20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager i Newcastle?

Ottmar Hitzfeld
31 (39.2%)
Sam Allardyce
5 (6.3%)
Guus Hiddink
7 (8.9%)
Luiz Felipe Scolari
5 (6.3%)
Martin O'Neill
29 (36.7%)
Paul Jewell
2 (2.5%)

Stemmer totalt: 73

Avstemning er avsluttet: 06. Feb. 2006, 21:31

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden  (Lest 97559 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden
« Svar #15 på: 02. Feb. 2006, 15:11 »
Hvor lang tid vil det ta å få en slik lisens som Shearer mangler?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 02. Feb. 2006, 15:16 »
Sitat fra: "thepaul"
I såfall må det nesten være snakk om Big Sam eller O'Neill vel? Kan ikke helt se hvem av de andre "nominerte" som ønsker å komme nå..

>> Det siste jeg leste var at kona til O'Neill har tapt kampen mot sykdommen, og kommer til å dø. Om dette stemmer er det derfor helt utenkelig at O'Neill overtar noen fotballklubb det neste året.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 02. Feb. 2006, 15:17 »
Sitat fra: "Jarle"
501 i odds på Paul Gascoine forresten. Hehe.

Haha. Jeg tror ikke den oddsen blir spesielt lavere. Men det er jo hyggelig å høre at noen tror han kan bli ny boss.

Min topp 5:
1. Martin O'Neill
2. Ottmar Hitzfeld
3. Sam Allardyce
4. Guus Hiddink
5. Paul Jewell

på plassene nedenfor har vi folk som blant andre Curbishley, Ranieri, Le Guen, Keegan, O'Leary og Eriksson (i tilfeldig rekkefølge).

Jeg vil aller helst ha O'Neill. Mye fordi jeg anser ham som en meget dyktig manager, dessuten er han trolig ikke så rent lite keen på jobben. Noen mener han ser på denne jobben som større enn England-jobben. Og han kjenner til britisk fotball godt.

Ottmar Hitzfeld er en av verdens aller beste managere, men han plasseres som nr. 2 av den enkle grunn at Newcastle neppe står like høyt i kurs der i gården, og fordi han ikke er like godt kjent med britisk fotball og hvor stor betydning fotballen og NUFC har for befolkningen i og rundt Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 02. Feb. 2006, 15:17 »
Sitat fra: "thepaul"
I såfall må det nesten være snakk om Big Sam eller O'Neill vel? Kan ikke helt se hvem av de andre "nominerte" som ønsker å komme nå..

>> Det siste jeg leste var at kona til O'Neill har tapt kampen mot sykdommen, og kommer til å dø. Om dette stemmer er det derfor helt utenkelig at O'Neill overtar noen fotballklubb det neste året.

Det hørte også jeg fra en irsk taxi sjafør når jeg var i Newcastle i desember.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 02. Feb. 2006, 15:18 »
501 i odds på Paul Gascoine forresten. Hehe.

Hehe.. Få med Vinnie Jones,Tony Adams og Paul Merson i trener teamet så tenker jeg det blir en bra fest!!

Mine ønsker er Big Sam eller Martin O'Neill. Hitzfield og Hiddink hadde jo seff. vært knall å sett i Newcastle, men jeg tror ikke de hadde blitt lenge i klubben selv med sportslig opptur!!

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 02. Feb. 2006, 15:19 »

Uff, det var en utrolig trist nyhet. Jeg trodde hun var på bedringens vei.

DanMan

• Gjest
« Svar #21 på: 02. Feb. 2006, 15:20 »
JA til:

1. Paul Jewell
2. Ottmar Hitzfeld
3. Martin O'Neill (han er tross alt ikke klar til å jobbe med fotball igjen enda)
4. Guus Hiddink (lite trolig)

NEI til:

1. David O'Leary
2. Terry Venables
3. Steve Bruce
4. Per Joar Hansen  :lol:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 02. Feb. 2006, 15:22 »
Faktisk så kunne jeg tenkt meg å hatt Adams med i trenerteamet. Jeg tror han besitter en utrolig fotballkunnskap, og jeg tror han kan ha litt av hvert å lære forsvarsspillerne våre.

Hvorfor tror du ikke Allardyce, O'Neill, Hitzfeld eller Hiddink vil bli særlig lenge i klubben uansett om vi har suksess eller ikke? Sikker på at de tvert vil takke ja til en større jobb?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 02. Feb. 2006, 15:23 »
Ser Ladbrokes gir 3,5 på Big Sam nå. Sikker på at du regnet riktig i sta Jarle? Isåfall er det ikke bra at oddsen har steget.

O`Neill gir 5 mens Shearer gir 7.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 02. Feb. 2006, 15:25 »
Sitat fra: "Joakim"

Hvorfor tror du ikke Allardyce, O'Neill, Hitzfeld eller Hiddink vil bli særlig lenge i klubben uansett om vi har suksess eller ikke? Sikker på at de tvert vil takke ja til en større jobb?

Er Hitzfeld og Hiddink jeg ikke tror hadde blitt lenge i Newcastle.. Er jo bare å se på CV`en til Hiddink det. Tipper han hadde blitt 3-4år kanskje før han han hadde hoppa på et landslag igjen!

Big Sam og O`Neill tror jeg kunne ha blitt lenge!!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 02. Feb. 2006, 15:26 »
Interessant tanke det med Adams i trener-teamet Joakim. Det er sant som du sier at han kunne garantert tilføre laget og spesielt forsvaret veldig mye. Man kan jo bare se tilbake til Rosenborg. Under Eggens storhetstid da RBK for alvor herjet i Europa ble forsvaret straks mye bedre når Bratseth var tilbake på brakka. Tony Adams er på ingen måte svigermors drøm men du har helt sikkkert helt rett i at han kunne tilført vårt høyst tvilsomme forsvar veldig mye!

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 02. Feb. 2006, 15:27 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Ser Ladbrokes gir 3,5 på Big Sam nå. Sikker på at du regnet riktig i sta Jarle? Isåfall er det ikke bra at oddsen har steget.

O`Neill gir 5 mens Shearer gir 7.

>> Oddsen lå for en time siden på 5/4, noe som er 2.25. Har den steget?? For øvrig har oddsen på O'Neill gått ned om den nå er 5. Det kan også tyde på at det ikke står så galt til med kona...

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 02. Feb. 2006, 15:36 »
Ja, nå ser jeg at oddsen er 3.5. Forandrer seg fortløpende... Nå har oddsen også sunket til 4.5 på O'Neill... Fortsetter utviklingen så er han snart forbi. Interessant.

Skulle jeg valgt mellom O'Neill og Allardyce hadde vi snakket om valgets kvaler. Hadde nok gått for O'Neill med tanke på det han har oppnådd.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 02. Feb. 2006, 15:40 »
Ja, nå ser jeg at oddsen er 3.5. Forandrer seg fortløpende... Nå har oddsen også sunket til 4.5 på O'Neill... Fortsetter utviklingen så er han snart forbi. Interessant.

Skulle jeg valgt mellom O'Neill og Allardyce hadde vi snakket om valgets kvaler. Hadde nok gått for O'Neill med tanke på det han har oppnådd.

Enig med deg her Jarle.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 02. Feb. 2006, 15:43 »
I tillegg slipper vi å bruke penger på å betale ut O`Neill. Sam har vel 3 år igjen med Bolton, og det blir ikke billig å løse han ut fra den kontrakten.