20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Det hadde vært veldig trist  (Lest 2204 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

playah

• Supersub
    • Vis profil
Det hadde vært veldig trist
« på: 25. Jan. 2006, 23:15 »
Jeg leste idag at ameobi har begynt å trene igjen, og ser ut som å være klar fr Fa-cup kampen til lørdag. Det hadde vært veldig trist fr Chopra sin del :cry:.souness foretrekker nok ameobi foran Chopra noe som er veldig trist :cry: .
jeg vet at chopra trenger bare ett mål, så vet jeg at det kommer flere fra han sin side  :lol: .
Det samme gjelder også luque, en bra kamp så er han der fr fullt.
jeg mener at Luque har fått veldig mye feil kritikk, alle vet hva han er god fr, men la han ihvertfall få ut sesongen :lol: .
dessuten har ikke Newcastle blomstret i det siste, så jeg synes at det er helt feil at Luque fr all kritikken fra pressen og supporterne.
Håper at luque starter kampen på lørdag sånn at han fr vist seg fram foran publikum :lol:

eller hva mener derer folkens  :?:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 25. Jan. 2006, 23:25 »
Håper fortsatt på Chopra fra start, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 25. Jan. 2006, 23:27 »
Fattar ikkje korfor Luque spiller venstre kant når N Zobia er spilleklar. N Zogbia er jo sjef. betre enn Luque på vingen no jaffal. Luque treng tid på seg til å få opp pacen han har ikkje hurtigheten som han skal ha for å vera gode kantspillar endå den kommer nok for mannen er jo rask men har ikkje vert det etter skaden. N Zogbia venstre. Luque spiss.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 25. Jan. 2006, 23:59 »
Jeg tror kanskje at både Ameobi og Chopra trenger bare ett mål, som dere sier. Det samme gjelder nok Luque også. Dersom Ameobi er klar til FA Cup kampen så ser jeg ingen grunn til at ikke kongen kan få seg en hvil så Ameobi og Chopra kan få prøve seg sammen. Jeg har en følelse av at de kan utfylle hverandre bra, og det kan jo være lurt å la dem prøve seg ettersom begge kan være sentrale skikkelser i neste års angrepsrekke i Newcaslte.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 26. Jan. 2006, 00:01 »
Ja, der sier du også noe. Kan være meget smart å hvile Shearer!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 26. Jan. 2006, 01:08 »
Trenger Shearer for å krige og mane troppene til kamp, men det er jo kamp på onsdag borte mot City også...

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 26. Jan. 2006, 02:59 »
Jeg har veldig lyst at Shearer hviler denne kampen, men uten Shearer er jeg redd at vi kan rykke ut av cupen :cry: .
Men siden vi har en kamp på onsdag også, så er det greit at parker og emre ikke spiller kampen til lørdag, og at de heller spiller til fra start til onsdag :wink: .

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 26. Jan. 2006, 15:57 »
De nylig tilbakevendte spillerne bør nok hvile, men jeg vil gi deg noen minutter av andre omgang, som får å gi dem matchtrening. De har vært ute lenge. Spesielt Emre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 27. Jan. 2006, 09:43 »
Jeg hadde nok heller kjørt Luque som spiss med den skuddfoten han har
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."