D

Men kanskje eg får fiksa litt saker og ting, so blir det forlenga opphald i Newcastle:)

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 07. Mars 2006, 19:22 »
Sitat fra: "Cutthroat"
Får billettar gjennom Newutd, sjølvsagt holdt eg på å seie:)

Skal bu på Jesmond Park Hotel, eg og ein kamerat, men kan dessverre ikkje bli  lengre enn til søndagen, om eg ikkje får fiksa ein del ting på førehånd...so det ser ikkje ut som om eg får med meg Newcastle - Mackems mens eg er i byen; litt synd, for eg trur stemninga kjem til å vera enorm!  :D

Men kanskje eg får fiksa litt saker og ting, so blir det forlenga opphald i Newcastle:)

mange så ska bo deg då.. eg og ein kokmpis ska og bo der...  satse ALT på og få billett te bortekampen på mandagen jah...
Howay the lads!

Magpie84

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #9 på: 16. Mars 2006, 14:49 »
Sitat fra: "Monty"
nesten hele newutd forumet skal jo bo der den kvelden....    inkl. meg....

Kor sentralt ligge egentligt Jesmond Park Hotel?

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 16. Mars 2006, 16:12 »
Jeg og djMattis skal på Wigan kampen, skal bo på Imperial Swallow (hihi) Hotel/Bordell også det i Jesmond området....:)

Bjørn - gleeeeder meg!!!!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #11 på: 19. Mars 2006, 18:39 »
Jesmond Park ligger vel en 10 min gange fra banen. Banen inn til byen tar vel ikke mer enn 5 min. Ellers vil jeg anbefalle Jesmond på det sterkeste. Utrolig hyggelige folk som driver det, god mat, og et ellers veldig koselig motel. En annen man må få med seg når man er i Newcastle er jo utelivet, som visstnok er noe av det bedre i europa, samme om man går ut på en mandag eller lørdag. Anbefalle et sted som heter Idols før kamp!

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 12. April 2006, 19:34 »
Ikkje lenge til avreise for min del no, tek flyet frå Torp i morgon tidleg, er berre å pakke dei siste tinga, so er eg klar :)
Fleire som tek flyet? Reknar uansett med å treffe fleire på hotellet... :P

Fekk ikkje omorganisert dei tinga som måtte ha blitt fiksa for å få med meg kampen mot Mackems, so då vert det TV heime, litt synd, men ikkje noko å gjere med.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #13 på: 12. April 2006, 19:45 »
Lurer på hvordan det er å se Newcastle mot Sunderland jeg. Må være en ganske så god opplevelse det.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #14 på: 12. April 2006, 23:20 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Lurer på hvordan det er å se Newcastle mot Sunderland jeg. Må være en ganske så god opplevelse det.

Det er vel ingenting å lure på. Det er ein kjempe opplevelse.  :wink:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!