20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester City-Newcastle United  (Lest 33110 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Manchester City-Newcastle United
« Svar #30 på: 31. Jan. 2006, 18:22 »
Sitat fra: "folesvert"
Jeg mener nå i alle fall at Boumsong må få spille. Greit at han ikke har fått til all verden, men som sisteforsvarer er det ikke greit når de foran som også skal ta i et tak feiler. Problemet her er jo igjen at  mange av nøkkelspillerne er skadet. Blir kanskje bedre til helga - men håper samtidig at det ikke blir for bra i henseende Souness setter inn spillere som ikke er 95 % restituert - jfr. Souness som medisinmann.

Jeg satser på:
---------------------------Given-----------------------------

Ramage-------Boumsong-------Bramble--------Babayaro

Solano----------Parker-----------N'Zogbia----------Luque

Chopra----------------------------------------------Shearer

Emre inn etterhvert sammen med Dyer ... avgjør kampen ... banna bein!!!

så blir både emre og dyer skada etterpå :x
ax

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 31. Jan. 2006, 23:03 »
Trodde kampen var lørdag jeg, huff trenger å få hodet vekk fra disse skolebøkene nå!!

Så til kampen:

Jag frykter tap jag! Men det er jo faen inte lett å spå dette Newcastle laget heller. Det kan gå alle veier.
Jag er litt enig med forslaget til shpetim men vil inte ha N`Zogbia sentralt på midten, jag tror han blir for veik i duellene mot Joey Barton (om han spiller da,er vel på vei bort?) Så da blir det inn med Clark sentralt.

City har vel fått seg en ny målskyttar i U21 Grekeren Georgios Samaras. Ingen bombe om han og Andy Cole passer som hånd i hanske mot oss og scorer noen mål.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 01. Feb. 2006, 13:29 »
Tror dette blir et greit 2-0 tap.. Vi har dårlig bortestatistikk, vi har generelt dårlig statistikk, vi klarer ikke score mål uten Owen og vi har Souness..

Given
Ramage-Bramble-Boumsong-Babayaro
Solano-Parker-Emre-Zoggy
Chopra-Luque

Har på følelsen at dette ikke blir oppstillingen ,Zoggy byttes med Ameobi,Babayaro med Elliott og Shearer med Chopra.. Det er tross alt Souness vi sitter fast med.. (helvete :cry: )

tror dette laget med de tidligere resultater og form, samt skader skal være heldige om de klarer et uavgjort.. Når det er sagt synes jeg det er en prestasjon i seg selv, har sett City hjemme noen ganger i år, og jeg synes de er meget solide hjemme.. Kan være tilfeldig at jeg bare har sett kamper hvor de har vunnet, men men...

Kan bli spennede, ihvertfall håper jeg det...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 01. Feb. 2006, 16:45 »
Sitat fra: "Romance"
Tror dette blir et greit 2-0 tap.. Vi har dårlig bortestatistikk, vi har generelt dårlig statistikk, vi klarer ikke score mål uten Owen og vi har Souness..

Given
Ramage-Bramble-Boumsong-Babayaro
Solano-Parker-Emre-Zoggy
Chopra-Luque

Har på følelsen at dette ikke blir oppstillingen ,Zoggy byttes med Ameobi,Babayaro med Elliott og Shearer med Chopra.. Det er tross alt Souness vi sitter fast med.. (helvete :cry: )

tror dette laget med de tidligere resultater og form, samt skader skal være heldige om de klarer et uavgjort.. Når det er sagt synes jeg det er en prestasjon i seg selv, har sett City hjemme noen ganger i år, og jeg synes de er meget solide hjemme.. Kan være tilfeldig at jeg bare har sett kamper hvor de har vunnet, men men...

Kan bli spennede, ihvertfall håper jeg det...

Ikke vær så negativ da, herregud til og med skysports spår 0 -1 seier til NUFC. jeg syns ting begynner å se lysere ut. dyer er tilbake mot portsmouth!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 01. Feb. 2006, 16:56 »
Seier til oss? Uten City-mål? Aldri i verden om så skjer!
Andy Cole scorer minst ett mål. Det kan jeg garantere.
Og aldri i verden om vi da greier å score to, så lenge vi ikke har Owen på banen, og Souness har bestemt at vi er sjanseløse uten Owen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 01. Feb. 2006, 17:06 »
Noen som har peil på om det er muligheter for å se kampen på nettet?

Følgende kanaler viser kampen, og da skulle man tro at det var muligheter til å få  med seg kampen via stream også.

Diema2
ART Sport 3
FOX Sports World Canada
FOX Soccer Channel (FSC) - USA
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #36 på: 01. Feb. 2006, 17:37 »
Jeg er i det optimistiske hjørne i dag og håper på 1-1. Men dersom dette skal være mulig, må forsvaret være tightere enn toeren til en flue, noe som er meget, meget lite sannsynlig med tanke på hvordan midtstopperene våre presterer for tiden. Satser på at Emre er klar og at han sammen med Parker greier å skape noe på midten. Det blir uansett spennende å se hva vi kan få til. Krysser fingre og tær  :)

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 01. Feb. 2006, 17:49 »
Eg trur som vanleg på Newcastle-seier. Det er ikkje rart at eg har gitt opp både tippekupong og oddsen etter kvart...  :wink:

trur vi klarer å vinne, men slepp nok inn mål: tipset mitt då vert vel 2-1 til NUFC. Solano og Luque scorer.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #38 på: 01. Feb. 2006, 20:19 »
Laget:

Given

Ramage Boumsong Bramble Babayaro

Parker Emre Clark N'Zogbia

Shearer Chopra

BENK: Elliott Harper Solano O'Brien Luque

Jaja, ingen Solano på høyrekanten. Men gledelig at Emre er tilbake i startoppstillingen.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #39 på: 01. Feb. 2006, 20:26 »
skal ikke clark spille høyreving?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #40 på: 01. Feb. 2006, 20:33 »
Souness med sine taktiske egenskaper. Vi speler med 3 sentrale midtbane spelarar, og ein ving. Clark på høgre? wtf?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 01. Feb. 2006, 20:42 »
ramage spiller offensivt vet dere :wink:
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 01. Feb. 2006, 20:43 »
Jeg vil tro dette:
Enten er Souness så ekstremt opptatt av å demme opp for Musampa på venstre hos ManC at han velger Clark/Parker som ving, eller så skal han spille Clark og Parker sentralt og la Emre ha en fri rolle. Tror nok det er den første tanken som er grunnen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #43 på: 01. Feb. 2006, 20:46 »
Souness stiller med ein slags diamant formasjon. Men kor dei forskjellige speler har eg keine anung om.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #44 på: 01. Feb. 2006, 20:47 »
Jeg blir aldri klok på "taktikken" til Souness. Heller ikke laguttaket. Tror nesten ikke vi har stilt samme 11er i to kamper denne sesongen. Greit å prioritere N'Zogbia framfor Luque synes jeg, men tullete å ikke starte med Solano på høyrekant. Men nå får vi se om eksperimenteringen til Souness slår til :)