20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: USA - Norge  (Lest 3368 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
USA - Norge
« på: 29. Jan. 2006, 23:39 »
USA tidleg opp til 1-0, og har spelet. Må nemnast at Norge ikkje stiller med dei beste spelarane, mens amerkianarane spelar for plassar på VM-laget deira.

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
USA - Norge
« Svar #1 på: 29. Jan. 2006, 23:42 »
2-0 til USA etter 17 minuttar. Lett scoring, dårlege markeringar i det norske forsvaret.

Arild Skjæveland

• Gjest
USA - Norge
« Svar #2 på: 30. Jan. 2006, 00:03 »
Har aldri sett dårlegare backspel.

Aldri.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
USA - Norge
« Svar #3 på: 30. Jan. 2006, 00:04 »
Dette kan beskrives med ett ord:
ELENDIG!

Fotballen er heller ikke rettferdig om et landslag med Petter Rudi vinner en kamp...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
USA - Norge
« Svar #4 på: 30. Jan. 2006, 13:31 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Fotballen er heller ikke rettferdig om et landslag med Petter Rudi vinner en kamp...

Hehe. Vel talt, Supersylthe! Vel talt!
Kanskje ikke så rart man tapte, dersom Petter Rudi, av alle, var på banen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
USA - Norge
« Svar #5 på: 30. Jan. 2006, 17:22 »
Jeg har bestemt meg for å KUN klage på landslaget og Hareide så lenge Petter Rudi er en del av laget.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
USA - Norge
« Svar #6 på: 30. Jan. 2006, 18:52 »
Sitat fra: "Arild Skjæveland"
Har aldri sett dårlegare backspel.

Aldri.

Sterke ord!

Pinlig tap, men nå må vi jo huske at USA ligger blant topp 10 på fifa rankingen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
USA - Norge
« Svar #7 på: 30. Jan. 2006, 18:53 »
Vel. Det hjelper ikke når backen spiller slik jeg kunne sett for meg Laurent Robert og Patrick Kluivert spille i den posisjonen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
USA - Norge
« Svar #8 på: 30. Jan. 2006, 23:10 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Vel. Det hjelper ikke når backen spiller slik jeg kunne sett for meg Laurent Robert og Patrick Kluivert spille i den posisjonen.

Ja, Robert og Kluivert hadde neppe vært noen stor suksess på den norske backen. Men så er de heller ikke backer, så det er ikke rart de ville spilt dårlig.
Men hadde det norske landslaget hatt Robert og Kluivert til rådighet, ja da hadde man ikke hatt stort å klage på offensivt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
USA - Norge
« Svar #9 på: 30. Jan. 2006, 23:11 »
Sitat fra: "Lasse"
Jeg har bestemt meg for å KUN klage på landslaget og Hareide så lenge Petter Rudi er en del av laget.

Den holder jeg med deg i, Lasse. Men jeg ville ha føyd til Magnhild i samme slengen. Vi kan ikke ta landslaget og Hareide alvorlig så lenge Rudi og frk. Hoset er en del av laget.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
USA - Norge
« Svar #10 på: 31. Jan. 2006, 20:20 »
Vi utfyller hverandre litt vi, Joakim. Glemte jo selvsagt Hoset. Som alle vet: Hostet suger Flo.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
USA - Norge
« Svar #11 på: 31. Jan. 2006, 23:31 »
Landslaget trenger fargeklatter som Hoset Joakim :wink:  En Hoset i form vinner fotballkamper alene!

Petter Rudi derimot har enda mange gode år foran seg, ikke mange spillere i Norge som matcher hans eksplosive rykk (egentlig burde faren for strekk skade være meget stor hos Rudi) Men veltrente spillere har en tendens å lure seg unna slike skader slik som f.eks Mjøndalens elegante midtbanespiller på 50 tallet Knut-Amund Hardnakke!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
USA - Norge
« Svar #12 på: 01. Feb. 2006, 17:21 »
Vi utfyller hverandre litt vi, Joakim. Glemte jo selvsagt Hoset. Som alle vet: Hostet suger Flo.

Fra nå av kaller vi ham Magnhild! Det er det beste navnet på den idioten.

Hoset? Form? Aldri hørt om!
Og se hvor god han har vært i Vålerengen! Ojojoj. Han og Flo har jo virkelig briljert i Tippeligaen :lol:

Fargeklatter? Magnhild er ingen fargeklatt. Han er en forbanna apekatt! Og han passer utmerket godt inn i klyseklubben Molderenga. Selv om jeg gjerne skulle sett ansiktet hans når Måille rykker ned!

Petter Rudi? Mange gode år foran seg? Eksplosivt rykk? Petter Rudi har aldri vært en fotballspiller og vil aldri bli det. Han har aldri vært god, og kommer aldri til å bli det. Det er ikke uten grunn at han spiller på Norges dårligste fotballag.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
USA - Norge
« Svar #13 på: 01. Feb. 2006, 22:14 »
Joakim, vil du gifte deg med meg?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
USA - Norge
« Svar #14 på: 01. Feb. 2006, 22:27 »
Joakim, vil du gifte deg med meg?

Takk for tilbudet, men jeg tror du får nøye deg med å være "backup" :lol:
Jeg er hovedsaklig interessert i det motsatte kjønn. Og helst ikke noen fra Bergen.

Jeg tror vi i første omgang får nøye oss med å være enige om noe.