20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Souness sparket!!  (Lest 48229 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

EdO

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
« Svar #75 på: 02. Feb. 2006, 21:10 »
Det her er helt sjef!!

Håper at det blir en av disse:

Svennis
Guus hiddink
Martin O'neill
Claudio Cesare Prandelli
Didier Deshamps
Alan Shearer
Martin Jol
 :?:
ja hvem blir det :?:  :!:  :?:  :!:
dvard - Alias "EdO"

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #76 på: 02. Feb. 2006, 21:15 »
Fallskjerm er ein sluttpakke ein får når ein får sparken. Med andre ord kan det, som i tilfelle SoonMess, kan det bli dyrt å sparke folk...

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #77 på: 02. Feb. 2006, 21:19 »
hvor lang tid tror dere det vill ta før vi får vite hvem som blir den nye sjefen?Sinnsyk spent!!
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

plebbster

• Gjest
Souness sparket!!
« Svar #78 på: 02. Feb. 2006, 21:33 »
Glenn Roeder tar over midlertidig med Alan Shearer som assistent. Det sa dem nettopp på TV2 Sporten. Kanskje en gammel nyhet.

Noreng

• Gjest
Souness sparket!!
« Svar #79 på: 02. Feb. 2006, 21:34 »
Sitat fra: "plebbster"
Kanskje en gammel nyhet.

Mildt talt

Leffy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #80 på: 02. Feb. 2006, 21:51 »
Glenn Roeder har jo god erfaring med å rykke opp fra trener til manager... La oss håpe at "managerbyttet" kan medføre noen gode kamper fremover. Starting with Portsmouth on saturday.... :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #81 på: 02. Feb. 2006, 22:35 »
Sitat fra: "Noreng"
Sitat fra: "plebbster"
Kanskje en gammel nyhet.

Mildt talt

VELDIG mildt talt. Dette ble jo kjent ganske kort tid etter at sparkingen var et faktum.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Souness sparket!!
« Svar #82 på: 02. Feb. 2006, 22:40 »
Men herregud da, folkens. Kan ikke regne med at alle sjekker alt sammen når en så stor nyhet dukker opp! Da spør de gjerne først!

Helt OK å spørre;)
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #83 på: 02. Feb. 2006, 22:42 »
her er en som forsvarer souness. jeg fatter bare ikke. dette er piss. hvor mange skadede spillere har ikke bolton hatt i det siste.

Crhi Isenberg:

All of you guys should be ashamed. As a long time NUFC fan, I am appalled by our fan's disloyalty.

I would have never of thought I would of seen it from us Magpie fans. As soon as our backs hit the wall, instead of sticking together, we go and find a scapegoat. Souness is a respectable manager with, IMO, one of the best Transfer/Buying/Selling minds. I mean come on. He brought Owen who is arguably England's best striker. He has brought Parker who has been nothing short of class. He has brought Emre, who when healthy, has been our best player. Sure Luque didn't meet his expectations, but who would of thought that the AMAZING Luque was going to end up not scoring? No one. Souness did a amazing move snatching him for arguably a very good price.

A manager can only do so much. If his LAUGHABLE defense makes so many PERSONAL(keyword) sloppy mistakes, it is NOT the managers fault. I really and truly believe Souness is a respectable manager, and a great leader, seeing how all his players were 300% loyal to him(too bad the disappointing fans weren't). It was so OBVIOUS he gave 200% everything. But the truth is that there were WAY to many injuries. IT IS NOT AN EXCUSE, IT IS JUST THE TRUTH.

Come on, think with a clear-minded, non-bias thought: Parker, Emre, Solano, Carr, Taylor, Solano, Shearer, Owen, Luque, Zoggy, Dyer, and others have ALLLLLLLL been injured and around the same time! Capello or Sir Alex would have probably done much worse than what Souness was able to pull off!

The funny thing is that Magpie fans FALLACIOUSLY pronounce that they are the best fans in the EPL. Well I thought so to until this season. We have shown our true colors. It is going to be really funny when we start winning games being that we are ACUTALLY healthy now, and than everyone is going to credit the dismissal of Souness instead of the HEALTHY squad. Really, with our irrational fanship, Souness was in a lose-lose situation.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #84 på: 02. Feb. 2006, 22:47 »
Faen for en kuk. Enkelt og greit. Naiv til tusen! Ble FORBANNA når jeg leste det.

Men i dag er, som sagt alt lov:D

Og Tor Ingar, vask munnen din!

Syntes i tillegg at du kunne sensurert inlegget!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #85 på: 02. Feb. 2006, 22:56 »
Sitat fra: "Lasse"
Men herregud da, folkens. Kan ikke regne med at alle sjekker alt sammen når en så stor nyhet dukker opp! Da spør de gjerne først!

Helt OK å spørre;)

Neida, men når nyheten dukker opp i ett-tida, og vedkommende tror det er en nyhet klokken halv ti på kvelden, da må man få lov å være litt kritisk. Det har jo blitt sagt hele veien i hele dag at Roeder og Shearer overtar ut sesongen. Så klokken halv ti om kvelden er det overhodet ikke lenger noen nyhet. Og da forventer jeg at de som har vært med i diskusjonen også tidligere i dag, har fått det med seg.

Hvis han derre fyren som støtter S mener at skadene har all skylda, hvorfor har vi ikke da greid å vinne kamper med både Solano, Parker, Emre og Luque på plass. Hvorfor har vi ikke greid å vinne kamper med Shearer, Luque, Parker, Solano, Babayaro og Boumsong på banen? Vi kan ikke være så avhengige av den ene mannen ved navn Michael Owen. Han er ikke gud. Han er bare et menneske, han som alle andre. Så den holder dessverre ikke. Vi har spilt ræva med fullt lag også, men vi har vært heldig å vinne flertallet av kampene vi har spilt da.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #86 på: 02. Feb. 2006, 23:00 »
Helt sant. Heldigvis tror jeg vi ikke lengre trenger å forsvare noe som helst. Alle (untatt ett rævhål) er vel enige i denne avgjørelsen. Hvis ikke har de ikke respekt i mine øyner.

folesvert

• Gjest
Souness sparket!!
« Svar #87 på: 02. Feb. 2006, 23:45 »
Jeg støtter EdO! Didier Dechampes hadde vært en å satse på (vet ikke om det er helt riktig skrevet men)?

Men hvem er Claudio Cesare Prandelli? Har ikke lyst på en gammel meritert forgangen storhet ... ingen som vet om noen mer up & coming (kanskje ala Didier D.)

... eller Otto Ulseth  :wink:

folesvert

• Gjest
Souness sparket!!
« Svar #88 på: 03. Feb. 2006, 00:04 »
... her er et tips fra BBC sin hjemmeside hvor en har forslått Phil "Parky' Parkinson - Colchester United. Noen som kjenner til hva han har gjort. Er dette en 'up & coming'?

... spent på å få vite hvem som tar over etter høsten ... men håper samtidig at klubben og styret tar den tiden de trenger

... puuh

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Souness sparket!!
« Svar #89 på: 03. Feb. 2006, 01:41 »
Gratulerer til alle sammen!

Jeg har nå feiret dagen. La oss alle sammen huske 2. feb som en gledens dag. Jeg har leita febrislsk etter det gamle forumet vårt for å vise hva jeg mente da vi ansatte Souness. Men det fant jeg ikke. Synd at jeg skulle få så rett.
Toon, Toon,
Black and white army