20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Få 250 kroner  (Lest 4254 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Få 250 kroner
« på: 24. Jan. 2006, 23:11 »
Betsafe.com er en ny og seriøs bookmaker. Sett inn 250 kroner og få 250 kroner ekstra å spille for. Altså tilsammen 500 kroner.

Dere kan gjerne skrive inn kundenummer 3316 når dere registrerer dere  :wink:
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Få 250 kroner
« Svar #1 på: 25. Jan. 2006, 00:24 »
Kan ein då ta ut det 500 kronene ?
eller er det regler mot det :roll:  :?:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Få 250 kroner
« Svar #2 på: 25. Jan. 2006, 14:13 »
Slik går du fram for å kreve din bonus:
1. Om ikke allerede, registrer deg her.
2. Gjør et innskudd via din spillekonto.
3. Send en mail til bonus@betsafe.com hvor du skriver ditt brukernavn og ditt kundenummer i emne/subject-feltet.
4. Vår kundesupport setter deretter inn bonusen på spillekontoen din. Dette går normalt under 15 minutter, men smør deg med tålmodighet da det ved store kampanjer som dette kan ta noe tid.

Betingelsene for bonusen er som følger:
- Gjelder bare nye kunder, og ved første innskudd.
- Bonusbeløpet må omsettes minst 3 ganger før et eventuelt uttak. Ønsker du en utbetaling før den tid, frafaller retten din til bonus. Omsetning på poker er ikke gyldig omsetning for uttak.
- Tilbudet kan kun benyttes en gang pr. kunde.
- Det er kun tillatt å ha én spillekonto pr husstand.
- Tilbudet utløper 1 mars 2006.

Flott bonus.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Få 250 kroner
« Svar #3 på: 25. Jan. 2006, 14:53 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Betsafe.com er en ny og seriøs bookmaker. Sett inn 250 kroner og få 250 kroner ekstra å spille for. Altså tilsammen 500 kroner.

Hva får du for det da? :)

Er jeg snill med deg nå?

plebbster

• Gjest
« Svar #4 på: 25. Jan. 2006, 15:33 »
Sitat fra: "Supersylthe"

Er jeg snill med deg nå?

Han får vel bare en vervepremie om han verver nok folk.

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
Få 250 kroner
« Svar #5 på: 25. Jan. 2006, 15:55 »
BetandWin har ein kampanje gåande òg, med verving der vervaren og den verva får 10 Euro kvar i bonus, men for å få denne bonues må den som blir verva sette inn 30 Euro...
Vervaren får 10 Euro når den nye brukaren har omsett for 30 Euro.

Det er òg premiering for kvar person som blir verva, inkludert ein årskonkurranse der dei som har verva tre eller fleire i løpet av 2006 er med i trekninga av ein plasma-TV.

Om nokon no vart frista, so er det berre å seie i frå til meg, so kan eg verve :P  ;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 25. Jan. 2006, 22:42 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Er jeg snill med deg nå?

Vet ikke om jeg får noe. Har vervet 5 stk som jeg vet om nå, men har ikke fått noe som helst hittils. Klart du er snill :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Få 250 kroner
« Svar #7 på: 26. Jan. 2006, 01:21 »
Skrev i allefall inn kundenummeret ditt. Svidde av 200 kroner på blackjack. Det er faen meg svindel gitt. Vinner alltid i begynnelsen, så taper du plutselig alt...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Få 250 kroner
« Svar #8 på: 26. Jan. 2006, 06:42 »
Skrev i allefall inn kundenummeret ditt. Svidde av 200 kroner på blackjack. Det er faen meg svindel gitt. Vinner alltid i begynnelsen, så taper du plutselig alt...

Ja det går i bølgedaler det der. Det går som regel dit peppern gror når man spiller Black Jack. Det som er farlig er at det er jævlig artig. Bedre å spille med noen kompiser en lørdags kveld :-)

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Få 250 kroner
« Svar #9 på: 26. Jan. 2006, 11:46 »
Sant det. Liker best å spille poker jeg da. er 25 000 freeroll på NordicBet i kveld...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Få 250 kroner
« Svar #10 på: 26. Jan. 2006, 12:06 »
Sant det. Liker best å spille poker jeg da. er 25 000 freeroll på NordicBet i kveld...

Har aldri spilt poker på nett. Har bestemt meg for å ikke prøve siden jeg fort kan bli hekta om det er artig. Har du vunnet noe stort eller går det som regel dritt?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Få 250 kroner
« Svar #11 på: 26. Jan. 2006, 15:39 »
Har ikke vunnet noe særlig. Det er ganske gøy da. Så hender det at jeg vinner en slump en gang i blant... Men har sikkert tapt mest. Er best på turneringer...

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Få 250 kroner
« Svar #12 på: 26. Jan. 2006, 15:39 »

Stiller jeg også. Syke premier.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Få 250 kroner
« Svar #13 på: 26. Jan. 2006, 17:03 »
jeg kommer til å vinne... Garantert...

Lå helt i toppen på den 50 000 freeroll. Så gikk jeg all in med flush og tapte så det sang mot et stygt lite hus. Hevna kommer i kveld...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Få 250 kroner
« Svar #14 på: 26. Jan. 2006, 22:12 »
Henger fortsatt med i freerollen. Er 244 igjen nå. Kan det gå veien?