20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Pompey  (Lest 71815 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #15 på: 02. Feb. 2006, 15:43 »
Sitat fra: "thepaul"
Mon tro hva oddsen er for at S****** for jobb i den nærmeste tiden...  :?

Vel. Jeg tror nok ryktene kommer til å svirre rundt hans navn i sommer. Han er en populær fyr, selv om han har prestert å rævkjøre Newcastle så til de grader. Så jeg tror nok vi om ikke altfor lenge får se ham i en ny klubb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #16 på: 02. Feb. 2006, 15:51 »
Sitat fra: "chickenman"
thepaul: du nevner spillere som har kommet med støtte erklæringer til Souness. MEN spørsmålet er: hadde du ventet noe annet?

Nei, jeg hadde ikke ventet meg noe annet. Men jeg vet veldig lite om hva spillerene synes om han. For alt jeg vet digger de han! Dette tviler jeg imidlertidig veldig sterkt på. Og dersom de gjør det blir jeg dypt skuffet. Jeg tror de kommende kampene kan gi oss svaret på dette. Dersom spillerne føler at de er kvitt "problemet" tror jeg det vil vises i kampene vi spiller fremover. Men dersom de ikke annså han som problemet og disse støtte erklæringene var særiøse.. Hva da?

Men som sagt, jeg tror og håper at alle er fornøyd med å være kvitt "problemet" og at vi endelig kan begynne å spille fotball igjen!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #17 på: 02. Feb. 2006, 15:51 »
Sitat fra: "Joakim"
Mon tro hva oddsen er for at S****** for jobb i den nærmeste tiden...  :?

Vel. Jeg tror nok ryktene kommer til å svirre rundt hans navn i sommer. Han er en populær fyr, selv om han har prestert å rævkjøre Newcastle så til de grader. Så jeg tror nok vi om ikke altfor lenge får se ham i en ny klubb.

Gjerne i PL, lett-tjente poeng for oss  :lol:

Ivar Hoff sa jo engag at for å gjøre Tippeligaen mer spennende behøvde Rosenborg bare å ansette Teitur Thordarson (det var FØR Rise og Perry!), kan jo tenke seg det samme med S******  i Chelsea, eller ManU....

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle-Pompey
« Svar #18 på: 02. Feb. 2006, 15:56 »
Portsmouth skal vi knuse. Nå som "han dere vet" er borte, blir nok jobben betydligere enklere.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #19 på: 02. Feb. 2006, 15:56 »
Sitat fra: "chickenman"
thepaul: du nevner spillere som har kommet med støtte erklæringer til Souness. MEN spørsmålet er: hadde du ventet noe annet?

Nei, jeg hadde ikke ventet meg noe annet. Men jeg vet veldig lite om hva spillerene synes om han. For alt jeg vet digger de han! Dette tviler jeg imidlertidig veldig sterkt på. Og dersom de gjør det blir jeg dypt skuffet. Jeg tror de kommende kampene kan gi oss svaret på dette. Dersom spillerne føler at de er kvitt "problemet" tror jeg det vil vises i kampene vi spiller fremover. Men dersom de ikke annså han som problemet og disse støtte erklæringene var særiøse.. Hva da?

Men som sagt, jeg tror og håper at alle er fornøyd med å være kvitt "problemet" og at vi endelig kan begynne å spille fotball igjen!

Det håper jeg og, og at disse støtte-erklæringen nærmest kom fordi spillerne var program-forpliktet til det.
Men på en annen side: dersom de var seriøse, og de fortsetter samme veien (rett til h******) da har vi et STORT problem som krever store endringer og mye tid. Og da er jeg redd at det er mer enn ett navn det gjelder. Uansett, tror og håper (så inderlig) at dette er et ikke-tema!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #20 på: 02. Feb. 2006, 17:12 »
Det er helt klart at vi trengte å bli kvitt scumness. Men at vi kommer til å bli et bedre fotball lag til lørdag har jeg ingen særlig tro på! Det tar nok litt tid før vi kommer i gang igjen. Men uansett så er Pompey et lag vi skal med eller uten Scumness.!! :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #21 på: 02. Feb. 2006, 17:47 »
Jeg har troa på at det å få ut S gir oss den lille ekstra dytten vi trenger for å slå Portsmouth. Håper vi stiller med et ordentlig lag.

Noreng

• Gjest
Newcastle-Pompey
« Svar #22 på: 02. Feb. 2006, 17:54 »
-------Given------
-Carr--Ramage-Bramble/Bou/Hunty-Baba-
-Solano-Emre--Parker-NZogbia
-------Chopra/Shearer-Luque---

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle-Pompey
« Svar #23 på: 02. Feb. 2006, 17:56 »
Jeg har troa på at det å få ut Souness .

!!!! Pass munnen din, Jokke!!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #24 på: 02. Feb. 2006, 17:59 »
skal kong alan være spiss eller trener...eller begge?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #25 på: 02. Feb. 2006, 17:59 »
Sitat fra: "Lasse"
Jeg har troa på at det å få ut Souness .

!!!! Pass munnen din, Jokke!!!!

:oops:  :oops:  :oops:

Skal rette opp feilen umiddelbart.
Done!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle-Pompey
« Svar #26 på: 02. Feb. 2006, 18:01 »
Hehe, best det! Oppfordrer alle til å ikke nevne handerevet sitt navn igjen! Og hver gang noen gjør det, skal de få høre det :lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Pompey
« Svar #27 på: 02. Feb. 2006, 19:07 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Pompey har jo kjøpt et helt nytt lag i januar, kan umulig funke noe særlig det. Denne kampen tror jeg vi vinner!!

Nå må spillerene bare få ut av hodet det Souness har fortalt dem det siste året. Dette vil nok helt sikkert ta litt tid, men husker jo kampen mot Blackburn som John Carver styrte før Souness tok over. (3-0)

Pompee har kjøpt et helt lag ja. Mange gode navn som Kiely, D'Allesandro, Davis, Routledge med flere. Spørsmålet er om de fortsatt trenger tid til å bli samspillte.

Sitat fra: "Jarle"

Mon tro hva oddsen er for at S****** for jobb i den nærmeste tiden...

Usikkert. Fullt mulig det blir en ny jobb på han til sommeren. Men, nå bør virkelig folk som sitter i styrer rundt om ha fått øynene opp for at tullingen er en vandrende katastrofe. Hjelper ikke å ha vært en god fotballspiller for 25 år siden, han er en av de dårligste managerene i PL sin historie. Å kjøre to storklubber i grøfta er det ikke mange som får lov til eller greier...
Carr har altfor få landskamper for England!

Noreng

• Gjest
Newcastle-Pompey
« Svar #28 på: 02. Feb. 2006, 19:30 »
Sitat fra: "Rolfern"

Pompee har kjøpt et helt lag ja. Mange gode navn som Kiely, D'Allesandro, Davis, Routledge med flere. Spørsmålet er om de fortsatt trenger tid til å bli samspillte.

Nå fikk jeg sjokk! Har Pompey kjøpt Kiely(Keeperen på Charlton), D`Allesandro(Midtbanejernet fra Wolfsburg) og Routledge (Supertalentet)?

plebbster

• Gjest
Newcastle-Pompey
« Svar #29 på: 02. Feb. 2006, 20:11 »
D'Allesandro kom vel fra River Plate. Det er godt mulig han også var innom Wolfsburg. Akkuratt det har jeg ikke sjekket.