20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FA Cup - Cheltenham - Newcastle  (Lest 26380 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
FA Cup - Cheltenham - Newcastle
« på: 25. Jan. 2006, 16:24 »
Lørdag 28/1 er det ny kamp og nye muligheter!!:) Tja, vi får vel se.. Uansett, så ser det ut til å bedre seg på skadefronten, da Emre, Parker og Ameobi mest sannsynlig er klare for kamp! Og i denne kampen er alt annet enn (stor)seier er katastrofe.

Sannsynlig lagopptstilling? (hvis Souness slenger utpå alle de nylig friskmeldte med engang.)

Given
Ramage-Boum-Bramble-Baba
Nobby-Parker-Emre-Luque
      Shearer - Ameobi

Eller

Given
Ramage-Boum-Bramble-Baba
Nobby-Bowyer-Clarke-Luque
         Shearer-Chopra

Kampen vises direkte på "sportN" 13.30.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1 på: 25. Jan. 2006, 16:34 »
Denne SKAL vinnes og jeg tror at alle supportere av Newcastle håper på det. :) 2-0  Alan Shearer og Luque scorer.

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 25. Jan. 2006, 16:44 »
Trur ikkje Newcastle knuser Cheltenham resultatmessig, men forhåpentlegvis spelemessig. At Newcastle bør vinna er det ikkje tvil om; sjølv med eit redusert lag skal Newcastle vera nokre klassar betre, og eg ser heller at Souness sparar nokre av spelarane som visstnok skal vera klare att etter skader, enn å risikera forverring av skadene, noko me dessverre har sett eksempel på denne sesongen. (les: Taylor)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 25. Jan. 2006, 17:27 »
Er det en mann jeg virkelig unner et mål denne kampen er det Luque!! Håper han blir helten denne kampen! :D

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 25. Jan. 2006, 17:29 »
Given
Ramage Boum Bramble Babayaro
Nobby  Bowyer Zogbia  O'Brien
Luque Chopra
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 25. Jan. 2006, 17:38 »
Zobby er vel ute med skade??

Men jeg kunne også godt ha tenkt meg Obrien fra start jeg også!

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 25. Jan. 2006, 18:19 »
Nei,han satt no på benken mot Blackburn, har ikkje hørt at han er blitt skadet..

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 25. Jan. 2006, 19:27 »
Sitat fra: "kesse"
Er det en mann jeg virkelig unner et mål denne kampen er det Luque!! Håper han blir helten denne kampen! :D
Kunne ikke vært mer enig med deg! Luque fortjener en scoring og bli matchvinner etter en tung start.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 25. Jan. 2006, 21:13 »
hva jeg tror

given
ram-bram-boum-baba
nobby-bowyer-clark-n'zog
shearer-luque

harper
o'brien
emre
parker
chopra

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 25. Jan. 2006, 21:16 »
Håper på følgende 11:
Given
Ramage - Bramble - Boumsong - Babayaro
Brittain - Clark (Parker i 2. omg.) - Emre/N'Zogbia - O'Brien
Shearer - Luque
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 25. Jan. 2006, 21:21 »
Sitat fra: "lucky_luque"

ram-bram-boum-baba

Akkuratt den linjen der hørtes mer ut som en sang av Scatman John. Hitmaker fra gamle dager for de som ikke har hørt om han.

Når det gjelder kampen så skal dette være en sikker seier. Alt snakket om "cup er cup" og "ballen er rund" holder ikke for meg for de som måtte bruke det. Vi er i Premier League, Cheltenham ligger i League Two. Selv om Newcastle er i håpløs form og klubben er preget av Souness sin inkompetanse, så bør Newcastle fint vinne denne. Er helt enig i at det hadde vært fint med et mål fra Luque. Mulig det hjelper han på rett vei.

Forøvrig så håper jeg på følgende 11:
Given
Ramage - Boumsong - Bramble - Babayaro
Nobby - Clark - Zoggy - Luque
Shearer - Chopra

Rolfern - I'm a Scatman.
Carr har altfor få landskamper for England!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 26. Jan. 2006, 00:10 »
Håper vi får en lenge etterlengtet og fortjent seier her. Effekten av det kan videreføres og Newcastle kan fort bli et bedre lag igjen etter det.
Uansett, Cup kamp.
Dette laget kunne jeg tenkt meg:
Given
-------
Ramage
Boumsong
Moore (burde ikke han være tilbake nå? Hvis IKKE blir det Bramble)
Babayaro
-------
Solano
Bowyer
Luque
N'Zogia
-------
Ameobi (hvis han er klar, hvis ikke King Shearer)
Chopra

Regner med litt pepper, først og fremst pga Ameobi over Shearer. Men dette er en god mulighet til å prøve Chopra og Ameobi sammen, Shearer er bedre enn begge, men han kan ha godt av litt hvile tror jeg. La ham evt komme innpå. Samme for Emre og Parker dersom de er klare. Kan komme inn utover i kampen å få muligheten til å spille seg varme i trøya etter skadeavbrekk.
Jeg vil se fart på kantene i N'Zogbia & Solano. Luque får den offensive rollen på midten, i en fri rolle bak spissen. Bowyer tar det deffensive.
Leste for en tid tilbake at Moore snart skulle være i full trening og "kampklar". Da bør dettte være en fin anledning for ham til å "komme igang igjen". Hvis ikke har vi Bramble. Uansett skal Cheltenham slås. Unner nok Luque et mål mer enn noen annen akkurat nå, eller selvfølgelig: Shearer!
Også mitt problem... finne et sted som har denne SportEN kanalen. Helst et sted med brune venner. Jeg har fri og sover gjerne lenge og tar pils og pizza med FA Cup kamp til frokost. Dama er borte i helga uansett så det passer bra når jeg tenker meg om...

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 26. Jan. 2006, 08:56 »
Må si jeg gleder meg til denne kampen, da vi faktisk har sjangs til å vinne for en gangs skyld!  :D

Rosendal, here i come (Med ny skjorte fra St. J. En dråpe i havet inn i Newc. økonomi for å sparke Messy, he he)
Who else...... Alan Shearer

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 26. Jan. 2006, 12:34 »
Chickenman: Luque skal no ikkje spille sentralt på midtbanen, regner med du har skrevet feil
Luque trenger kamptrening, han er ennå ikkje rask nok til å spille på kanten, han trenger en kamp som spiss, gjerne i lag med Chopra!
Regner med at Luque finner formen og farten sin igjen snart, han var virkelig ikkje så treig når han spillte i Spania..

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 26. Jan. 2006, 13:24 »
Sitat fra: "Leslie"
Chickenman:
Regner med at Luque finner formen og farten sin igjen snart, han var virkelig ikkje så treig når han spillte i Spania..

Han mister jo glansen i forhold til Big Als fart :lol: Det er jo det som er tilfellet!
Who else...... Alan Shearer