20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fowler til pool, som plaster på såret pga owen?  (Lest 7227 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Fowler til pool, som plaster på såret pga owen?
« Svar #30 på: 31. Jan. 2006, 15:48 »
Min lojalitet til NUFC er der. Skjønner ikke at den kan bli mindre av å ikke hate andre Premier League klubber (bortsett fra manutd!).

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #31 på: 31. Jan. 2006, 20:18 »
Hmm.

Er faktisk enig med Olav her. Jeg ser ikke noen grunn til at vi som er norske, skal hate feks Sunderland. Det er ikke slik som her i Norge. Jeg hater jo så pg si alle andre lag i Tippeligaen siden jeg er Brann fan. Men jeg er jo norsk. Jeg har jo et forhold til klubben min!

Vi har jo forsåvidt INGEN grunn til å hate feks Liverpool. Vi har ikke noe forhold til de. Ihvertfall ikke jeg.

Men jeg HATER ManU. Og jeg HATER mange spillere i P.L. Men jeg hater ikke mange lag, kun ManU.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 31. Jan. 2006, 23:20 »
Sitat fra: "Lasse"
Hmm.
Vi har jo forsåvidt INGEN grunn til å hate feks Liverpool. Vi har ikke noe forhold til de. Ihvertfall ikke jeg.

Har vi ikke noe forhold til de Lasse?? Sier 4-3 deg noe? ehhh, de tok CL plassen fra oss for 2 år siden, Liverpool sin feil at Souness begynte som manager ( det har gått utover oss nå) Ja, listen er lang!!

Liverpool er laget jeg hater mest..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 01. Feb. 2006, 17:17 »
Og Liverpool tok fra oss Peter Beardsley en gang i tida...

Men vi skal også huske på at de i senere tid har gitt oss Beardsley, Rush, Barnes (wow. tenk at vi hentet så gode spillere da. Da de begge var snart 40 år gamle :lol: ), Dalglish og sist, men samtidig størst, Michael Owen!

Jeg hater ikke Liverpool, men jeg elsker ikke laget. De er helt klat på misliker-listen, men jeg orker ikke bruke tid og krefter på å hate dem.

Jeg HATER bare Man Utd. Det er fordi de er det skrekkeligste av det skrekkelige på denne jord.

For de som tror jeg hater Sunderland er det bare feil. Man kan ikke hate et så til de grader überpatetische lag. Scumberland er patetiske og udugelige. Så de bare ler jeg av. Men jeg ønsker dem selvsagt dit pepper'n gror. Det er klart jeg gjør. Liverpool-supportere her i Norge har like liten grunn til å hate Everton, som vi har til å hate Sunderland. Men de gjør det likefullt. Da må vi få muligheten til å ønske alt det verste til våre naboer også, samtidig som vi ler av dem mest mulig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 01. Feb. 2006, 17:45 »
Eg veit ikkje koffor, men det er ein ekstra hattanke i meg når det er Sunderland og Middlesbrough som står på andre banehalvdelen... Veit ikkje kvifor, men det er slik; eg mislikar dei hardt...

Det er vel slik at ein, etter å ha vore Newcastle-fan i 10-11 år, så adopterer ein vel nokre tankar om andre lag. Eg føler det ganske naturleg å hate Sunderland. Ikkje fordi dei er gode, men fordi dei er derbymotstandarar.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #35 på: 01. Feb. 2006, 20:41 »
Jeg hater boring boring Arsenal! Rett og slett fordi de var så grisekjedelige å se på. Destruktiv fotball. Og så har det vært vanvittig mange klysete typer på det laget gjennom tidene. David Platt, Ray Parlour og så videre. Isj og æsj! Det er faktisk det eneste laget jeg virkelig hater i Premier League. Beveger vi oss litt nedover i divisjonene finner du andre lag jeg hater. Som f eks QPR.
Toon, Toon,
Black and white army

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #36 på: 01. Feb. 2006, 22:12 »
Sitat fra: "Joakim"
Og Liverpool tok fra oss Peter Beardsley en gang i tida...

Men vi skal også huske på at de i senere tid har gitt oss Beardsley, Rush, Barnes (wow. tenk at vi hentet så gode spillere da. Da de begge var snart 40 år gamle :lol: ), Dalglish og sist, men samtidig størst, Michael Owen!

Jeg hater ikke Liverpool, men jeg elsker ikke laget. De er helt klat på misliker-listen, men jeg orker ikke bruke tid og krefter på å hate dem.

Jeg HATER bare Man Utd. Det er fordi de er det skrekkeligste av det skrekkelige på denne jord.

For de som tror jeg hater Sunderland er det bare feil. Man kan ikke hate et så til de grader überpatetische lag. Scumberland er patetiske og udugelige. Så de bare ler jeg av. Men jeg ønsker dem selvsagt dit pepper'n gror. Det er klart jeg gjør. Liverpool-supportere her i Norge har like liten grunn til å hate Everton, som vi har til å hate Sunderland. Men de gjør det likefullt. Da må vi få muligheten til å ønske alt det verste til våre naboer også, samtidig som vi ler av dem mest mulig.

Nettopp. Jeg HATER kun Manchester. Av uvisste grunner. Men det vrir seg inni meg når jeg ser de spille, og spesielt når de vinner.

Men det er dog det eneste laget jeg virkelig hater. Jeg misliker jo selvsagt mange av lagene, som feks Liverpool og Sunderland. De er jo motstandere. Men jeg får ikke den følelsen jeg får når VIF eller RBK løper ut på Stadion. Da vil jeg bare sprenge meg selv og alle spillerne deres med meg. Det er hat.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.