20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Pompey  (Lest 71829 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #375 på: 05. Feb. 2006, 20:14 »
GIVEN  Had so little to do - not forced into one save. 6

RAMAGE  A solid disciplined defensive display. 6

BABAYARO  Provided N'Zogbia with little support. 5

BOUMSONG  Nervy moments. Coped better in the second-half. 6

BRAMBLE  Ponderous at times. 6

EMRE  Aggresive, clever and spirited show. 8

PARKER  Another solid and hardworking display. 7

N'ZOGBIA  Brought drive and energy to the left flank. 7

SOLANO  In the thick of all Newcastle's best moves. 8

AMEOBI  Showed good movement up front. 8

SHEARER  Most energetic performance for some time.

Fra EveningChronicle
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle-Pompey
« Svar #377 på: 05. Feb. 2006, 21:16 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Joakim: Du som såg kampen;
På radioen virka kommentatorene ganske oppgitt over Ameobi, spesielt at han stod mye i offside og falt lett i siste minutt. Hva syns du om disse uttalelsene?
Han må jo ha spillt enn veldig god kamp, siden du gir han 8'er.

Nå er jo Joakim den største fansen av Ameobi som går i to sko da, så det forklarer vel en hel del.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #378 på: 05. Feb. 2006, 23:50 »
På radioen virka kommentatorene ganske oppgitt over Ameobi, spesielt at han stod mye i offside og falt lett i siste minutt. Hva syns du om disse uttalelsene?

Noen av offsidene var jo totalt feil. Men det var ikke bare Ameobi som var i offside, Shearer var jo konstant i offside han også. Falt lett i siste minutt? Han blir tviholdt, og deretter klippet ned. SOLEKLAR straffe! Og offsidene til Ameobi skyldes jo at han var 1. ekstremt hissig på grøten, og 2. ikke rask nok til at han på noen måte kan bue løpene sine, eller starte senere og 3. han er litt for stasjonær, til at han kan bli en ypperlig partner til Shearer. Men han kan bli en ypperlig partner til Owen, om utviklingen fortsetter under en dugandes manager. Ameobi var involvert i mesteparten av de sjansene vi skapte, hadde flere nydelige touch på ballen, og viste ofte glimt av hva han kan. Råsterk i duellene! I mine øyne var åtteren fullt fortjent. Og jeg er ikke den eneste her i verden som mener det. Og jeg sier ikke dette bare pga at jeg kan forsvare Ameobi til jeg stryker med, så lenge han ikke gir meg grunn til det motsatte (å ikke prestere under Souness er ingen grunn. Til og med verdens beste spiss var udugelig under Souness. Gikk fra 22 til 6 mål bare på en sommer. Tilfeldig? Neppe!). Det tviler jeg på at han gjør. Ameobi hadde virkelig fortjent et mål for innsatsen han la ned.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #379 på: 05. Feb. 2006, 23:56 »
Sitat fra: "Lasse"

Nå er jo Joakim den største fansen av Ameobi som går i to sko da, så det forklarer vel en hel del.

for å finne den største Ameobi-supporteren i to sko på norsk jord, må du nok se på newcastle.no-forumet. Der har du langt større supportere enn meg. Der er jeg blant de mer moderate.
Men ettersom jeg har svært få meningsfeller på dette forumet, så anses jeg for å være ekstremt fanatsik. Det er totalt feil. Jeg kritiserer Ameobi når han fortjener kritikk. Jeg slakter han når han fortjener slakt. Men jeg kaller ham aldri udugelig, og gir aldri opp håpet. Jeg mente faktisk at Ameobi ikke burde starte mot Portsmouth, og mente Chops burde få en ny sjanse. Enkelte på nussc-forumet kunne anmeldt meg til politiet for å si noe sånt. De av mine kolleger fra nussc-forumet her inne, kan nok helt klart bekrefte dette.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #380 på: 06. Feb. 2006, 00:07 »
Hehe, ja, jeg kan bekrefte at Joakim er moderat Ameobi-supporter.
Selv var jeg en stor Ameobi-supporter det året Ameobi fikk spille enkeltkamper i Champions League, men min tro på Ameobi har gradvis sunket siden han aldri, verken under Souness eller Sir Bobby, har maktet å prestert bra nok i Premier League, og med regelmessig spill aldri har benytta sjansene. Men jeg har ingen problemer med å si at Ameobi har et stort potensiale, og vi får krysse fingrene for at en ny manager får dette ut av gutten. Absolutt ingenting er bedre enn at våre egne geordiegutter bærer Newcastles drakter!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #381 på: 06. Feb. 2006, 11:03 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Asbjørn"
Fikk du sett kampen Joakim?

Ja. Og det takker jeg gutta på Three Lions for.
Kampen ble sendt på en Sky Sport-kanal, hvor kommentatoren såvidt jeg greide å høre snakket spansk.
Kul kommentator, som var ekstremt opptatt av bokstavene R og S. Mange ubetalelige uttaler på våre spilleres navn.

Hepp, fikk med meg en time av kampen på Three L også. Heldigvis begge målene :-) Morsomt å se så mange Newc fans :lol:
Who else...... Alan Shearer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #382 på: 06. Feb. 2006, 16:19 »
Overraskende mange NUFC-fans der, med tanke på at kampen ikke ble sendt på c+ eller Sky Sports. Men desto mer gledelig. Kan sparkingen av S ha hatt noe med saken å gjøre, mon tro? :roll:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #383 på: 06. Feb. 2006, 16:29 »
Sitat fra: "NUFCern"
Her er målene i super-kvalitet:

N'Zogbia 1-0: http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=N__ZogbiaPompey.zip

Shearer 2-0: http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=ShearerPompey.zip

TAKKER, oppgradert fra de i dårligere kvalitet!  

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #384 på: 06. Feb. 2006, 23:31 »
Sitat fra: "Joakim"
Overraskende mange NUFC-fans der, med tanke på at kampen ikke ble sendt på c+ eller Sky Sports. Men desto mer gledelig. Kan sparkingen av S ha hatt noe med saken å gjøre, mon tro? :roll:

Helt klart J! Den gode følelsen er tilbake, både for spillere og fans, det vistes på spillet lørdag :lol:
Who else...... Alan Shearer