20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fowler til pool, som plaster på såret pga owen?  (Lest 7235 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fowler til pool, som plaster på såret pga owen?
« Svar #15 på: 28. Jan. 2006, 12:46 »
Liverpool har som sgat ingenting å tape på denne handelen. Det økonomiske ved denne overgangen går heller i pluss enn i minus, jeg regner med at det går en del Fowler-drakter ut av trykkeriet framover. For hans egen del så har han fram til sommeren å overbevise Rafa om at han kan være en del av Liverpools framtid.

Om det umulige skulle skje, og Fowler skulle finne tilbake til det nivået han var på midten av 90-tallet, så har Liverpool tatt et sjumilsteg i forhold til det å ta igjen Chelsea. Det er vel få eventyr som kunne vært vakrere om Fowler hadde skutt Liverpool helt til gull i årets sesong? Det skjer neppe, men at Liverpool blir enda bedre tviler jeg ikke på. Såfremt Fowler finner tilbake til gammel form, noe jeg tror han fullt mulig gjør. Det er uansett ikke mye som skal til for å overgå målhungeren til de andre spissene i LFC...
Carr har altfor få landskamper for England!

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 28. Jan. 2006, 15:33 »
Carragher er til og med populær hos meg. Mest for den skikkeleg engelske stilen. Han e ein av dei få...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 28. Jan. 2006, 17:58 »
Jeg har lenge visst at Fowler hadde en stor stjerne hos Liverpool-fansen. Og det var tydelig hva Frode Øverli mente om salget av Fowler til Leeds. Den stripa hvor Pondus og Jokke diskuterer den overgangen, var relativt tydelig i sitt budskap.
Nå er jeg spent på hva hr. Øverli sier om hans hjemkomst.

Men jeg skjønner ikke helt hva Liverpool skal med en spiller, som ikke har scoret mål på år og dag. Og når han ikke engang er i nærheten av å være god nok for Manchester City, hvordan skal han da være god nok for Liverpool?

Men Benitez har ihvertfall sikret seg heltestatus hos The Kop, og det er jo sikkert bra for ham. Selv om han nok ikke skulle trenge det. Å vinne CL burde jo tale for seg selv.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 28. Jan. 2006, 18:23 »
Pondus har desverre blitt litt mindre fotballorientert i dei seineste stripene, så spørst om det kjem noko på det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 28. Jan. 2006, 18:26 »
Sitat fra: "MortenM"
Pondus har desverre blitt litt mindre fotballorientert i dei seineste stripene, så spørst om det kjem noko på det.

Det tror jeg det gjør. Øverli vil nok garantert ha et ord med i laget ved en så stor begivenhet for Liverpool-fans. Han lagde en stripe etter CL-seieren, så hvorfor skulle han ikke følge opp når en mann som Fowler vender hjem?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 29. Jan. 2006, 00:15 »
Kommer nok til å komme noen striper om dette i Pondus ja skal dere se...

Carragher er en fining det ja. Han bør bare lære seg å prate så folk skjønner hva han sier...

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 29. Jan. 2006, 01:32 »
Det er jo halve moroa med engelskmenn... skikkelige engelskmenn, that is... :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 29. Jan. 2006, 16:30 »
Supersylthe, husk nå at det er de som ikke forstår bæra av hva våre spillere sier engang. Geordie-aksenten er ikke akkurat den enkleste å forstå. Selv om Carragher så absolutt bør lære seg engelsk. Men det er jo Carragher vi snakker om, så hva skal vi forvente? :lol:

Arild Skjæveland

• Gjest
« Svar #23 på: 29. Jan. 2006, 22:49 »
Scouse er forbanna nydeleg.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 29. Jan. 2006, 22:56 »
Lapskaus?
Carr har altfor få landskamper for England!

Arild Skjæveland

• Gjest
« Svar #25 på: 29. Jan. 2006, 23:17 »
Ja.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #26 på: 30. Jan. 2006, 19:06 »
Carragher og Gerrard er nok mine yndlingspillere på Liverpool. To flotte spillere, som jeg gleder meg så vilt til å se i aksjon når VM kommer :D Håper i hvert fall at Carragher får en plass på laget...

Noreng

• Gjest
« Svar #27 på: 30. Jan. 2006, 19:18 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Carragher og Gerrard er nok mine yndlingspillere på Liverpool. To flotte spillere, som jeg gleder meg så vilt til å se i aksjon når VM kommer :D Håper i hvert fall at Carragher får en plass på laget...

Først plakatene så dette:o :o

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #28 på: 30. Jan. 2006, 19:31 »
hohoho, Noreng! Jeg er ikke den type supporter som hater andre klubber (bortsett fra manutd, juve, milan, real, west ham, besiktas, porto).

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 30. Jan. 2006, 23:14 »
Hmm. Det er like før jeg begynner å så tvil ved din lojalitet til NUFC, Olav.

Men vi får sette det på kontoen for "ung og dum" :lol:  (på ingen måte vondt ment, men du vet selv hvor gammel du er)