20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: En gledelig Nyhet til NUFC  (Lest 1783 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

playah

• Supersub
    • Vis profil
En gledelig Nyhet til NUFC
« på: 01. Feb. 2006, 15:17 »
Nå som Nihat ikke har har forsvunnet fra real sosidad i januar. kan vi hente han gratis siden kontrakten hans går ut til sommern, så viss freddy sheaperd er litt smart kan vi få en ganske god spiller helt gratis og da har vi fått en forsterkning i angrepet til sommern :P .
dette her er ett kupp, men må gjøre det tidlig nok sånn at ingen andre klubber skriver under med han :idea:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 01. Feb. 2006, 15:46 »
Merk mine ord: Nihat blir IKKE Newcastlespiller fra sommeren.

Grunn? Vel, først spørs det når Souness får fyken, så spørs det når vi får inn en ny manager. Og jeg tror ikke Shepherd vil handle inn noen spillere uten at han har en manager på plass. Og det kan bli sent. Så sent at vi ikke kommer til å få Nihat. Dessuten er det langt ifra sikkert at den nye manageren ønsker seg Nihat.

Og dersom Souness skulle fortsette over sommeren, så kan vi også utelukke Nihat, for da har han glemt fyren. Det var jo det som skjedde med Bridge. Han fikk ikke Bridge i høst. Da vi så kom til Januar kom det rykte etter rykte om at mindre klubber ønsket seg Bridge. Meldte vi oss på? Ikke før det var for sent. Med andre ord. Da var ikke Bridge lenger interessant nok for Souness. Og det samme kommer til å skje med Nihat.
Det er jeg overbevist om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 01. Feb. 2006, 16:18 »
Spørst nok om du ikkje får rett her Joakim, dessverre. Men so lenge Nihat ikkje har signert ny kontrakt eller for ein ny klubb er det framleis ein sjanse for å få sjå han i svart/kvit drakt:)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 01. Feb. 2006, 16:27 »
Sitat fra: "Joakim"
Merk mine ord: Nihat blir IKKE Newcastlespiller fra sommeren.

Grunn? Vel, først spørs det når Souness får fyken, så spørs det når vi får inn en ny manager. Og jeg tror ikke Shepherd vil handle inn noen spillere uten at han har en manager på plass. Og det kan bli sent. Så sent at vi ikke kommer til å få Nihat. Dessuten er det langt ifra sikkert at den nye manageren ønsker seg Nihat.

Og dersom Souness skulle fortsette over sommeren, så kan vi også utelukke Nihat, for da har han glemt fyren. Det var jo det som skjedde med Bridge. Han fikk ikke Bridge i høst. Da vi så kom til Januar kom det rykte etter rykte om at mindre klubber ønsket seg Bridge. Meldte vi oss på? Ikke før det var for sent. Med andre ord. Da var ikke Bridge lenger interessant nok for Souness. Og det samme kommer til å skje med Nihat.
Det er jeg overbevist om.

Grunnen til at Bridge ikke skrev under for Newcastle var mest sannsynlig at han ikke ønsket å flytte til nord-øst. Noe som er forståelig når familien har bosatt seg i London. Tottenham var også interessert, men han valgte Fulham til slutt. Bridge uttalte også at det var andre PL klubber som var interessert i en låneavtale. Fulham fikk ikke opsjon på kjøp noe som mest sannsynlig betyr at han ikke spiller for Fulham neste sesong. Det viktigste for Bridge pr dags dato er å få spille førstelagsfotball før VM. Noe han selvsagt også hadde fått gjort i Newcastle, men han slapp i det minste å ta med seg et helvetes flyttelass, pluss familien, bare pga noen måneder.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #4 på: 01. Feb. 2006, 22:01 »
Er stygt redd for at denne posten skulle lagt i transfer.

Vet minimalt om Nihat, men har hørt at han er en spennende spiller.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.