20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: ... Souness nå som medisinmann  (Lest 11284 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

folesvert

• Gjest
... Souness nå som medisinmann
« på: 29. Jan. 2006, 19:58 »
... å her har man vel funnet grunnen til alle skadene i Newcastle; "Dersom treningen denne uken går greit for Kieron er det stor sjanse for at han vil få en plass på benken mot Portsmouth. Det medisinske apparatet tror kanskje ikke det de hører nå, men det er absolutt mulig,? sier manageren.

Er det manageren eller det midisinske apparatet som skal avgjøre når en spiller skal spille? Souness framstår som dummere og dummere ... uttalelsen tyder jo på at han presser halvfriske spillere til å slå opp igjen gamle skader ved å overprøve det medisinske støtteapparatet. Tror han han er Gud?

Bli kvitt denne mannen før han ødelegger (les: skader) hele troppen.  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 29. Jan. 2006, 20:06 »
Forhåpentligvis mener han at tilogmed det medisinske apperatetet har blitt overrasket over fremganger til Dyer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 29. Jan. 2006, 20:11 »
Det var dette med å tyde en tekst da....
Souness som nylig har sagt at han ikke er noen doktor.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 29. Jan. 2006, 20:13 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Det var dette med å tyde en tekst da....
Souness som nylig har sagt at han ikke er noen doktor.

"If Kieron has a good week back in training, he could be in contention for a place on the bench next Saturday," he said. "The medics might fall off their perch, but it is possible."

Det er litt vanskelig å tolke, men har sett flere sider som fremstiller det som om Souness leker lege (igjen).

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #4 på: 29. Jan. 2006, 23:04 »
Er ikke vanskelig å tolke i det hele! Souness er helt på tryne som vanlig! Forundrer meg ikke om han sender Dyer innpå bare for at han skal hinke av banen 5 minutter senere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 30. Jan. 2006, 13:10 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Er ikke vanskelig å tolke i det hele! Souness er helt på tryne som vanlig! Forundrer meg ikke om han sender Dyer innpå bare for at han skal hinke av banen 5 minutter senere!

Jeg tror ikke han hinker av banen 5 minutter senere.
Men jeg frykter det blir som mot West Brom. Han kommer inn, setter fart i kampen og utgjør den lille forskjellen. Dagen etter kampen får vi vite at han er blitt skadet igjen, og blir ute i lang tid.

Jeg tolker dette utsagnet som at Souness plutselig har blitt lege. Det er ikke den ting Souness (ikke) kan! :lol:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

• Gjest
« Svar #6 på: 31. Jan. 2006, 14:30 »
Sitat fra: "thepaul"
"If Kieron has a good week back in training, he could be in contention for a place on the bench next Saturday," he said. "The medics might fall off their perch, but it is possible."

Det Souness sier er at dersom Dyer får en god uke med trening bak seg, er han trolig med i planene til neste lørdags kamp, da i en rolle på benken, altså forsiktig matching. Den siste setningen er mer britisk humor, for å illustrere at det vil være en stor (positiv) overraskelse for "medisinmennene", dog med en følelse av skrekkblandet fryd. "Fall off ones perch" er såvidt meg bekjent en humoristisk måte å si "å dø" på.  :lol: Tviler altså på at den skal tolkes bokstavelig.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 31. Jan. 2006, 16:18 »
Sitat fra: "DanMan"
Sitat fra: "thepaul"

Det Souness sier er at dersom Dyer får en god uke med trening bak seg, er han trolig med i planene til neste lørdags kamp, da i en rolle på benken, altså forsiktig matching. Den siste setningen er mer britisk humor, for å illustrere at det vil være en stor (positiv) overraskelse for "medisinmennene", dog med en følelse av skrekkblandet fryd. "Fall off ones perch" er såvidt meg bekjent en humoristisk måte å si "å dø" på.  :lol: Tviler altså på at den skal tolkes bokstavelig.

True... Souness er ikkje det største taktiske vidunderet, men å seie rett ut at han vil motstride det medisinske teamet, det gjer han ikkje. DanMan er nok inne på at Souness prøver seg med litt humor... :)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #8 på: 31. Jan. 2006, 20:27 »
Souness = humor?
2 + 2 = -7,9?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 31. Jan. 2006, 22:34 »
Souness er i mine øyne blant de mer spøkefulle managerene i England.
Menmen, om stenansikt Wenger morer deg mer, så deg om det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 31. Jan. 2006, 23:11 »
Souness er jo spøkefull han. Problemet er jo at han ikke prøver å være det!
Men når han sier at Newcastle vil reise seg når Shola kommer tilbake fra skade etc. må jo en bare le litt!!

Wenger derimot er jo zzzzur 24/7.. Tror nesten det lukter surt av han også!!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 01. Feb. 2006, 13:39 »
Sitat fra: "Lasse"
Souness = humor?
2 + 2 = -7,9?

hahaha.. Fy faen, holdt nesten på å falle av stolen!!!! :lol:
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 01. Feb. 2006, 15:52 »
Joda, Souness er spøkefull. Han prøver ihvertfall å være det. Problemet er at han bare er morsom når han ikke prøver å være det. Morsomhetene til Souness er overhodet ikke morsomme. Tror ikke jeg har ledd en eneste gang jeg har hørt han spøke.

Hehe. Knall, Lasse! :lol:

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 01. Feb. 2006, 16:39 »
Det er jo ikkje alle som tar den tørre britiske humoren så lett heller... Ein såg jo det på på dei som diskuterer Souness som medisinmann. It was a joke, damnit.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 01. Feb. 2006, 17:05 »
Jeg elsker britisk humor, når britisk humor er som det skal være.
Jeg elsker den tørre, britiske humoren.

Og jeg vet såpass at det Souness kommer med. Det er ikke humor. Isåfall må det være ekstremt lokal humor fra det skotske høylandet.
Souness liker nok helt klart å spøke, men jeg greier ikke se hva som er morsomt med spøkene hans.

Det som er morsomt, er som jeg har sagt før, når han er seriøs.