20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: ... Souness nå som medisinmann  (Lest 11243 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
... Souness nå som medisinmann
« Svar #45 på: 04. Feb. 2006, 21:10 »
Sitat fra: "Joakim"
Souness hadde rett?
Vel...
Jeg tror Souness kunne prestert å bruke Dyer fra start, og ikke gi ham de siste 15 min.

Det tror ikke jeg. Tror egentlig ikke du tror det heller!

Så ja, Souness hadde rett i at Dyer kunne være kamp denne lørdagen!:)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 04. Feb. 2006, 21:12 »
Sitat fra: "kesse"
Souness hadde rett?
Vel...
Jeg tror Souness kunne prestert å bruke Dyer fra start, og ikke gi ham de siste 15 min.

Det tror ikke jeg. Tror egentlig ikke du tror det heller!

Så ja, Souness hadde rett i at Dyer kunne være kamp denne lørdagen!:)

Da er det meget rart at Souness ikke brukte Dyer fra start i WBA kampen hvor han kom inn de siste 20 minuttene.

Greit at man hater Souness så til de grader, men noen ganger blir det rett og slett for dumt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 04. Feb. 2006, 21:13 »
Mhm. Jeg kan garantert si at Dyer ikke ville starta dersom Souness var manager i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 04. Feb. 2006, 21:31 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Mhm. Jeg kan garantert si at Dyer ikke ville starta dersom Souness var manager i dag.

Jaha. Hvorfor kan du garantere det?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 04. Feb. 2006, 21:33 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Jaha. Hvorfor kan du garantere det?

Når han aldri har startet med Dyer før etter et langt skadeavbrekk, så hvorfor skulle han gjort det idag? Souness har aldri startet med spillere som har vært ute sammenhengende i over 1 mnd.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 04. Feb. 2006, 23:55 »
Luque ble såvidt jeg husker kasta mer eller mindre rett inn i det når han var tilbake. Mulig jeg husker feil, men jeg har en følelse av at han ble det.
Og sånn som vi sliter nå, så tror jeg fort han kunne vært troende til å kaste Dyer rett inn fra start.

Uansett så står jeg fremdeles bom fast på at det var dumt av Souness/Roeder å ikke matche Dyer med reservene på torsdag.
Den gjennomkjøringa hadde kanskje vært fin å ha i beina før dagens innhopp også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 05. Feb. 2006, 13:17 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Virker som Roeder og Shearer har hørt på medisinmannen Souness framfør det medisinske apparatet. Dyer fikk noen minutter under dagens kamp.

Det ryktes om at Souness skal bli ny sjefslege i Newcastle fra neste sesong.

Forsiktig nå Asbjørn, da jeg leste dette var det like før laptopen fikk en god dose av kaffen min....  :wink:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 05. Feb. 2006, 13:18 »
Uansett hva S****** ville gjort med Dyer i går er det vel liten vits i å diskutere det da fe-hodet heldigivs ikke var der og hadde muligheten til å gjøre det.