20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Pompey  (Lest 72246 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #360 på: 05. Feb. 2006, 12:05 »
Sitat fra: "chickenman"
Eller eventuelt kan du prøve linkene til thepaul i kamptråden, de funka for meg nå nettop...

ehh... glem det. trodde det var på den andre "klipp til målene" tråden... Litt tidlig ennå etter en sen og fuktig lørdagskveld tydligvis...

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Newcastle-Pompey
« Svar #361 på: 05. Feb. 2006, 12:14 »
Jeg har lasta ned og sett de andre klippene.
Toon, Toon,
Black and white army

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #362 på: 05. Feb. 2006, 12:15 »
Men tilbake til kampene. Endelig en seier igjen. Og det første Lørdagen etter at S****** fikk fyken på torsdagen. Ikke dårlig. Nå gjenstår det å se om dette var en midlertidig opptur etter managerbytte eller om det skulle så lite til for å gjøre laget betraktelig mye bedre. Blir spennende å se mot Villa neste helg....

Uansett, kjempemoro med denne seieren og viktig å slå Pompey som vi må holde bak oss. Gleder meg også fryktelig over Shearers rekordmål.
Rapporten fra Joakim som var heldig nok til å kunne se kampen er også meget lovende. Års beste sier vel ikke så veldig mye sessongen sett under ett. Men det kom alikevel på et perfekt tidspunkt og på en perfekt måte.

Men Luque? Hva skjer egentlig? At han velger å dra hjem like før kampstart er neimen ikke noe rart når han ikke engang er på benken, slik den så ut igår. Det er for meg et mysterium, men ifølge Roeders uttalelser var det ikke noe problem mellom ham og Luque, og da får vi bare sette vår lit til det.
Men jeg har sagt det før og sier det igjen: blir Luque en flopp i Newcastle har Newcastle seg selv å takke, for de har gjort alt annet en lagt forholdene til rette for at han skal lykkes. Men nå skal jeg stoppe her og ikke si for mye uten å vite nok om sakens kjerne. Det kan jo ha vært et taktisk trekk for å få Luque til å gi det lille ekstra. Hvordan det kommer til å slå ut gjenstår å se. Men jeg støtter fortsatt spanjakken vår og nå når Shearer har  rekorden alene er det jeg ønsker meg mest at Luque skal lykkes.

Også positivt at Dyer spilte igjen igår, og at det ennå ikke har kommet rapporter om at han er skadet igjen....
Etter det jeg har lest virket forsvaret mye stødigere igår også, tilogmed stopperne våre?

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #363 på: 05. Feb. 2006, 13:12 »
Jeg så målene nå nettopp... Typisk Shearer mål! :D ... Gratulere Kong Al!!!! :D

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle-Pompey
« Svar #364 på: 05. Feb. 2006, 16:01 »
Samme her, de funket ikke!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #365 på: 05. Feb. 2006, 16:03 »
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #366 på: 05. Feb. 2006, 16:34 »
Mulig å få tak i pressekonferansen fra i går?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #367 på: 05. Feb. 2006, 16:42 »
Eller et sammendrag med høydepunkter? Dersom Newcastle til tider storspilte som rapportene sier må det være mer enn bare målene som er interessante å se ?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #368 på: 05. Feb. 2006, 17:42 »
Slenger meg på syte-bølgen! Er det ingen som har spillerrating?

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #369 på: 05. Feb. 2006, 17:57 »
Frå NewUtd.com sin kamprapport:

Spillerbørs:
Shay Given 6
Peter Ramage 7
Celestine Babayaro 6
Jean-Alain Boumsong 7
Titus Bramble 8
Nolberto Solano 6
Scott Parker 7
Emre 7
Charles N?Zogbia 7
Shola Ameobi 6
Alan Shearer 7

Lee Bowyer 5
Kieron Dyer 6
Lee Clark 5

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Newcastle-Pompey
« Svar #370 på: 05. Feb. 2006, 18:28 »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #371 på: 05. Feb. 2006, 18:48 »
Morten, hvordan kan en forsvarsspiller være Man of the Match på en dag hvor gjestene kommer til ett eneste skudd på mål, og vi har 65% possession?
Ikke at Bramble eller Boumsong var dårlig, på langt nær, men midtbanen vår var hovedårsaken til at forsvaret fikk så lite å bryne seg på. Emre og Parker storspilte. De var verdensklasse!
Jeg synes gutta på newcastle-online forumet gir Solano vel høye karakterer. Synes ikke Nobby var SÅ god, selv om han presterte årsbeste han også. N'Zogbia var hakket hvassere.

Ameobi var bedre enn Shearer! Han kranglet og jobba og sleit, og hadde mange gode avleveringer, og hadde et par brukbare muligheter sjøl også. Og assisten fortjener ekstrapoeng!

Given 6
Ramage 7
Baba 6
Boumsong 6
Bramble 7
Solano 7
Parker 8
Emre 8
N'Zogbia 7
Ameobi 8
Shearer 7
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #372 på: 05. Feb. 2006, 18:49 »
Sitat fra: "Lasse"
Slenger meg på syte-bølgen! Er det ingen som har spillerrating?

Hvilken syte-bølge?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #373 på: 05. Feb. 2006, 19:27 »
Joakim: Du som såg kampen;
På radioen virka kommentatorene ganske oppgitt over Ameobi, spesielt at han stod mye i offside og falt lett i siste minutt. Hva syns du om disse uttalelsene?
Han må jo ha spillt enn veldig god kamp, siden du gir han 8'er.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #374 på: 05. Feb. 2006, 20:00 »
Don't shoot the messenger... eg viste til at denne rankinga kom frå newutd.com si side. Det er ikkje eg som har laga den... :)