20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester City-Newcastle United  (Lest 33168 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Manchester City-Newcastle United
« Svar #120 på: 01. Feb. 2006, 22:20 »
arsenal bytter i pausen: Sol Campbell er visstnok skadet, og Sebastian Larsson tar plass i forsvaret. Campbell viste ingen tydelig tegn til skade før pause.

Hva med en sånn en a Souness? Boumsogn?

Nå sette de inn på reserve spillere, oj oj for en flause, for et år, for en sesong, for et spill vi har sett gang på gang. Aj aj aj, finnes ikke ord! Finns ikke ord, seriøst, ikveld, må noen i styret åpne øynene sine og se på tabellen i Premier leauge. Må jeg virkelig sende e medling til Fred LOOK ON TEXT PAGE (241)(tv2)
Hvorfor blir ikke han sparket, er det fordi det er ingen ledige managere? Er det fordi..........nei jeg legger meg, da ble dennne kvelden ødelagt

DEt kommer vel en gang noe gode tider mine kjære Newcastle supportere/kollegar! Men ikke iår! Ikke med Souness!
ax

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #121 på: 01. Feb. 2006, 22:22 »
eneste lyspunktet jeg ser ikveld, er 4-1 til blackburn!
ax

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #122 på: 01. Feb. 2006, 22:24 »
Overraska? Nei. Skuffa? Grenselaust!!

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #123 på: 01. Feb. 2006, 22:25 »
Er newcastle fullstendig tappa for selvtillit? virker som dem ikke gidder å ville spille fotball..tragisk å se detta :(
*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 01. Feb. 2006, 22:26 »
noen stikk og skyt souness
lt;3 Newcastle <3

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 01. Feb. 2006, 22:27 »
Jeg er ikke overrasket... Nesten så jeg gruer meg til Newcastleturen i vinterferien. Da er det hjemme mot Bolton. Vi er bedre på St. James', greit nok, men vi er 10 ganger bedre uten Souness. Det er jeg overbevist om.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 01. Feb. 2006, 22:29 »
Gledelig at Blackburn leder 4-1 over ManU. Men det og samtlige andre interessante resultat denne kvelden er en dårlig trøst når laget vårt er blitt så forferdelig tragisk! Å gå i strupen på meg for å kalle laget mitt tragisk værsågod, men alle vet at det er det laget er nå, og vi vet alle hvorfor. Herregud noe så håpløst, nå blir nedrykk en mulighet... Hører på radiolinken nå, forferdelig å høre kommentatoren å si at det eneste lyspunktet for Newcastle nå er at Liverpool leder over Birmingham som nå kjemper med Newcastle om plassene like over streken.... No' så nitrist! Fy faen....

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #127 på: 01. Feb. 2006, 22:30 »
Resten av sesongen blir en kamp for å unngå nedrykk er jeg redd...  :(

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 01. Feb. 2006, 22:32 »
Nå gir jeg opp...! jeg har ikke vært blant de som er mest negative, men nå er det slutt! jeg orker ikke mer, rett og slett! Herregud for et lag!!! FOR ET MØKKALAG!!! Tragiske? De er laaaangt verre en tragiske... fyfaen.

men når det er sagt, så tror jeg ikke vi kommer til å rykke ned! samme hvor dårlige vi er så sanker vi poeng nok på St.James til å holde oss over streken
!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 01. Feb. 2006, 22:34 »
birmingham har 19 poeng på 18 plass. Vi har 26. Birmingham, portsmouth, sunderland, west bromwich, mboro  er heldigvis enda dårligere enn newcastle. de kommer ikke til å vinne særlig mange flere kamper i likhet med newcastle
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #130 på: 01. Feb. 2006, 22:35 »
Nå tar det jo helt av! Karadas har utlignet for Pompey, Ruud har redusert 2 ganger for United. Man kan si hva man vil om Man U, men de kjemper i hvert fall til siste slutt. Det skal de faen meg ha! Vi gjør ikke en innsats engang.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 01. Feb. 2006, 22:36 »
skal se newcastle - everton i slutten av februar. den kampen MÅ vi vinne. og også pompey kampen

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 01. Feb. 2006, 22:36 »
ja det er jo det som gjør at vi er et bånnlag, skjønner hvorfor man u er et topplag selvom de ligger under ATM :D:D:D:D:D:D:D:D:D
lt;3 Newcastle <3

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 01. Feb. 2006, 22:37 »
skal vedde på at souness på en eller annen syk måte klarer å bortforklare dette tapet også. typisk souness

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 01. Feb. 2006, 22:38 »
aston villa klarer 1 poeng mot chelsea.