20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Director of Football?  (Lest 8228 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Director of Football?
« Svar #30 på: 26. Jan. 2006, 17:07 »
Kan ikke fatte at fans virkelig håper på at laget sitt taper. Da kan dere like så godt gå og heie på Manutd.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #31 på: 26. Jan. 2006, 17:09 »
Jeg mener det er det beste for klubben akkurat nå!

Forresten, kan ikke fatte at noen har Arsenal, Chelski og Looserpool plakater på rommet sitt.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #32 på: 26. Jan. 2006, 17:12 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "Jarle"

Og som det også påpekes her i tråden: dersom vi slår ut Cheltenham på lørdag - og Souness forblir i stolen - vil vi uansett bli slått ut lenge før finalen.

Det er lenge til finalen.
Det er absurd og håpe på at me ryker ut av Cupen som er våres håp denne sesongen.
Ligaen er spolert eit par tap I ligaen ekstra for Souness avgang er 10X gonger betre enn Exit i Fa cupen. Tykkjer eg dao.

La meg spørre deg veldig enkelt: er FA Cupen din håp for Newcastle i år? Har du virkelig tro på at årets Newcastle kan gå helt til topps i Englands jeveste Cup som alle lagene satser på?

Seff.
Kva skal ein ellers gjera
Grava seg ned og ligga der til neste sesong.
nevn ein grunn til Newcastle ikkje kan Vinna Fa cupen.!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #33 på: 26. Jan. 2006, 17:27 »

Og som det også påpekes her i tråden: dersom vi slår ut Cheltenham på lørdag - og Souness forblir i stolen - vil vi uansett bli slått ut lenge før finalen.

Det er absurd og håpe på at me ryker ut av Cupen som er våres håp denne sesongen.
Ligaen er spolert eit par tap I ligaen ekstra for Souness avgang er 10X gonger betre enn Exit i Fa cupen. Tykkjer eg dao.

La meg spørre deg veldig enkelt: er FA Cupen din håp for Newcastle i år? Har du virkelig tro på at årets Newcastle kan gå helt til topps i Englands jeveste Cup som alle lagene satser på?

Seff.

jeg kan nevne 3...Chelski, Arsenal, Manu...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #34 på: 26. Jan. 2006, 17:36 »
Vi kan slå Arsenal, det gjorde vi seneste i Desember. Man U kan vi også ta... Det er verre med Chelsea, men det sliter alle lag i verden med.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #35 på: 26. Jan. 2006, 17:38 »
Sitat fra: "lucky_luque"

Seff.

jeg kan nevne 3...Chelski, Arsenal, Manu...

Lol
Det er altså Umulig å slå Chelsea Arsenal og United ?
Kordan kan du veta me komme til å møta det ? Det laga kan ryke ut i neste runde det for alt me vett.
Dessuten Slo me Chelsea ut i fjor, United har me slått før og kan gjøre det igjen. Dessuten er det Arsenal ikkje noko umulig oppgave me slo det I ligaen og kan då gjere det i Fa Cupen og  :?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #36 på: 26. Jan. 2006, 17:38 »
Sitat fra: "kesse"
Vi kan slå Arsenal, det gjorde vi seneste i Desember. Man U kan vi også ta... Det er verre med Chelsea, men det sliter alle lag i verden med.

barca tar dem i cl...har noen hør noe mer om henry skal dit?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #37 på: 26. Jan. 2006, 17:39 »
Tok Chelski i fjor, så det er mulig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #38 på: 26. Jan. 2006, 18:00 »
Det er mulig. men det er VANSKELIG!

Håper Barca gruser dem hardt!! :D

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Director of Football?
« Svar #39 på: 26. Jan. 2006, 21:57 »
Selvsagt KAN vi slå Chelsea, men hva er oddsen?

Flashback: Hvem husker ikke kortbaneskøyteløpet i OL sist gang? :lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #40 på: 26. Jan. 2006, 22:38 »
Sitat fra: "Lasse"
Selvsagt KAN vi slå Chelsea, men hva er oddsen?

han australeren ? Vant hele dritten fordi han var langt bak og i kvart, semi, og selve finalen falt en i hovedfeltet (på 3) og rev med seg alle, og australeren kom omsider først i mål... Var det ikke noe sånn...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #41 på: 26. Jan. 2006, 22:45 »
Sitat fra: "kesse"
Det er mulig. men det er VANSKELIG!

Håper Barca gruser dem hardt!! :D

Det gjør jeg og. Barcelona er et av de lagene jeg har hatt sansen for lenge, siden storhetstiden som var sist, før den de er inne i nå. Interessen blusset virkelig opp igjen mot slutten av fjorårssesongen og har ikke avtatt i år. Har blitt en trøst\kompensasjon for den heller dårlige sessongen skjærene våre har hatt. Selvfølgelig setter jeg ikke Barcelona over Newcastle, men det er en trøst og kose seg med at de spiller god fotball nå, og er tilbake der de hører hjemme. Håper de slår Chelsea i begge kampene nå, og jeg ser helst at de vinner hele turneringa. Selv om det har gått litt treigt i starten etter vinterferien der nede har de fortsatt vunnet kampene sine, og spiller flott fotball. Det hjalp også på interessen og besøke barcelona i månedsskiftet august\september og besøke Camp Nou! har sørget for å få med meg flest mulig Barca kamper på TV2 Zebra denne høsten også! Eneste svkaheten er forsvaret i noen situasjoner og jeg er overasket av at en gammel deffensiv kjempe som Rijkard ikke har fått bedre orden på det.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Director of Football?
« Svar #42 på: 26. Jan. 2006, 22:51 »

han australeren ? Vant hele dritten fordi han var langt bak og i kvart, semi, og selve finalen falt en i hovedfeltet (på 3) og rev med seg alle, og australeren kom omsider først i mål... Var det ikke noe sånn...[/quote]

Ja, det stemmer. Har aldri unnet en person en seier så mye. Gud hvor jeg lo da! Han var jo rett og slett DRITT dårlig, og hadde ikke sjangs å holde hovedfeletet. Han kom mirakuløst videre til kvartfinalen, og lå langt bak alle de andre. men i SISTE sving datt ALLE, og typen fomlet seg først i mål. Så skjedde NØYAKTIG det samme i semien. Og hvem skulle tro at det kunne skje igjen, i selveste FINALEN!?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

playah

• Supersub
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #43 på: 26. Jan. 2006, 23:54 »
Jeg vil heller at Chelsea vinner enn barcelona, jeg har ingen ting imot Chelsea....det skyldes at jeg kjenner ikke mange Chelsea supportere, og jeg er født i Madrid, så derfor er jeg Real Madrid supporter :wink: , og rival klubbene mine i spania er barca og atl madrid :D .

DanMan

• Gjest
Director of Football?
« Svar #44 på: 27. Jan. 2006, 10:13 »
Sitat fra: "Lasse"

Ah, Steven Bradbury! Min helt!  :lol: Sikret Australias første vinter-OL-gull ever, gjorde han ikke? Tror dog det bare var i finalen alle falt. Han kom videre fra kvartn fordi noen ble disket (han ble nr 3, og dermed forfremmet til nr 2), og i semien var det bare to som fullførte (han ble nr 2) pga dytting og andre usportsligheter.  :lol: